uhhh...haar hoge truttigheidsgehalte misschienquote:Op zondag 8 januari 2006 09:39 schreef PeRi het volgende:
Ze was zeker heel goed en de beste van de avond, maar toch wil ik niet dat ze win, al zou het terecht zijn. Iets aan haar staat me tegen..
Ze is al best ver toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:59 schreef Natalie het volgende:
Als Floortje niet ver gaat komen, dan weet ik het ook niet meer. Ze staat er en ze zingt. Een natuurtalent, als je 't mij vraagt. Veel anderen die haperen, laten noten vallen, maar Floortje gooit het er gewoon uit. En je ziet ook dat ze er plezier aan beleeft.
Eenschquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef Mike het volgende:
Ik stel voor dat we de rest van de afleveringen laten voor wat ze zijn en Floortje meteen tot winnares uitroepen. Nu moeten we nog negen weken horen dat ze weer de beste was van de avond en dat weten we allang.
Die mindere avond heeft ze al geahd tijdens de workshops, en toen zong ze nog niet vals! Ze is gewoon echt een natuurtalent! Ik roep al vanaf het theater dat zij gaat winnen! De anderen kunnen gewoon niet aan haar tippen! Ik dacht eerst dat Marescha ook erg goed was, maar die heeft me gisteren heel erg laten schrikken! Jammer.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
Nee joh, dit worden juist negen leuke weken, want ook Floortje zal een keer een mindere avond hebben.
Dat zijn ongeldige stemmen die gesmst zijn met de naam 'Jerney'.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:41 schreef Liene het volgende:
Voor wie is die andere 2 procent dan?
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zijn ongeldige stemmen die gesmst zijn met de naam 'Jerney'.
Ik vond haar tijdens de "Wohohooo wohooo yeah!" erg oncharmant kijken. Zo'n kruising tussen verbaasd en bang.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Ze wisselt nogal snel van gezichtsuitdrukking vind ik. Het ene moment heeft ze een big smile, het andere moment kijkt ze ontzettend serieus (tijdens het zingen dus)
heb je zelf weleens woohoohoo gezongen?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond haar tijdens de "Wohohooo wohooo yeah!" erg oncharmant kijken. Zo'n kruising tussen verbaasd en bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |