Wat is daar nou weer mis meequote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
- witte sokken
- 3/4 broek
- strakke shirts met logo
- formule 1 kleding
- rug haar
- onverzorgde nagels
- slecht gebit
- slechte adam
- boeren
- vinger op de neus en dan een klodder snot op straat deponeren
- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
- graaien in het kruis
- eten prakken
- uit de fles of pak drinken
En dan een hele waslijst aan eisen opstellen ....quote:Op zondag 8 januari 2006 09:31 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
- niet openminded
kansloze meisjes die denken in termen van "Eerste Meisje", "Tweede Meisje", "Derde Meisje".quote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef zwartedoos het volgende:
kansloze rukkers die denken omdat je het 3e meisje in de groep bent je wel even door de 3e jongen gepaald wil worden![]()
jij snapt tquote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef WAT het volgende:
ik vraag me af hoeveel van die afknappers voor die vrouwen zélf geldt. Zoals weinig zelfvertrouwen enz. Oh, nee, maar zij zijn vrouwen he, die mogen zich wel kut voelen.![]()
Van die vreselijk strakke zwembroekjes, zeg maar de Hemaslips onder de zwembroeken. Vind ik echt een afknapper jaquote:
bedoel je een strakke slip onder een normale lange zwembroek?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Van die vreselijk strakke zwembroekjes, zeg maar de Hemaslips onder de zwembroeken. Vind ik echt een afknapper ja
Een strakke zwemslip ja. Ik zie mannen liever in een mooie boxershort zwemmen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
bedoel je ene strakke slip een normale lange zwembroek?
Sommige mannen dragen namelijk een strakke slip onder een boxershort als ze gaan zwemmen, omdat zo'n boxershort vaak als de tering gaat kleven als je uit het water komt en met een strakke slip eronder ziet het er dan wat fatsoenlijker uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een strakke zwemslip ja. Ik zie mannen liever in een mooie boxershort zwemmen.
Hehehe herkenbaar fenomeenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sommige mannen dragen namelijk een strakke slip onder een boxershort als ze gaan zwemmen, omdat zo'n boxershort vaak als de tering gaat kleven als je uit het water komt en met een strakke slip eronder ziet het er dan wat fatsoenlijker uit.
Ik draag bij het zwemmen gewoon zo'n sportbroek. daaronder heb ik gewoon een boxer aan. Tja af en toe plakt dat nog steeds erg. Maar daarom pak ik alleen zwarte of blauwe broeken om te zwemmen, dan valt het wat minder op.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sommige mannen dragen namelijk een strakke slip onder een boxershort als ze gaan zwemmen, omdat zo'n boxershort vaak als de tering gaat kleven als je uit het water komt en met een strakke slip eronder ziet het er dan wat fatsoenlijker uit.
Je moet gewoon vragen of ze wat te drinken wil, zo ja dan bepaald ze zelf maar wat ze wil hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Mannen die vragen of je zin hebt in een zoet wit wijntje. Heel fout.
Dat mag ook welquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Was toenlaatst aan het werk en toen kwam er een man voorbij met nagels die lang en goor waren (denk flink geel). Het had een doorsnee vrouwmens niet misstaan. Alleen hebben die dan veelal wél gehoord van verzorging...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Barb het volgende:
Wanneer mannen denken dat ze god's gift to woman zijn,.
Te lange nagels.
Heb je trouwens zin in een zoet wit wijntje?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Mannen die vragen of je zin hebt in een zoet wit wijntje. Heel fout.
Nee, kniekousen zijn tofquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Mannen die enkelsokjes dragen.
Liever met stinkzweetpoten in sportschoenen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Je zal wel een arrogante zure rotkop hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef Misha... het volgende:
Mannen die -zonder dat daar ook maar enige reden toe is- 'lach eens, meisje' zeggen![]()
En wat nou als je een korte broek draagt op vakantie omdat het daar 40 graden isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Ik draag die ook onder een korte broekquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Precies! Ik snap schatje dan ook niet, maar ja, volgens mij wilt ze gwoon wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik draag die ook onder een korte broek.
Met blote poten krijg je zweetvoeten van en met normale sokken eronder is zooo 1980.
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef t0y het volgende:
[..]
Je zal wel een arrogante zure rotkop hebben.
Ik draag bijn alleen maar enkelsokjes, gewone zijn véél te warm.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef schatje het volgende:
Schatje is een prototype vrouw. Dat maakt haar juist zo schattig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies! Ik snap schatje dan ook niet, maar ja, volgens mij wilt ze gwoon wat te zeuren hebben
3/4 broeken zijn tamelijk gay eigenlijk, dus ze heeft een punt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
3/4 broeken zijn tamelijk gay eigenlijk, dus ze heeft een punt.
Ik weet niet met wat voor boeren jij omgaat, maar ik voldoe aan geen enkele van bovenstaande 'punten'.quote:
Hey dat is de bekende Dutch shower ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
-- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |