iddquote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef dolfg het volgende:
Kan iemand de moeder van Floortje vertellen dat het niet noodzakelijk is om 6 keer per week onder de zonnebank te kruipen?![]()
Hoe moet ze volgens jou dan reageren?quote:Op zondag 22 januari 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje begint me te irriteren met d'r zogenaamde oprechte opgeluchte reacties als ze goed commentaar krijgt.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:11 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoe moet ze volgens jou dan reageren?
Mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje begint me te irriteren met d'r zogenaamde oprechte opgeluchte reacties als ze goed commentaar krijgt.
Qua zang misschien (hoewel de stem me nu ondertussen ook gaat irriteren, klinkt bij alles precies hetzelfde). Op persoonlijk gebeid is ze een nogal saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:31 schreef Daaniejelluh het volgende:
Hoe ze dan ook wel of niet moet reageren.
Ik vind haar er tot nu toe elke keer weer met kop en schouders bovenuit steken!!
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef Day het volgende:
Goeie stem, maar ZO saai, saai, saai!
En dan doet ze vaak haar mond open en worden haar ogen even groter.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:21 schreef BVO het volgende:
En alssssssss ze een compliment krijgt, doet ze altijd d'r ogen dicht en blaast ze even uit. Altijd!.
dat is nog het meest irritant ja, op een gegeven moment weet je toch wel wat ze over je gaan zeggen en hoe je zelf vindt dat het gegaan is. die 'verbazing' is zo over de top...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze doet net alsof ze het niet verwacht.
Nah, dat heeft denk ik ook te maken met een soort van opluchting. Als je eigenlijk zo favoriet bent, en zo goed kan zingen, dan moet je het elke keer goed doen. En in de Workshops heb je gezien dat het ook wel eens fout kan gaan. Het is denk ik ook veel opluchtingquote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het ook niet verwachten hoor. Als jij elke week de hemel in geprezen wordt en dan wederom goed zingt, dan verwacht je toch helemaal geen positief commentaar?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
nee klopt stel als ik "wederom" goed zou zingen dan verwacht ik slecht commentaar!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet verwachten hoor. Als jij elke week de hemel in geprezen wordt en dan wederom goed zingt, dan verwacht je toch helemaal geen positief commentaar?
Precies, het is gewoon opluchtingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef Eveli het volgende:
Mwah ik denk dat ze dat misschien ook wel een beetje doet vanwege de spanning, die dan losgelaten wordt.
Dat zei ik ook, maar even ook een bevestiging van iemand andersquote:Op zondag 22 januari 2006 12:20 schreef slaapwandelaar het volgende:
maar dat bedoelde je zelf ook al denk ik
Ja en je een houding geven bij positief commentaar is niet makkelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef Eveli het volgende:
Mwah ik denk dat ze dat misschien ook wel een beetje doet vanwege de spanning, die dan losgelaten wordt.
Oh, nou snap ik waarom ze dus elke week hetzelfde reageertquote:Op zondag 22 januari 2006 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja en je een houding geven bij positief commentaar is niet makkelijk.
Tja, als je Idols wint ben je verzekerd van een platencontract, 1 hit en verder niets...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef Sneeze het volgende:
Don't shoot me, maar ik verwacht werkelijk dat, zou zij Idols winnen, ze geen enkel leuk nummer uitbrengt en binnen 6 maanden weer in de apotheek staat.
tijdens de workshops piekte ze echt, en was ik echt onder de indruk van paar zang en performance, maar ik vind haar in de Finale toch tegenvallen.. NIet slecht, dat zeker niet, maar ook niet dat ze er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar Jerney blijft haar keer op keer ophemelen, terwijl Angelique toch een stuk beter uit de verf komt En alleen Eric van Tijn die dat toe durft te geven..quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Natalie het volgende:
Maresche an Floortje na elkaar kon je goed merken wie de betere stem had. Duidelijk Floortje. En hoewel Floortje wel wat noten miste, was haar performance toch heel netjes.
Volgens mij kan ze overigens wel beter dan de 'veilige' nummers die ze tot nu toe gekozen heeft. Ze passen bij haar, maar zou 't leuk vinden als ze ons ook eens zou verrassen met iets compleet anders.
Tijdens de Workshops zat ze in het diepste dal dat ze heeft gezetenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
tijdens de workshops piekte ze echt, en was ik echt onder de indruk van paar zang en performance, maar ik vind haar in de Finale toch tegenvallen.. NIet slecht, dat zeker niet, maar ook niet dat ze er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar Jerney blijft haar keer op keer ophemelen, terwijl Angelique toch een stuk beter uit de verf komt En alleen Eric van Tijn die dat toe durft te geven..
En nóg stak ze kilometers boven de rest uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tijdens de Workshops zat ze in het diepste dal dat ze heeft gezetenBen je de modulatie vergeten?
![]()
mag ik ff vragen welke muziek jij op had staan toen floortje zong, want het kan niet haar optreden zijn geweest waar je naar luisterde...daar ging ze dus finaal de mist in. heb toen ook niet op haar gestemd...nou ja, heb zoiezo niet gestemd tijdens de workshops, daar niet van.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
tijdens de workshops piekte ze echt, en was ik echt onder de indruk van paar zang en performance, maar ik vind haar in de Finale toch tegenvallen.. NIet slecht, dat zeker niet, maar ook niet dat ze er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar Jerney blijft haar keer op keer ophemelen, terwijl Angelique toch een stuk beter uit de verf komt En alleen Eric van Tijn die dat toe durft te geven..
nou....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
En nóg stak ze kilometers boven de rest uit.
Dat zie ik ook helemaal zitten, gewoon opvallen door de stem.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik hoop persoonlijk wel dat floortje de lucie silvas kant uitgaat (ook al klonk what you're made of niet echt goed ofzo, het nummer rocks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |