Het zegt juist dat jij een wansmaak hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 13:01 schreef AcidTrance het volgende:
Als een vrouw een jongen om witte sokken weigert dan zegt dat meer over de vrouw dan over de sokken
Ja inderdaad, wij gaan toch ook niet zeggen dat we het okselhaar voortaan laten staan omdat er ook netjes okselhaar bestaatquote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zegt juist dat jij een wansmaak hebt![]()
.
Witte sport sokken draag je uitsluitend tijdens het sporten. Kleine moeite om daar even op te letten. Wij vrouwen letten er toch ook op dat we onze oksels scheren en dat het verder geen wildgroei van haren wordt. We kunnen ook wel zeggen dat dit allemaal aangepraat is![]()
.
Het is een zeer goede graadmeterquote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef AcidTrance het volgende:
Ik wist nie dat de smaak van een jongen alleen al in de sokken zit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
- strakke shirts met logo
- uit de fles of pak drinken
niet alleen..maar je moet maar zo denken weer wat geleerdquote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef AcidTrance het volgende:
Ik wist nie dat de smaak van een jongen alleen al in de sokken zit![]()
een watquote:Op zondag 8 januari 2006 10:29 schreef MaLo het volgende:
- vieze penis
- houthakkersbloezen dragen als hij niet aan het houthakken is
- bouwvakkersspleet
- klompen
- sandalen
- sandalen met sokken
- ballenknijper dragen tijdens het zwemmen
- nerdgedrag
- platte seksistische moppen maken
- arrogantie
- te weinig douchen
- veel schaamhaar
op zich niets ..alhoewelquote:Op zondag 8 januari 2006 13:47 schreef Camplo het volgende:
+ wat is er mis met uit de fles drinken? Ik drink enkel uit de fles als ik hem gekocht heb, en beneden in de koelkast schenk ik ALTIJD in in een glas, tenzij er nog beetje inzit.
we hebben zo tap..dus toch maar weer in een glasquote:Op zondag 8 januari 2006 13:50 schreef Camplo het volgende:
Ja lol maar dat doen alleen de tokkies. Bier mag dat wel trouwens? Bierflesje?
Door Fok gaat er een wereld voor me openquote:Op zondag 8 januari 2006 13:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
niet alleen..maar je moet maar zo denken weer wat geleerd![]()
ik zie geen mensen die zich aangevallen voelenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Salsagirl het volgende:
Valt me op dat sommige tere zieltjes zich aangevallen voelen om de ''witte sokken''
Jeetje..nogmaals houd ze lekker aan..
het is gewoon onze mening !!
Je mag ze een hoop zegge,maar schijnbaar niets over hun ooh zo dierbare witte sokken![]()
Kortom: 99% van alle mannenquote:Op zondag 8 januari 2006 09:13 schreef schatje het volgende:
- witte sokken
- 3/4 broek
- strakke shirts met logo
- formule 1 kleding
- rug haar
- onverzorgde nagels
- slecht gebit
- slechte adam
- boeren
- vinger op de neus en dan een klodder snot op straat deponeren
- fles deo leeg spuiten i.p.v. een douche
- graaien in het kruis
- eten prakken
- uit de fles of pak drinken
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef t0y het volgende:
Weet je, hoe meer reacties ik dit topic lees, hoe minder ik zin heb om te leven.
Die zijn homoquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef The_DopeMan het volgende:
Maar dan blijft er nog steeds die 1%.....
Ja, maar daar knappen vrouwen per definitie niet op af omdat ze toch homo zijn...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |