ja maar ik ben ook steenrijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
erg duidelijk ook met die camera voor je smoel(wel vette camera trouwens)
Helemaal mee eens, al dat gezeik over witte sokken wordt je echt doodziek van en dat terwijl ik ze zelf niet eens draag!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef Wunk het volgende:
De ultieme afknapper vind ik vrouwen die over witte sokken zeiken..
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:29 schreef MaLo het volgende:
- nerdgedrag![]()
- platte seksistische moppen maken![]()
Dus je sluit me al op voorhand uit?quote:Op zondag 8 januari 2006 09:31 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
- te afhankelijk zijn
- gebrek aan fantasie
- mij voor lief nemen
- kleine penis
- haar op vreemde plaatsen
- niet openminded
- niet alleen mogen stappen
- niet alleen gaan stappen
- saai zijn als we samen gaan stappen
- bedoelen te plagen maar eigenlijk gemeen zijn oftewel niet inleven in mijn tere zieltje
- wantrouwen
- me op mijn nek zitten
- geen zelfvertrouwen
- afgestompt, hij moet wel een beetje scherp blijven
onmogelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef Solomon het volgende:
Dat van witte sokken is echt onzinJa, witte badstoffen sokken zijn erg fout
Maar er zijn zeker ook nette witte sokken te krijgen die bij bepaalde kleding WEL goed staan
Euh, *denkt*... Nee toch? Volgens mij sluit ik hiermee iedereen uit die niet jou is.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dus je sluit me al op voorhand uit?![]()
als hij voor de rest alles meeheeft wil ik hem nog wel een kansje gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:01 schreef AcidTrance het volgende:
Als een vrouw een jongen om witte sokken weigert dan zegt dat meer over de vrouw dan over de sokken
Dan zou ik ze juist blijven dragenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als hij voor de rest alles meeheeft wil ik hem nog wel een kansje geven. Meerdere exen droegen witte sokken hoor(maar niet lang
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |