abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33836563
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Ze wisselt nogal snel van gezichtsuitdrukking vind ik. Het ene moment heeft ze een big smile, het andere moment kijkt ze ontzettend serieus (tijdens het zingen dus)
Dat hebben Raffaëla (in een flits verandert het van haast woest naar enorm vrolijk) en Marescha (van desperate wanhoop tot vrolijke wanhoop) ook.

Maar bij Raffaëla heb ik het idee dat het allemaal een beetje fake is.
pi_33836641
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Ze wisselt nogal snel van gezichtsuitdrukking vind ik. Het ene moment heeft ze een big smile, het andere moment kijkt ze ontzettend serieus (tijdens het zingen dus)
Flexibel noem je dat, dat kunnen alleen de echte toppers.
That's all folks!
pi_33836725
Ze is met afstand de beste
pi_33853925
het leukste stukje is dat van: somebody tell me now lala... daar word ik helemaal vrolijk van. maar het hele filmpje is goed!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_33862986
ze was echt GEWELDIG zaterdag!!!!
pi_33863978
Jullie moeten eens op YorinFM luisteren wat Henk-Jan over afgelopen zaterdag zegt! En dan vooral over Floortje! Erg leuk! Kijk hierop:

file:///private/var/tmp/folders.501/TemporaryItems/AOLTemp.html
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
  maandag 9 januari 2006 @ 13:45:12 #57
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33864148
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:39 schreef Liene het volgende:
Jullie moeten eens op YorinFM luisteren wat Henk-Jan over afgelopen zaterdag zegt! En dan vooral over Floortje! Erg leuk! Kijk hierop:

file:///private/var/tmp/folders.501/TemporaryItems/AOLTemp.html
Hier dus.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_33867117
Yep sorrie!
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
  maandag 9 januari 2006 @ 18:44:21 #59
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_33874084
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef Mike het volgende:
Ik stel voor dat we de rest van de afleveringen laten voor wat ze zijn en Floortje meteen tot winnares uitroepen. Nu moeten we nog negen weken horen dat ze weer de beste was van de avond en dat weten we allang.
Idols had ook in de helft minder aan afleveringen kunnen worden uitgezonden, maar om Floortje nou meteen als winnaar uit te roepen vind ik wat ver gaan. Ze zal zeker ver komen maar of ze ook gaat winnen is nog maar de vraag. De beste zijn biedt immers geen enkele garantie op de eindoverwinning. Bovendien weten we helemaal niet of ze dit niveau weet vast te houden en hoe de anderen presteren in de komende weken. Genoeg reden dus om nog wat optredens te bekijken.
pi_33874149
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Idols had ook in de helft minder aan afleveringen kunnen worden uitgezonden, maar om Floortje nou meteen als winnaar uit te roepen vind ik wat ver gaan. Ze zal zeker ver komen maar of ze ook gaat winnen is nog maar de vraag.
ik weet niet of ze gaat winnen, ik hoop het wel, maar ze is gewoon te gewoontjes tcoh?
pi_33877708
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik weet niet of ze gaat winnen, ik hoop het wel, maar ze is gewoon te gewoontjes tcoh?
Tja, dat is al vaker gezegd, maar in Nederland is dat een voordeel, en eerlijk gezegd houd ik er wel van. Ik heb iets tegen bling bling, want ik heb altijd het idee (terecht of onterecht, dat laat ik nu maar even in het midden) dat dat te vaak dient om een gebrek aan echt talent te compenseren of te maskeren. Bij de vorige editie was Maud vanaf de workshops mijn favoriet omdat ze zo prachtig naturel was, en ik was dan ook niet zo blij met die drastische transformatie van haar uiterlijk in de eerste live-shows. Maar gelukkig ziet het er - voorlopig - naar uit dat die fout deze editie niet wordt herhaald, want er is niet te veel gesleuteld aan de natuurlijke uitstraling van Floortje. Maar we zijn er nog lang niet, dus misschien worden de rokjes van Floortje straks tegen het einde van de rit ook steeds korter. Maar nodig heeft ze dat niet, want sinds afgelopen zaterdag ben ik helemaal overtuigd dat ze dé topper is van deze editie van Idols. Ik heb de studioversie van Why tell me why van Anita Meijer nog even opgediept om te vergelijken, en ben tot de conclusie gekomen dat ze het mooier kan zingen dan Anita destijds. Vooral in het stukje op het eind (... I hope that freedom soon will come my way ...) klinkt Floortje nog steeds mooi vol, terwijl Anita daar toch wat afgeknepen klinkt.
pi_33887941
Ik heb het net even terug gekeken.

Wat zeg ik?

Ik heb het net een heleboel keren terug gekeken. Ze was érg goed!
pi_33888231
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het net even terug gekeken.

Wat zeg ik?

Ik heb het net een heleboel keren terug gekeken. Ze was érg goed!
Hij heeft bij mij ook een paar keer op repeat gestaan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_33888268
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hij heeft bij mij ook een paar keer op repeat gestaan
ik heb eheel de tijd haar mp3 opstaan.... geweldig gezongen
pi_33888280
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vind ik niet, hoe zie je haar nog liever dan? Ze heeft een uitstekende uitstraling en een fantastische stem. Ik hoef niet zo'n overdreven iemand.
That's all folks!
pi_33888308
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vind ik niet, hoe zie je haar nog liever dan? Ze heeft een uitstekende uitstraling en een fantastische stem. Ik hoef niet zo'n overdreven iemand.
nee ik ook niet. Maar denk wel dat het stempubliek haar te gewoontjes vind
  maandag 9 januari 2006 @ 23:50:15 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33888451
Ik ook, maar ik luister via RTL (dus niet eens via WMP), dus heb Floortje nu al 20 keer over haar kaas en augurken horen praten .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33888493
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
Ik ook, maar ik luister via RTL (dus niet eens via WMP), dus heb Floortje nu al 20 keer over haar kaas en augurken horen praten .

Ik heb de mp's van CDP gehad..... via msn.... erg handig

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2006 23:51:27 ]
pi_33888528
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
dat probleem ken ik ,
maar ik kon m al downloaden
pi_33911756
Zaterdag My Girl van The Temptations.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_33911778
Waarschijnlijk dan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_33912900
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef RayMania het volgende:
Hoe kom je daarbij?
pi_33913042
quote:
Haha, zingt ze alweer een persoonlijke favoriet van me .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_33920879
quote:
Vertel.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')