Mee eens.. en die rare 's' van haar nog steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze zingt wel goed enzo, maar toch...... ze blijft een beetje een vervelende nasaliteit in d'r stem hebben. Of weet ik wat het is, in ieder geval een vreemd geluid.
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Woelli het volgende:
Heb je die van Ellen ook toevallig?
Is Goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Sorry, dit was ff om te proberen, ik zal volgende keer elke kandidaat doen..
Dat dus!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eens.
En haar uitvoering is niet echt dat je zegt spetterend. Ze staat er een beetje bij, draait een keer met d'r heupen. En zet die enorme glimlach op. Same show, every week.
Precies!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat de jury over veel andere kandidaten zei, namelijk dat ze warmte in hun stemmen missen, gaat zeker ook op voor Floortje. Amper nuance in d'r stem en het klinkt zo hard.
Maar ja, dat gaan ze natuurlijk niet zeggen want dat is negatief en Floortje moet winnen van de jury.
Ze zag er echt heel leuk uit in dat filmpje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Zodra het nieuwe topic er is, pleur ik de rest er ook bij![]()
Die foto's die op dat "panelenscherm" getoond werden voordat de kandidaten gingen optreden waren echt zo mooi van allemaal!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Zodra het nieuwe topic er is, pleur ik de rest er ook bij![]()
Ze is dan ook erg saai en nietszeggend.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Woelli het volgende:
Rafaëla, Ellen en Marescha zijn al met topic 4 bezig. Floortje nog maar met 2![]()
Dat komt omdat jullie het hele Ellen topic volspammenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Woelli het volgende:
Rafaëla, Ellen en Marescha zijn al met topic 4 bezig. Floortje nog maar met 2![]()
Dat komt gewoon omdat we over Ellen niet uitgesproken zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie het hele Ellen topic volspammen![]()
Proficiat, u heeft de meest intelligentste post van het forum neergezet.quote:
Ja ik kan ook best mijn argumenten geven hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Proficiat, u heeft de meest intelligentste post van het forum neergezet.
Uw prijs is de volgende feit: Floortje gaat Idols winnen
![]()
vertelquote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kan ook best mijn argumenten geven hoor. Ik heb ze, misschien niet de sterkste, maarik heb argumenten.
Ok, onthoud dat ik heb gezegd dat het niet de sterkste agrumenten zijn.quote:
met het tweede argument ben ik het eens....ze is wel wat saai jah.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, onthoud dat ik heb gezegd dat het niet de sterkste agrumenten zijn.
Floortje is te perfect. Ik heb veel liever een Idol met tekortkomingen. Op het moment dat iemand perfect is, kan ik mezelf er niet echt in ehrkennen of mee identificeren. Het maakt die persoon afstandelijk van mij, terwijl een imperfectie juist zorgt voor herkenning, die persoon is net als iedereen.
en dan mijn tweede argument is dat floortje te saai is. Elke week hoor ik hetzelfde, geen enkele afwisseling in haar performance of stem.
Zo. Ik verwacht een hoop tegenspraak, maar dat kan ook niet anders in het Florrtje topic.
Ze zingt alles goed hoor, maar ze blijft een aparte klank in d'r stem hebben die ik niet zo vind.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
Ze zingt wel goed enzo, maar toch...... ze blijft een beetje een vervelende nasaliteit in d'r stem hebben. Of weet ik wat het is, in ieder geval een vreemd geluid.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef chansadres het volgende:
goede standpunten.
Ik vindt alleen haar niet saai maar ze is inderdaad te perfect.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef chansadres het volgende:
goede standpunten.
Ik vindt alleen haar niet saai maar ze is inderdaad te perfect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |