quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Lianne__ het volgende:
een veel te grote bierbuik!
hangkont..
Alleen aan de eerste voldoe ik somsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
Naar aanleiding van: Ultieme afknappers bij vrouwen.
De ultieme afknappers bij mannen:
- witte vieze sokken
- mannen die meer naar voetbal kijken sinds het op Talpa is
- sandalen
- denken dat vrouwen altijd zin in seks hebben (en dan vooral met de betreffende man zelf)
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
dat je standaard sokken soms vies zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alleen aan de eerste voldoe ik soms![]()
alsof dat niet geldt voor vrouwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef ma_jojo het volgende:
- Stinken.
Nee wit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat je standaard sokken soms vies zijn?
witte sokken, dat is best wel jaren 90.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Waarom witte sokken?
De ultieme afknapper vind ik witte sokken met sandalenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
witte sokken, dat is best wel jaren 90.....
ik ben niet modebewust, maar zelfs DAT is me niet ontgaan
Dat geldt ook voor vrouwen!~!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Salsagirl het volgende:
onverzorgde tanden
onverzorgd uiterlijk
zeker geen dikke buik(wie wilt er een hangbuikzwijntje)
Schone witte sokken zijn toegstaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
- witte vieze sokken
- sandalen
- denken dat vrouwen altijd zin in seks hebben (en dan vooral met de betreffende man zelf)
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
Alleen als je Andy heetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schone witte sokken zijn toegstaan?
stel je niet aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
witte sokken zijn .....not done
ja hoog uit met sporten
iK vraag me altijd af.. wat vinden vrouwen er zo erg aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
ja hoog uit met sporten
Hardlopen is sporten, dus mogen ze aan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Waarom witte sokken?
Ik heb donker blauwe en zwarte... maar goed ik snap dat niet helemaal
Als ik aan het hardlopen ben heb ik witte aan
Je mag alleen witte sokken aan als je sport of als je michael jackson heet en "billie jean" danst.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draagt zeker altijd witte sokken,
idemdito.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef greatgonzo het volgende:
niet alleen vrouwen vinden die lelijk, ik ben een man en vind ze ook lelijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef greatgonzo het volgende:
niet alleen vrouwen vinden die lelijk, ik ben een man en vind ze ook lelijk
*vraagt zich af wat er achter die komma komt*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draagt zeker altijd witte sokken,
Niks, anders had ik er wel wat achter gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef retteketet het volgende:
[..]
*vraagt zich af wat er achter die komma komt*
Alleen als je een sjiek remspoor in je onderbroek hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef WAT het volgende:
Ik draag nu lichtgrijze sokken. Dat mag toch wel?
beter dan witte sportsokken iigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef 2609 het volgende:
ik draag nu helemaal geen sokken hoe zit het daarmee?
zijn dat soort mensen er nog?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef Het_Biertje het volgende:
ik draag witte sokken en ben er trots op
ah, prberends komt uit de kastquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
- witte vieze sokken
- sandalen
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
En altijd maar zeuren op Morris in de GTST topic, maar ondertussenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:19 schreef moisturizer het volgende:
[..]
ah, prberends komt uit de kast
Schuld van de vrouwen waarin ze geroerd hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef LonelyWolf het volgende:
ultieme afknapper bij mannen? Wanneer hun piemolz naar rotte vis stinken
Hebben we het hier alleen over hetero mannen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Schuld van de vrouwen waarin ze geroerd hebben.
tenenkaas toch... kwestie van schoonhouden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef LonelyWolf het volgende:
ultieme afknapper bij mannen? Wanneer hun piemolz naar rotte vis stinken
Vrouwen weten duidelijk weer eens niet waskeburt, maar dat zijn de meeste mannen wel van ze gewend, denk ik zo...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef Ulreazj het volgende:
Dat witte sokken gezeur slaat echt werkelijk waar nergens op.
teken dat ze 1 van je vrienden leuk vind, of ze probeert zich groot te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef booo het volgende:
Hmm, nog een afknapper *vind ik dan* Als ze heel aardig doen als je met z'n tweeen bent, en zodra en vrienden bij komen dat ze heel stoer gaan doen enzo.
hoe kan hij anders weten dat morris in het GTST topic zit.. !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef Beach het volgende:
[..]
En altijd maar zeuren op Morris in de GTST topic, maar ondertussen![]()
![]()
Ehhh...??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef Thisbe het volgende:
als ze niet weten waar Zermatt ligt
Dus een man moet altijd een lange broek dragen.........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef Thisbe het volgende:
Als ze hun nagels niet knippen
sandalen
korte broek als ze niet op het strand zijn/of aan het sporten zijn
als ze niet weten waar Zermatt ligt
gele tanden
als ze geen bier lusten maar wel bacardicola![]()
wat is er mis met geen bier lusten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef Thisbe het volgende:
...
als ze geen bier lusten maar wel bacardicola![]()
Dat is idd heel erg boersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Knetterscheten laten die gevolgd worden door een whehehe-kijk-eens-hoe-goor-ik-ben-lachje.
Witte sokken onder witte sneakers vind ik dan weer niet verkeerd, zal wel aan mij liggen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
ja hoog uit met sporten
Je wilde zeker sexy kijken?quote:
Ik gebruik het altijd als openingszin bij gothjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Jett het volgende:
''waarom kijk je zo boos?''
sokken onder je sneakers ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Witte sokken onder witte sneakers vind ik dan weer niet verkeerd, zal wel aan mij liggen...
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef zwartedoos het volgende:
te lange teennagels
vieze nagels
kleine penis
te veel ongeknipt/ongeschoren schaamhaar
kaalheid
slechte adem
geen vrienden hebben
te graag willen
witte sokken als ze zichtbaar zijn
niet alleen mogen stappen
zich anders gedragen bij vrienden
etcetcoh nee....
![]()
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef zwartedoos het volgende:
mannen die hun remsporen in de pot niet schoonmaken
het ziet er gewoon goor uit. En je krijgt het bijna niet schoon als het er al een paar uur heeft zitten aankoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef DR878 het volgende:
[..]
waarom dat nou weer, wordt jouw poep anders vies
![]()
Die 1% ben ik, schatje. Aanschouwt de paarshoofdige genotsknots van ondergetekende!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef zwartedoos het volgende:
mannen die opscheppen over grote penis wat in 99% tegenvalt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Die 1% ben ik, schatje. Aanschouwt de paarshoofdige genotsknots van ondergetekende!![]()
tuurlijk wel, ik pis ook altijd remsporen weg die ik aantref in bijv kroegwc, zo verveel ik me minder op de wcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het ziet er gewoon goor uit. En je krijgt het bijna niet schoon als het er al een paar uur heeft zitten aankoeken
in de kroeg ok...maar thuis wil ik graag nog mensen kunnen ontvangen zonder me te hoeven schamen voor de vieze wcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik pis ook altijd remsporen weg die ik aantref in bijv kroegwc, zo verveel ik me minder op de wc![]()
ontvang je ook zondag?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
in de kroeg ok...maar thuis wil ik graag nog mensen kunnen ontvangen zonder me te hoeven schamen voor de vieze wc![]()
probeer eerst maar eens te voldoen aan al mijn eisenquote:
tjek m'n foto.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
probeer eerst maar eens te voldoen aan al mijn eisen![]()
erg duidelijk ook met die camera voor je smoelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tjek m'n foto.
verder nog vragen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |