Dat is echt onzin, als Maud er echt voor ging dan stond er ook een poweroptreden van heb ik jou daar. Dat zie ik Floortje écht nog niet doen.quote:
Dan met Ellen héquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
liefst in een finale met Angelique, Ellen of Serge.
Denk het ook wel. Van mij mag ze Idols winnen, ik vind haar echt goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het ook minder, maar ze heeft genoeg fans om het tot de finale te schoppen.
Ik vond haar vandaag ook veel minder..... Maar denk wel dat ze de finale haaltquote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het ook minder, maar ze heeft genoeg fans om het tot de finale te schoppen.
En jij bent de modulator van Floortje?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moet zorgen dat ze haar riedeltje niet op de automatische piloot af gaat draaien en het spannend houdt.
en altijd maar die eeuwige lach ... wel leuk maar ze kan echt geen ander gezicht trekken .. haar hele persoontje irriteert mij gewoon !quote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef Day het volgende:
Goeie stem, maar ZO saai, saai, saai!
iddquote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef dolfg het volgende:
Kan iemand de moeder van Floortje vertellen dat het niet noodzakelijk is om 6 keer per week onder de zonnebank te kruipen?![]()
Hoe moet ze volgens jou dan reageren?quote:Op zondag 22 januari 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje begint me te irriteren met d'r zogenaamde oprechte opgeluchte reacties als ze goed commentaar krijgt.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:11 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoe moet ze volgens jou dan reageren?
Mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje begint me te irriteren met d'r zogenaamde oprechte opgeluchte reacties als ze goed commentaar krijgt.
Qua zang misschien (hoewel de stem me nu ondertussen ook gaat irriteren, klinkt bij alles precies hetzelfde). Op persoonlijk gebeid is ze een nogal saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:31 schreef Daaniejelluh het volgende:
Hoe ze dan ook wel of niet moet reageren.
Ik vind haar er tot nu toe elke keer weer met kop en schouders bovenuit steken!!
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef Day het volgende:
Goeie stem, maar ZO saai, saai, saai!
En dan doet ze vaak haar mond open en worden haar ogen even groter.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:21 schreef BVO het volgende:
En alssssssss ze een compliment krijgt, doet ze altijd d'r ogen dicht en blaast ze even uit. Altijd!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |