quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Lianne__ het volgende:
een veel te grote bierbuik!
hangkont..
Alleen aan de eerste voldoe ik somsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
Naar aanleiding van: Ultieme afknappers bij vrouwen.
De ultieme afknappers bij mannen:
- witte vieze sokken
- mannen die meer naar voetbal kijken sinds het op Talpa is
- sandalen
- denken dat vrouwen altijd zin in seks hebben (en dan vooral met de betreffende man zelf)
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
dat je standaard sokken soms vies zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alleen aan de eerste voldoe ik soms![]()
alsof dat niet geldt voor vrouwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef ma_jojo het volgende:
- Stinken.
Nee wit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat je standaard sokken soms vies zijn?
witte sokken, dat is best wel jaren 90.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Waarom witte sokken?
De ultieme afknapper vind ik witte sokken met sandalenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
witte sokken, dat is best wel jaren 90.....
ik ben niet modebewust, maar zelfs DAT is me niet ontgaan
Dat geldt ook voor vrouwen!~!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Salsagirl het volgende:
onverzorgde tanden
onverzorgd uiterlijk
zeker geen dikke buik(wie wilt er een hangbuikzwijntje)
Schone witte sokken zijn toegstaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
- witte vieze sokken
- sandalen
- denken dat vrouwen altijd zin in seks hebben (en dan vooral met de betreffende man zelf)
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
Alleen als je Andy heetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schone witte sokken zijn toegstaan?
stel je niet aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
witte sokken zijn .....not done
ja hoog uit met sporten
iK vraag me altijd af.. wat vinden vrouwen er zo erg aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
ja hoog uit met sporten
Hardlopen is sporten, dus mogen ze aan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Waarom witte sokken?
Ik heb donker blauwe en zwarte... maar goed ik snap dat niet helemaal
Als ik aan het hardlopen ben heb ik witte aan
Je mag alleen witte sokken aan als je sport of als je michael jackson heet en "billie jean" danst.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draagt zeker altijd witte sokken,
idemdito.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef greatgonzo het volgende:
niet alleen vrouwen vinden die lelijk, ik ben een man en vind ze ook lelijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef greatgonzo het volgende:
niet alleen vrouwen vinden die lelijk, ik ben een man en vind ze ook lelijk
*vraagt zich af wat er achter die komma komt*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draagt zeker altijd witte sokken,
Niks, anders had ik er wel wat achter gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef retteketet het volgende:
[..]
*vraagt zich af wat er achter die komma komt*
Alleen als je een sjiek remspoor in je onderbroek hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef WAT het volgende:
Ik draag nu lichtgrijze sokken. Dat mag toch wel?
beter dan witte sportsokken iigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef 2609 het volgende:
ik draag nu helemaal geen sokken hoe zit het daarmee?
zijn dat soort mensen er nog?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef Het_Biertje het volgende:
ik draag witte sokken en ben er trots op
ah, prberends komt uit de kastquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
- witte vieze sokken
- sandalen
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
En altijd maar zeuren op Morris in de GTST topic, maar ondertussenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:19 schreef moisturizer het volgende:
[..]
ah, prberends komt uit de kast
Schuld van de vrouwen waarin ze geroerd hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef LonelyWolf het volgende:
ultieme afknapper bij mannen? Wanneer hun piemolz naar rotte vis stinken
Hebben we het hier alleen over hetero mannen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Schuld van de vrouwen waarin ze geroerd hebben.
tenenkaas toch... kwestie van schoonhouden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef LonelyWolf het volgende:
ultieme afknapper bij mannen? Wanneer hun piemolz naar rotte vis stinken
Vrouwen weten duidelijk weer eens niet waskeburt, maar dat zijn de meeste mannen wel van ze gewend, denk ik zo...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef Ulreazj het volgende:
Dat witte sokken gezeur slaat echt werkelijk waar nergens op.
teken dat ze 1 van je vrienden leuk vind, of ze probeert zich groot te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef booo het volgende:
Hmm, nog een afknapper *vind ik dan* Als ze heel aardig doen als je met z'n tweeen bent, en zodra en vrienden bij komen dat ze heel stoer gaan doen enzo.
hoe kan hij anders weten dat morris in het GTST topic zit.. !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef Beach het volgende:
[..]
En altijd maar zeuren op Morris in de GTST topic, maar ondertussen![]()
![]()
Ehhh...??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef Thisbe het volgende:
als ze niet weten waar Zermatt ligt
Dus een man moet altijd een lange broek dragen.........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef Thisbe het volgende:
Als ze hun nagels niet knippen
sandalen
korte broek als ze niet op het strand zijn/of aan het sporten zijn
als ze niet weten waar Zermatt ligt
gele tanden
als ze geen bier lusten maar wel bacardicola![]()
wat is er mis met geen bier lusten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef Thisbe het volgende:
...
als ze geen bier lusten maar wel bacardicola![]()
Dat is idd heel erg boersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Knetterscheten laten die gevolgd worden door een whehehe-kijk-eens-hoe-goor-ik-ben-lachje.
Witte sokken onder witte sneakers vind ik dan weer niet verkeerd, zal wel aan mij liggen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
ja hoog uit met sporten
Je wilde zeker sexy kijken?quote:
Ik gebruik het altijd als openingszin bij gothjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Jett het volgende:
''waarom kijk je zo boos?''
sokken onder je sneakers ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Witte sokken onder witte sneakers vind ik dan weer niet verkeerd, zal wel aan mij liggen...
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef zwartedoos het volgende:
te lange teennagels
vieze nagels
kleine penis
te veel ongeknipt/ongeschoren schaamhaar
kaalheid
slechte adem
geen vrienden hebben
te graag willen
witte sokken als ze zichtbaar zijn
niet alleen mogen stappen
zich anders gedragen bij vrienden
etcetcoh nee....
![]()
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef zwartedoos het volgende:
mannen die hun remsporen in de pot niet schoonmaken
het ziet er gewoon goor uit. En je krijgt het bijna niet schoon als het er al een paar uur heeft zitten aankoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef DR878 het volgende:
[..]
waarom dat nou weer, wordt jouw poep anders vies
![]()
Die 1% ben ik, schatje. Aanschouwt de paarshoofdige genotsknots van ondergetekende!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef zwartedoos het volgende:
mannen die opscheppen over grote penis wat in 99% tegenvalt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Die 1% ben ik, schatje. Aanschouwt de paarshoofdige genotsknots van ondergetekende!![]()
tuurlijk wel, ik pis ook altijd remsporen weg die ik aantref in bijv kroegwc, zo verveel ik me minder op de wcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het ziet er gewoon goor uit. En je krijgt het bijna niet schoon als het er al een paar uur heeft zitten aankoeken
in de kroeg ok...maar thuis wil ik graag nog mensen kunnen ontvangen zonder me te hoeven schamen voor de vieze wcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik pis ook altijd remsporen weg die ik aantref in bijv kroegwc, zo verveel ik me minder op de wc![]()
ontvang je ook zondag?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
in de kroeg ok...maar thuis wil ik graag nog mensen kunnen ontvangen zonder me te hoeven schamen voor de vieze wc![]()
probeer eerst maar eens te voldoen aan al mijn eisenquote:
tjek m'n foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
probeer eerst maar eens te voldoen aan al mijn eisen![]()
erg duidelijk ook met die camera voor je smoelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tjek m'n foto.
verder nog vragen?![]()
ja maar ik ben ook steenrijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
erg duidelijk ook met die camera voor je smoel(wel vette camera trouwens)
Helemaal mee eens, al dat gezeik over witte sokken wordt je echt doodziek van en dat terwijl ik ze zelf niet eens draag!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef Wunk het volgende:
De ultieme afknapper vind ik vrouwen die over witte sokken zeiken..
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:29 schreef MaLo het volgende:
- nerdgedrag![]()
- platte seksistische moppen maken![]()
Dus je sluit me al op voorhand uit?quote:Op zondag 8 januari 2006 09:31 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
- te afhankelijk zijn
- gebrek aan fantasie
- mij voor lief nemen
- kleine penis
- haar op vreemde plaatsen
- niet openminded
- niet alleen mogen stappen
- niet alleen gaan stappen
- saai zijn als we samen gaan stappen
- bedoelen te plagen maar eigenlijk gemeen zijn oftewel niet inleven in mijn tere zieltje
- wantrouwen
- me op mijn nek zitten
- geen zelfvertrouwen
- afgestompt, hij moet wel een beetje scherp blijven
onmogelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef Solomon het volgende:
Dat van witte sokken is echt onzinJa, witte badstoffen sokken zijn erg fout
Maar er zijn zeker ook nette witte sokken te krijgen die bij bepaalde kleding WEL goed staan
Euh, *denkt*... Nee toch? Volgens mij sluit ik hiermee iedereen uit die niet jou is.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dus je sluit me al op voorhand uit?![]()
als hij voor de rest alles meeheeft wil ik hem nog wel een kansje gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:01 schreef AcidTrance het volgende:
Als een vrouw een jongen om witte sokken weigert dan zegt dat meer over de vrouw dan over de sokken
Dan zou ik ze juist blijven dragenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als hij voor de rest alles meeheeft wil ik hem nog wel een kansje geven. Meerdere exen droegen witte sokken hoor(maar niet lang
)
Het zegt juist dat jij een wansmaak hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 13:01 schreef AcidTrance het volgende:
Als een vrouw een jongen om witte sokken weigert dan zegt dat meer over de vrouw dan over de sokken
Ja inderdaad, wij gaan toch ook niet zeggen dat we het okselhaar voortaan laten staan omdat er ook netjes okselhaar bestaatquote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zegt juist dat jij een wansmaak hebt![]()
.
Witte sport sokken draag je uitsluitend tijdens het sporten. Kleine moeite om daar even op te letten. Wij vrouwen letten er toch ook op dat we onze oksels scheren en dat het verder geen wildgroei van haren wordt. We kunnen ook wel zeggen dat dit allemaal aangepraat is![]()
.
Het is een zeer goede graadmeterquote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef AcidTrance het volgende:
Ik wist nie dat de smaak van een jongen alleen al in de sokken zit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
- strakke shirts met logo
- uit de fles of pak drinken
niet alleen..maar je moet maar zo denken weer wat geleerdquote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef AcidTrance het volgende:
Ik wist nie dat de smaak van een jongen alleen al in de sokken zit![]()
een watquote:Op zondag 8 januari 2006 10:29 schreef MaLo het volgende:
- vieze penis
- houthakkersbloezen dragen als hij niet aan het houthakken is
- bouwvakkersspleet
- klompen
- sandalen
- sandalen met sokken
- ballenknijper dragen tijdens het zwemmen
- nerdgedrag
- platte seksistische moppen maken
- arrogantie
- te weinig douchen
- veel schaamhaar
op zich niets ..alhoewelquote:Op zondag 8 januari 2006 13:47 schreef Camplo het volgende:
+ wat is er mis met uit de fles drinken? Ik drink enkel uit de fles als ik hem gekocht heb, en beneden in de koelkast schenk ik ALTIJD in in een glas, tenzij er nog beetje inzit.
we hebben zo tap..dus toch maar weer in een glasquote:Op zondag 8 januari 2006 13:50 schreef Camplo het volgende:
Ja lol maar dat doen alleen de tokkies. Bier mag dat wel trouwens? Bierflesje?
Door Fok gaat er een wereld voor me openquote:Op zondag 8 januari 2006 13:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
niet alleen..maar je moet maar zo denken weer wat geleerd![]()
ik zie geen mensen die zich aangevallen voelenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Salsagirl het volgende:
Valt me op dat sommige tere zieltjes zich aangevallen voelen om de ''witte sokken''
Jeetje..nogmaals houd ze lekker aan..
het is gewoon onze mening !!
Je mag ze een hoop zegge,maar schijnbaar niets over hun ooh zo dierbare witte sokken![]()
Kortom: 99% van alle mannenquote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
- witte sokken
- 3/4 broek
- formule 1 kleding
- rug haar
- onverzorgde nagels
- slecht gebit
- slechte adam
- boeren
- vinger op de neus en dan een klodder snot op straat deponeren
- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
- graaien in het kruis
- eten prakken
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef t0y het volgende:
Weet je, hoe meer reacties ik dit topic lees, hoe minder ik zin heb om te leven.
Die zijn homoquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef The_DopeMan het volgende:
Maar dan blijft er nog steeds die 1%.....
Ja, maar daar knappen vrouwen per definitie niet op af omdat ze toch homo zijn...quote:
Wat is daar nou weer mis meequote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
- witte sokken
- 3/4 broek
- formule 1 kleding
- rug haar
- onverzorgde nagels
- slecht gebit
- slechte adam
- boeren
- vinger op de neus en dan een klodder snot op straat deponeren
- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
- graaien in het kruis
- eten prakken
En dan een hele waslijst aan eisen opstellen ....quote:Op zondag 8 januari 2006 09:31 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
- niet openminded
kansloze meisjes die denken in termen van "Eerste Meisje", "Tweede Meisje", "Derde Meisje".quote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef zwartedoos het volgende:
kansloze rukkers die denken omdat je het 3e meisje in de groep bent je wel even door de 3e jongen gepaald wil worden![]()
jij snapt tquote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef WAT het volgende:
ik vraag me af hoeveel van die afknappers voor die vrouwen zélf geldt. Zoals weinig zelfvertrouwen enz. Oh, nee, maar zij zijn vrouwen he, die mogen zich wel kut voelen.![]()
Van die vreselijk strakke zwembroekjes, zeg maar de Hemaslips onder de zwembroeken. Vind ik echt een afknapper jaquote:
bedoel je een strakke slip onder een normale lange zwembroek?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Van die vreselijk strakke zwembroekjes, zeg maar de Hemaslips onder de zwembroeken. Vind ik echt een afknapper ja
Een strakke zwemslip ja. Ik zie mannen liever in een mooie boxershort zwemmen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
bedoel je ene strakke slip een normale lange zwembroek?
Sommige mannen dragen namelijk een strakke slip onder een boxershort als ze gaan zwemmen, omdat zo'n boxershort vaak als de tering gaat kleven als je uit het water komt en met een strakke slip eronder ziet het er dan wat fatsoenlijker uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een strakke zwemslip ja. Ik zie mannen liever in een mooie boxershort zwemmen.
Hehehe herkenbaar fenomeenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sommige mannen dragen namelijk een strakke slip onder een boxershort als ze gaan zwemmen, omdat zo'n boxershort vaak als de tering gaat kleven als je uit het water komt en met een strakke slip eronder ziet het er dan wat fatsoenlijker uit.
Ik draag bij het zwemmen gewoon zo'n sportbroek. daaronder heb ik gewoon een boxer aan. Tja af en toe plakt dat nog steeds erg. Maar daarom pak ik alleen zwarte of blauwe broeken om te zwemmen, dan valt het wat minder op.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sommige mannen dragen namelijk een strakke slip onder een boxershort als ze gaan zwemmen, omdat zo'n boxershort vaak als de tering gaat kleven als je uit het water komt en met een strakke slip eronder ziet het er dan wat fatsoenlijker uit.
Je moet gewoon vragen of ze wat te drinken wil, zo ja dan bepaald ze zelf maar wat ze wil hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Mannen die vragen of je zin hebt in een zoet wit wijntje. Heel fout.
Dat mag ook welquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Was toenlaatst aan het werk en toen kwam er een man voorbij met nagels die lang en goor waren (denk flink geel). Het had een doorsnee vrouwmens niet misstaan. Alleen hebben die dan veelal wél gehoord van verzorging...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Barb het volgende:
Wanneer mannen denken dat ze god's gift to woman zijn,.
Te lange nagels.
Heb je trouwens zin in een zoet wit wijntje?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Mannen die vragen of je zin hebt in een zoet wit wijntje. Heel fout.
Nee, kniekousen zijn tofquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Mannen die enkelsokjes dragen.
Liever met stinkzweetpoten in sportschoenen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Je zal wel een arrogante zure rotkop hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef Misha... het volgende:
Mannen die -zonder dat daar ook maar enige reden toe is- 'lach eens, meisje' zeggen![]()
En wat nou als je een korte broek draagt op vakantie omdat het daar 40 graden isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Ik draag die ook onder een korte broekquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Precies! Ik snap schatje dan ook niet, maar ja, volgens mij wilt ze gwoon wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik draag die ook onder een korte broek.
Met blote poten krijg je zweetvoeten van en met normale sokken eronder is zooo 1980.
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef t0y het volgende:
[..]
Je zal wel een arrogante zure rotkop hebben.
Ik draag bijn alleen maar enkelsokjes, gewone zijn véél te warm.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Schatje is een prototype vrouw. Dat maakt haar juist zo schattig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies! Ik snap schatje dan ook niet, maar ja, volgens mij wilt ze gwoon wat te zeuren hebben
3/4 broeken zijn tamelijk gay eigenlijk, dus ze heeft een punt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
3/4 broeken zijn tamelijk gay eigenlijk, dus ze heeft een punt.
Ik weet niet met wat voor boeren jij omgaat, maar ik voldoe aan geen enkele van bovenstaande 'punten'.quote:
Hey dat is de bekende Dutch shower ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
-- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
Wat is een 3/4 broekquote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
-- 3/4 broek
Nou sorry hoor, maar ik vind al die dingen toch 10x minder erg dan stinkende bek/oksels/voeten/vieze piemel/e.dquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
- witte vieze sokken
- sandalen
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
Een broek die tot 3/4 van je benen komt, tot halverwege je kuiten zegmaarquote:
Zo,n broek die tot boven je enkels komt, alleen breezers en kampers dragen die ondingen.quote:
Ik loop altijd met lange broeken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:04 schreef Nnelis het volgende:
[..]
nee korte broeken met klutsknieen eronder zijn lekker. Ik blij er mooi mee lopen
![]()
Een bochel mag ook best als overmacht gelden, dat neemt niet weg dat het een afknapper kan zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Jossos het volgende:
Ik kan me bij veel van de punten aansluiten echter, een kleine penis en kaalheid? Dat is gewoon overmacht, daar kunnen hun ook niets aan doen hé. En trouwens een kale man kan best knap zijn, zolang hij z'n hoofd maar helemaal scheert, alleen zo'n omgekeerd monninkenkapje is afschuwelijk.
Maar dat kan toch staanquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een broek die tot 3/4 van je benen komt, tot halverwege je kuiten zegmaar.
Je bent ook zo bescheiden hequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
maar dat kan toch staat staan
nee, je moet niet je virendje zoiets aan laten doen natuurlijk,
want die heeft hollandse beendren met vel erover.
Ik heb tenminste van die mooie getrainde kung-fu benen.
Hmm, daar zeg je me iets inderdaad. Ik kan er niets aan doen, ik strijk te snel over m'n hart om te vergeven denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Een bochel mag ook best als overmacht gelden, dat neemt niet weg dat het een afknapper kan zijn natuurlijk.
Met 40 graden tijdens een vakantie kun je het beste gewoon slippers dragen onder een korte broek. Lekker makkelijk joh. Stel je maar eens voor dat je tegen een leuk meisje moet roepen dat je eerst je enkelsokjes moet uittrekken als jullie willen gaan zwemmen in de zee. Daar knapt ze echt op af hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:50 schreef phunkk het volgende:
[..]
En wat nou als je een korte broek draagt op vakantie omdat het daar 40 graden is![]()
Voor mij allemaal wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
een man die je een zoet wijntje aanbiedt?!?! Stel je voor! Wat een afknapper?!!!
Witte sokken... who cares?! Ok, het is misschien wat minder mooi of niet je smaak, maar dat hoeft toch geen afknapper te zijn?
ik;quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef schatje het volgende:
strak shirt met dirk bikkemberg logo![]()
![]()
3/4 broek
prada's met enkelsokjes
zo fout![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:00 schreef Thisbe het volgende:
Kleine mannenMannen die kleiner zijn dan 1.90
![]()
Voor de rest ben ik niet zo kieskeurig![]()
C. RRRROOAAAAAAAAAAAAR!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat vinden vrouwen nou van een man met stoffen broek met tijger of luipaard motief ?
Is dat
A. Miauw Grrrrr.. lekker spacy ?
of B.?
Je hebt het toch echt 5 pagina's volgehoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe verder ik dit topic lees hoe meer ik tot de conclusie kom dat sommige mensen geen leven hebben, incl mijn eigen, want waarom de neuk lees ik al deze onzinnige gebla?..
quote:
Zodra je topics instelt op max +300 replies dan heb je geen last meer van die irritante paginas en gaat het anders best snel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je hebt het toch echt 5 pagina's volgehouden
Als je dat niet weet wat dan?,.. dan ben je geen slachteroffer van het meeloperige kutmaatschappij?.. dan heb je nog enigszinds een leven met daarin iets wat zich mode durft te noemen wat je ten minste nog zelf bepaald?..quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:09 schreef outcast_within het volgende:
tjah.... als je dat niet weet
Maikuuul heeft fansquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:13 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik ken anders wel een snoeperd die een Limburgs accent heeft en desondanks best neukbaar is![]()
Nee, een gewone spijkerbroek te ver opgerolt.quote:
zo je bent weer nuchter. Ik ga dan effe op zoek naar een foto van een 'normale' 3/4 broek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, een gewone spijkerbroek te ver opgerolt.
Te veel gratis bier gekregen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
zo je bent weer nuchter. Ik ga dan effe op zoek naar een foto van een 'normale' 3/4 broek.
Whahahaa, dus daar is die alleen goed voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Te veel gratis bier gekregen.
van spike..
wit is gewoon een kut kleur voor een broek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Whahahaa, dus daar is die alleen goed voor.
Maar kom op zeg! Dit ziet er toch niet uit.
[afbeelding]
Wat lul je, da's sportief!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Whahahaa, dus daar is die alleen goed voor.
Maar kom op zeg! Dit ziet er toch niet uit.
[afbeelding]
Die jij hebt gepost zien er ook niet uit, btw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
wit is gewoon een kut kleur voor een broek.
Fixed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Zal best, maar dat wilt niet zeggen dat ik vind dat het er leuk uitziet.
Jij hebt er dus 1.
Jup, ik draag geen 'normale' broeken.quote:
Heel punk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jup, ik draag geen 'normale' broeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |