quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Lianne__ het volgende:
een veel te grote bierbuik!
hangkont..
Alleen aan de eerste voldoe ik somsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
Naar aanleiding van: Ultieme afknappers bij vrouwen.
De ultieme afknappers bij mannen:
- witte vieze sokken
- mannen die meer naar voetbal kijken sinds het op Talpa is
- sandalen
- denken dat vrouwen altijd zin in seks hebben (en dan vooral met de betreffende man zelf)
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
dat je standaard sokken soms vies zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alleen aan de eerste voldoe ik soms![]()
alsof dat niet geldt voor vrouwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef ma_jojo het volgende:
- Stinken.
Nee wit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat je standaard sokken soms vies zijn?
witte sokken, dat is best wel jaren 90.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Waarom witte sokken?
De ultieme afknapper vind ik witte sokken met sandalenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
witte sokken, dat is best wel jaren 90.....
ik ben niet modebewust, maar zelfs DAT is me niet ontgaan
Dat geldt ook voor vrouwen!~!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Salsagirl het volgende:
onverzorgde tanden
onverzorgd uiterlijk
zeker geen dikke buik(wie wilt er een hangbuikzwijntje)
Schone witte sokken zijn toegstaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
- witte vieze sokken
- sandalen
- denken dat vrouwen altijd zin in seks hebben (en dan vooral met de betreffende man zelf)
- een Saddam-snor![]()
![]()
.
Alleen als je Andy heetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schone witte sokken zijn toegstaan?
stel je niet aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
witte sokken zijn .....not done
ja hoog uit met sporten
iK vraag me altijd af.. wat vinden vrouwen er zo erg aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef Salsagirl het volgende:
witte sokken zijn .....not done
ja hoog uit met sporten
Hardlopen is sporten, dus mogen ze aan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Waarom witte sokken?
Ik heb donker blauwe en zwarte... maar goed ik snap dat niet helemaal
Als ik aan het hardlopen ben heb ik witte aan
Je mag alleen witte sokken aan als je sport of als je michael jackson heet en "billie jean" danst.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draagt zeker altijd witte sokken,
idemdito.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef greatgonzo het volgende:
niet alleen vrouwen vinden die lelijk, ik ben een man en vind ze ook lelijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef pberends het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef greatgonzo het volgende:
niet alleen vrouwen vinden die lelijk, ik ben een man en vind ze ook lelijk
*vraagt zich af wat er achter die komma komt*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij draagt zeker altijd witte sokken,
Niks, anders had ik er wel wat achter gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef retteketet het volgende:
[..]
*vraagt zich af wat er achter die komma komt*
Alleen als je een sjiek remspoor in je onderbroek hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef WAT het volgende:
Ik draag nu lichtgrijze sokken. Dat mag toch wel?
beter dan witte sportsokken iigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef 2609 het volgende:
ik draag nu helemaal geen sokken hoe zit het daarmee?
zijn dat soort mensen er nog?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef Het_Biertje het volgende:
ik draag witte sokken en ben er trots op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |