Heb je trouwens zin in een zoet wit wijntje?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Mannen die vragen of je zin hebt in een zoet wit wijntje. Heel fout.
Nee, kniekousen zijn tofquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Mannen die enkelsokjes dragen.
Liever met stinkzweetpoten in sportschoenen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Je zal wel een arrogante zure rotkop hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef Misha... het volgende:
Mannen die -zonder dat daar ook maar enige reden toe is- 'lach eens, meisje' zeggen![]()
En wat nou als je een korte broek draagt op vakantie omdat het daar 40 graden isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Ik draag die ook onder een korte broekquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Precies! Ik snap schatje dan ook niet, maar ja, volgens mij wilt ze gwoon wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik draag die ook onder een korte broek.
Met blote poten krijg je zweetvoeten van en met normale sokken eronder is zooo 1980.
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef t0y het volgende:
[..]
Je zal wel een arrogante zure rotkop hebben.
Ik draag bijn alleen maar enkelsokjes, gewone zijn véél te warm.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Schatje is een prototype vrouw. Dat maakt haar juist zo schattig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies! Ik snap schatje dan ook niet, maar ja, volgens mij wilt ze gwoon wat te zeuren hebben
3/4 broeken zijn tamelijk gay eigenlijk, dus ze heeft een punt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
3/4 broeken zijn tamelijk gay eigenlijk, dus ze heeft een punt.
Ik weet niet met wat voor boeren jij omgaat, maar ik voldoe aan geen enkele van bovenstaande 'punten'.quote:
Hey dat is de bekende Dutch shower ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
-- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |