Net ook gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een herhaling van Netwerk aan het kijken.
Moest van Arliator.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben 1.98, mag jezelf uitmaken wat ik ben. straks ben je 2.30, dan ben ik een ukkie
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?quote:
Deze was eerderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?
In die van jou maar. Hoewel ik de TT erg zwak vindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?
Tsja... het is al laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In die van jou maar. Hoewel ik de TT erg zwak vind![]()
Leuke combi inderdaad. In beide veel show en achterkamerpolitiek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Musicals en de Midden-Oostenpolitiek![]()
Jezus Christ super star?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuke combi inderdaad. In beide veel show en achterkamerpolitiek.
Nee, [HBB SC] 5 Musicals en Midden-Oostenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[HBB SC 5] Ik ook maar een topic openen
Deze was eerstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Manu82 het volgende:
ja en zijn we er al over uit welke eerder was die gaat door lijkt me
Heb ik nog nooit gezien! Geef mij maar Sissiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
En verder vind ik The Sound of Music een geweldige film
Nee, nog nooit. Begrijp ook niet hoe ze t voor elkaar heeft gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Is iemand naast I_doubt eigenlijk ooit in slaap gevallen bij een musical?
Waar is ze? Ik mis haarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Die heb ik dan weer nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien! Geef mij maar Sissi![]()
fantastische film, dat is toch echt jeugdsentimentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
En verder vind ik The Sound of Music een geweldige film
niet bij een musical wel ooit eens bij een film vroegerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Ja. Hoewel daar naar mijn smaak weer teveel wordt gezongen. Daar ben ik geen fan van. Net als van alle musicals dus.quote:
Ze komt op onregelmatige tijden weer aanwaaien en waait dan zo af en toe weer weg maar we kunnen er waarschijnlijk wel op rekenen dat ze snel weer aan komt waaienquote:
Wel weggelopen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik zinloos tegen je in zou gaan, schiet ik niets mee op. ik heb toch ook laten zien dat ik best wel met je mee kan gaan als je jezelf niet tegenspreekt enz?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Zo, heb je lekker weer een reden om tegen me in te gaan he![]()
Cats is in Londen inderdaad afgelopen, maar Joop van de Ende heeft de musical naar Nederland gehaald. http://www.musicals.nl/musicalsmagazine/624_7941.htm
C: FORMAT C:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Maar verder niet zwak lullen over formats![]()
Probeer melke eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouwen kunnen voor mij niet lang genoeg zijn als ze maar <1.95 zijn![]()
Films gebruik ik juist als ik niet kan slapen, dan slaap ik meestal zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet bij een musical wel ooit eens bij een film vroeger![]()
Dat heb ik met Sissiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fantastische film, dat is toch echt jeugdsentiment
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dan hier maar verder
[..]
C: FORMAT C:![]()
![]()
Ik ben een keer in slaap gevallen toen een ex mij trakteerde op een bioscoopje in den haag, kan even niet op de naam van de bios komen, maar daar zijn de schermen rondom je geprojecteerd. Vond ze niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Begrijp ook niet hoe ze t voor elkaar heeft gekregen![]()
Geeft niet hoor... totale anarchie... flugel slaapt toch alquote:
bij een film is mij al 10 tallen keren gebeurdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet bij een musical wel ooit eens bij een film vroeger![]()
Dat kan toch niet als C: de schijf is waarvan je hebt opgestart?quote:
Format.quote:
Die was idd niet zo sterk nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij een film is mij al 10 tallen keren gebeurd
Ik heb inmiddels een beschamende reputatie opgebouwd bij iedereen die ik ken
ben bij:
The Timemachine
in slaap gevallen
Ik bij 4 weddings and a funeral... maar die bioscoopzaal was ook enorm warm binnen toenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij een film is mij al 10 tallen keren gebeurd
Ik heb inmiddels een beschamende reputatie opgebouwd bij iedereen die ik ken
ben bij:
The Timemachine
LOTR 2
LOTR 3
Million Dollar Baby
en nog veel meer films
in slaap gevallen
gaat alleen via DOS jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als C: de schijf is waarvan je hebt opgestart?
Of Spice Girls plateauzolenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Komt in de buurt, bij mij kan ze wel hakken dragen![]()
Das waar... het moet zijn A: FORMAT C:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als C: de schijf is waarvan je hebt opgestart?
ken die film niet, Annie is trouwens ook een fantastische kerstfilm als je niks te doen hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat heb ik met SissiMooie jurken en mooie vrouw die Romy Schneider
Het is een hard klop levenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ken die film niet, Annie is trouwens ook een fantastische kerstfilm als je niks te doen hebt
Laat ik daar maar niet aan beginnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Komt in de buurt, bij mij kan ze wel hakken dragen![]()
Use the force.......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd te slapen bij star wars maar te veel kabaal![]()
Star Wars Iquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft toch geen narcolepsie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Een van mijn zusjes valt regelmatig in slaap in de bioscoopVooral bij veel geluid, zoals Godzilla en zo.
Nog een Mel dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog hoger te krijgen![]()
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppinsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ken die film niet, Annie is trouwens ook een fantastische kerstfilm als je niks te doen hebt
Net gekeken naar wat andersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:33 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga hier niet over politiek zeiken. Vind het allemaal kleutergedrag zo af en toe en kan voor beide respect opbrengen...
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoeveel zusjes heb je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Een van mijn zusjes valt regelmatig in slaap in de bioscoopVooral bij veel geluid, zoals Godzilla en zo.
Ja Mary Poppins is leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppins![]()
2 zusjes en een baas die heet Charleyquote:
Maar als je een keer naast een langere kerel wil lopen kan dat wel, virtueel zekerquote:
Is Lizzy ook zo lang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar als je een keer naast een langere kerel wil lopen kan dat wel, virtueel zeker
Ga ik ook nog op mijn tenen lopen, lijk je nog kleiner![]()
Twee. Eén is vrijgezel. Zal ik haar je e-mail geven?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2 zusjes en een baas die heet Charley
Ja he! Ik vind het leukste gedeelte als ze in die tekening stappen en met de schoorsteenvergers!quote:
quote:
ben nog niet geheel thuis daarinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppins![]()
Home Alone 2 is die in NY he? Die vind ik ook leuk! Alleen al vanwege de kerst in NY. Dat zou ik ook wel eens willen mee makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben nog niet geheel thuis daarin
Maar wat kerstfilms betreft kan ik me nog altijd kapot lachen om die scene met die video uit Home Alone 2. Eigenlijk alleen dat stukje uit de film hoef ik te zien en dan zit ik al weer te lachen....
2x. Laatste keer was wel heel lang geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Over kerstfilms gesproken: hoe vaak hebben jullie Als je begrijpt wat ik bedoel gezien?
2x... in de bios toen ik nog een klein foreverbluetje was en laatst op tv.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Over kerstfilms gesproken: hoe vaak hebben jullie Als je begrijpt wat ik bedoel gezien?
Eerst foto's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Twee. Eén is vrijgezel. Zal ik haar je e-mail geven?![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwenquote:
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwen![]()
In de bios zelfs. Damn, dat genoegen heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2x... in de bios toen ik nog een klein foreverbluetje was en laatst op tv.
Zwelgjeeeeeeeeeee![]()
Ow ja. Om te kijken of je 't "erop kunt"quote:
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwen![]()
GMTAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy is![]()
ja, alleen denk ik dat je wel teleurgesteld bent als je NL vuurwerk gewend bent. Dat is daar en hier ook wat minder! Maar het aftellen op een centrale plek is juist veel beter en veel gezelliger!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Home Alone 2 is die in NY he? Die vind ik ook leuk! Alleen al vanwege de kerst in NY. Dat zou ik ook wel eens willen mee maken
Ook een echte man, zie ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?
je bent een cm of 8 groter dan mij. Ik ben 1m90 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, zeker een cm of 20 korter, heb het nooit opgemeten, kan er dus een paar cm naast zittenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah jawel! Met Olivier Bommel en Tompoes toch?
die light sabers maakten zo'n herrie schrok steeds wakkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah jawel! Met Olivier Bommel en Tompoes toch?
O, die. Zwelgjeeeeeeeeeeeeeequote:
Dat gevecht tussen Anakin en Obi-Wan aan het eindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die light sabers maakten zo'n herrie schrok steeds wakker![]()
Vuurwerk boeit me niet zoveel. Ben je al eens in NY geweest met kerst en oudjaarsavond?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, alleen denk ik dat je wel teleurgesteld bent als je NL vuurwerk gewend bent. Dat is daar en hier ook wat minder! Maar het aftellen op een centrale plek is juist veel beter en veel gezelliger!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zeg zullen we dan eens buurtenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bent een cm of 8 groter dan mij. Ik ben 1m90 ofzo
bij LOTR 3 zaten we helemaal vooraan en werd zo moe van de hele tijd van het kijken van de ene naar de andere kant van het scherm dat ik in slaap viel en wakker werd bij de aftitelingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar was je dan? Lost in Fokspace?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef White_Pearl het volgende:
Ik dacht toch dat ik net ergens anders zat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ow ja. Om te kijken of je 't "erop kunt"![]()
Niet net doen of dat alleen een mannenafwijking is.quote:Was even vergeten dat mannen "visueel zijn ingesteld"
1 maal, toen lieten mijn ouders me opnemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha jaaaaaaaaaaa...
[afbeelding]
How narrow-mindedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
1 maal, toen lieten mijn ouders me opnemen![]()
Gelukkig heeft Tomtom je de goede richting aangegeven en ben je hier weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef White_Pearl het volgende:
Ik dacht toch dat ik net ergens anders zat![]()
![]()
hoe weet jij nou hoe lang ik ben, heb blauwe ogen en dan kan jij dat zien??quote:
Nou ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef doka het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door doka op 07-01-2006 02:58 ]
Nee, nog niet en staat ook nog niet direct op m'n verlanglijstje. Wil eerst naar Quebeq, Hongkong en Australie om daar vrienden op te zoeken, en daarna werken in Zuid-Afrika!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Vuurwerk boeit me niet zoveel. Ben je al eens in NY geweest met kerst en oudjaarsavond?
Ja volgens mij welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar was je dan? Lost in Fokspace?
![]()
Hahahaha ze is er weer hoor...quote:
Hahahahaha, ik heb me 1 maal verkleed als vrouw, tijdens een soort "hoerenfeest", maar is geen prettig gezicht, ik in panty's. Er zijn foto's van, maar die zijn in fort knox opgeborgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy is![]()
Valkenburg is om de hoek. Net 5 minuten rijden ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Valkenburg? Ligt lekker centraal![]()
Geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet en staat ook nog niet direct op m'n verlanglijstje. Wil eerst naar Quebeq, Hongkong en Australie om daar vrienden op te zoeken, en daarna werken in Zuid-Afrika!!
ja ik ging zo rechtsaf een tuin inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Tomtom je de goede richting aangegeven en ben je hier weer
Mooie verlanglijst! Enne Zuid Afrika, daar kom ik je dan weer opzoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet en staat ook nog niet direct op m'n verlanglijstje. Wil eerst naar Quebeq, Hongkong en Australie om daar vrienden op te zoeken, en daarna werken in Zuid-Afrika!!
Ben daar 2 jaar geleden op vakantie geweest en die berg daar is fucking stijlquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Valkenburg is om de hoek. Net 5 minuten rijden ofzo![]()
Gelukkig heb je de weg naar ons toch weer terug weten te vindenquote:
Pas sinds gisteren, hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dames en heren!
Wickedangel kan klokkijken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ja ik ging zo rechtsaf een tuin in![]()
![]()
Ja ben je in HongKong geweest? Vertel eens?! Lijkt me 'n geweldige stadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest
En bij mijn vriendin in huis wonen mensen uit Quebeq en Sydney, telt dat ook?![]()
Als de grote wijzer op de 12 staat en de kleine wijzer op de 3 is het...quote:
ik neem aan dat je de Cauberg bedoeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben daar 2 jaar geleden op vakantie geweest en die berg daar is fucking stijl
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ja ik ging zo rechtsaf een tuin in![]()
![]()
Stijl? Joh, nooit in de Alpen geweest zeker hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jaaa, hoe vond je hongkong?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest
En bij mijn vriendin in huis wonen mensen uit Quebeq en Sydney, telt dat ook?![]()
Hehe nee jij wel en das te merken ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat jij niet blondt was
Zo'n 10 minuten van Valkenburg vandaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Valkenburg is om de hoek. Net 5 minuten rijden ofzo. Waar woonde jij ook alweer?
Ja klote is dat hequote:
Stijlvolle berg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hahaha nou ja zeg... doe squote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hehe nee jij wel en das te merken ookhahahaha
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja klote is dat he
Ik schrok ook al.. moet zowaar een keer werken op zaterdag![]()
Nee, ik vind bergen echt heel mooi, maar heb een beetje hoogtevrees, vorig jaar in Mallorca gereden met een auto, maar ik word daar echt niet vrolijk van!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Stijl? Joh, nooit in de Alpen geweest zeker he![]()
dat is wat je noemt centraal. Gulpen, Maastricht, Klimmen, Voerendaal, Ingber zit ik de buurt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef melke het volgende:
[..]
Zo'n 10 minuten van Valkenburg vandaan![]()
Follow the light back to Fok my dear... then you'll never get lostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben vandaag geloof ik wel erg lost
* in space* pfftt weet niet of dat nog wel goed komt![]()
Ja je bent in de buurt. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is wat je noemt centraal. Gulpen, Maastricht, Klimmen, Voerendaal, Ingber zit ik de buurt?
Ik niet, moet om 8 uur weer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoormaar 3 uurtjes ofzo
![]()
kan tot 11 uur slapen
Ik ben een heel rustig persoon, maar als mensen in de reuzenrad gaan lopen schommelen, dan krijg ik echt moordneigingen!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik vind bergen echt heel mooi, maar heb een beetje hoogtevrees, vorig jaar in Mallorca gereden met een auto, maar ik word daar echt niet vrolijk van!
Kan btw ook niet vrolijk worden van een reuzenrad als idioten gaan lopen schommelen
weet je wat ik dalijk ga followen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Follow the light back to Fok my dear... then you'll never get lost
Nou, nog bijna 8 uur, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoormaar 3 uurtjes ofzo
![]()
kan tot 11 uur slapen
Zolang je hier rond blijft hangen komt het allemaal op zeker goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben vandaag geloof ik wel erg lost
* in space* pfftt weet niet of dat nog wel goed komt![]()
ok danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ja je bent in de buurt. Laten we het daar maar op houden![]()
Slim plan... ga ik ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
weet je wat ik dalijk ga followen?
mijn![]()
![]()
![]()
Komt ook wel goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je hier rond blijft hangen komt het allemaal op zeker goed![]()
ach als dezelfde mensen weer werken als woensdag hoef ik geen flikker te doen en hebben we het wel weer leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahhhhh nog iets van 5 uurtjes pitten dus
Ksst bed in
Het is eigenlijk meer dan een stad hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ben je in HongKong geweest? Vertel eens?! Lijkt me 'n geweldige stad![]()
Oude gewoontes blijven lang hangenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom blijft mijn vinger steeds boven de 'Print Screen'-knop hangen?![]()
even geduld nog ajbquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom blijft mijn vinger steeds boven de 'Print Screen'-knop hangen?![]()
Slaap lekker FBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen het was weer gezellig... ook in het nieuwe HBB forum is het gelukkig als vanouds
Slaap lekker allemaal![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen het was weer gezellig... ook in het nieuwe HBB forum is het gelukkig als vanouds
Truste Bluequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
het was me weer een genoegen ( big smile ) maar ik ga eens aanstalten
makenen ga lekker mijn bed in, iedereen slaap lekker
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Pearl ook trustequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Droom fijn Pareltjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Toen ik nog vrijgezel was (goede oude tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest
Vreemd he. Begreep het ook al niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
En dan vraag ik me nog af waarom mijn meest gebruikte smiley de zwaai-smiley is![]()
Volgens de statistieken van de heer Pinball iig.
Ziet er echt goed uit, en weet zeker dat ik daar ook nog heenga.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer dan een stad he
[afbeelding]
't is qua grootte een beetje te vergelijken met een middel-groot uitgevallen provincie van Nederland. Je hebt er supermoderne steden zoals Sha Tin en Kowloon, maar ook enorme plattelandgebieden waar ze kippen e.d. houden
De appartmenten zijn daar allemaal zo hoog, omdat een gemiddeld woonappartement toch zo'n 40 verdiepingen heeft. Ik ben toen gaan logeren bij iemand die een appartment had die over de haven van Sha Tin uitkeek, en dat is toch wel indrukwekkend vanaf de 34ste verdieping.
Verder kun je in HK shoppen till you droppen, vooral kleding en elektronica. Ook dit reikt van hypermoderne malls (zoals pak pak boen) tot marktkraampjes. En HK is natuurlijk eten eten en nog eens eten. Ga eens lunchen met Dim Sum, de juffrouwen lopen met karretjes vol dim sum door het restaurant heen, en je hoeft alleen maar even je hand op te steken en ze komen naar je toe zodat je van het karretje de lekkerste dingen kunt pakken. Ha kau, sieuw may, woe kok, cha leung, wat je wil.
Ik dacht dat het dezequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd he. Begreep het ook al niet helemaal.![]()
Komt gewoon omdat iedereen zo vroeg gaat slapen, wij zwaaien ons hele nachten wezenloos naar al die lamzakken. Kunnen wij toch niets aan doenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat iedereen zo vroeg gaat slapen, wij zwaaien ons hele nachten wezenloos naar al die lamzakken. Kunnen wij toch niets aan doen![]()
Canada! Daar ga ik dit jaar misschien naar toequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ziet er echt goed uit, en weet zeker dat ik daar ook nog heenga.
Als ik weer bijtijds werk krijg misschien deze zomer om ook weer een met een vriend van mij uit Canada daar af te spreken. Mooi in het centrum lijkt me dan!!!
Wij denken dat melke benen tot aan haar nek heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
thnx![]()
ow melke, dat buurten is mss wel een goed idee![]()
Wicked, bedoel je met je tekst op een kazerne in deventer?quote:
Zou ik doen. Ik begrijp ook niet waarom Manu gewoon niet naar zijn Canadese vriend gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Canada! Daar ga ik dit jaar misschien naar toe![]()
ze had het laatst zelf toegegevenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij denken dat melke benen tot aan haar nek heeft
nergens op gebaseerd, en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend
Als je melke was had iedereen tegen je gezegd dat je de quote button had moeten gebruikenquote:
Yep, dat denken wijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij denken dat melke benen tot aan haar nek heeft
Naar de mensen die wel gingen slapen en volgens Pinball was dat sowieso mijn favo emoticonquote:
Ow. Okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Naar de mensen die wel gingen slapen en volgens Pinball was dat sowieso mijn favo emoticon
Ja? Wie weet kom ik je nog wel eens tegen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
thnx![]()
ow melke, dat buurten is mss wel een goed idee![]()
Nee heeft met Bartje van BB te maken, die kreeg toen zijn oude dienstmakkers op bezoek, zij zongen hem toen toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wicked, bedoel je met je tekst op een kazerne in deventer?
Boreel, bedoel ik, dat is een kazerne (geweest)
quote:Goede oude tijd, toen mannen nog tot echte mannen werden gevormd
ja wie weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ja? Wie weet kom ik je nog wel eens tegen dan![]()
How you doin'?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
btw, ik ben Brad Pitt
Jij bent Joey
Maar ze had ook kunnen posten dat ze een dwerg is van 1 meter 30 en dan hadden jullie nog niks wijzer geweestquote:
Ja, om verwarring te voorkomen *draaiogensmiley*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je melke was had iedereen tegen je gezegd dat je de quote button had moeten gebruiken![]()
Oke, ik heb BB1 niet gezien, maar Bart heeft dus ook op die kazerne gezeten, vandaar dat het zo'n bikkel is geworden. Net als ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee heeft met Bartje van BB te maken, die kreeg toen zijn oude dienstmakkers op bezoek, zij zongen hem toen toe.
http://www.huzarenvanboreel.nl/
[..]
![]()
Staand pijpenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ze had ook kunnen posten dat ze een dwerg is van 1 meter 30 en dan hadden jullie nog niks wijzer geweest![]()
Ja, ik mis dus ook een smiley die met z'n ogen rolt!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, om verwarring te voorkomen *draaiogensmiley*
Tja, en misschien ben jij een enge man van 60. Wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ze had ook kunnen posten dat ze een dwerg is van 1 meter 30 en dan hadden jullie nog niks wijzer geweest![]()
Omdat we allemaal al in Europa geweest zijn en ik en die canadees graag een keer een paar weken naar hongkong willen naar die andere vriend en dan misschien een paar weken Thailand aan vast plakken......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou ik doen. Ik begrijp ook niet waarom Manu gewoon niet naar zijn Canadese vriend gaat![]()
correctie er zit een groot verschil tussen alleen trusten zeggen of trustenzeggen aan alle slaapkoppen, wat Manu zegt. Leren lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, om verwarring te voorkomen *draaiogensmiley*
Heb je toevallig veel geld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Tja, en misschien ben jij een enge man van 60. Wie zal het zeggen![]()
Hij heeft vier jaar ofzo bij dat regiment gezeten, als beroepsmilitair. Was er net uit toen hij BB inging.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik heb BB1 niet gezien, maar Bart heeft dus ook op die kazerne gezeten, vandaar dat het zo'n bikkel is geworden. Net als ik![]()
We moeten van het goede in de mens uitgaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arliator kan 't zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik mis dus ook een smiley die met z'n ogen rolt!!!!!!
*vinger in de lucht stekend* Ikke ikke ikke ikke, mag ik het zeggen!?!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:24 schreef doka het volgende:
[..]
Minder zeuren ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
correctie er zit een groot verschil tussen alleen trusten zeggen of trustenzeggen aan alle slaapkoppen, wat Manu zegt. Leren lezen is ook een vak![]()
Ja, die! Maar die moet hier gewoon standaard in het assortiment zitten.quote:
Domoortjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We moeten van het goede in de mens uitgaan
Wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, er wordt genoeg gezeurd, 1 van de redenen dat ik van baan ben verandert.
Wheheehhehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze had ik niet gezien toen ik antwoordde![]()
Die mis ik inderdaad ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, die! Maar die moet hier gewoon standaard in het assortiment zitten.
En ik mis ook eentje die zijn middelvinger opsteekt, maar die zal er wel niet komen. Die zal te pas en vooral te onpas worden gebruikt.
zou het wel positief vinden als die erin zouden komen, sommige mensen zullen zich aangevallen voelen, maar ik vind dat we dat maar met een korreltje zout moeten nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik mis ook eentje die zijn middelvinger opsteekt, maar die zal er wel niet komen. Die zal te pas en vooral te onpas worden gebruikt.
Die zou er inderdaad wel bij mogen zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga ze t.z.t. misschien wel aanvragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou het wel positief vinden als die erin zouden komen, sommige mensen zullen zich aangevallen voelen, maar ik vind dat we dat maar met een korreltje zout moeten nemen
AMEN!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou het wel positief vinden als die erin zouden komen, sommige mensen zullen zich aangevallen voelen, maar ik vind dat we dat maar met een korreltje zout moeten nemen
en net was je op weg naar je directeurschap?????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, er wordt genoeg gezeurd, 1 van de redenen dat ik van baan ben verandert.
Dus jij gaat middelvingertjes niet persoonlijk opvatten?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Wil je net gaan slapen.. is je hond aan de reutelpoep![]()
Konden net een veldje halen![]()
Arme Badou ...
Maar taai nu wel af..
Truste Hobjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Arme Badou ...
Maar taai nu wel af..
Heb er lekker 2quote:
Mijn functie heet functioneel applicatiebeheerder, dat houd in dat elk applicatie die er op de veiling draait, onder mijn/ons (ik heb meer collega's) beheer gaat vallen. Ik moet wijzigingsverzoeken vertalen richting onze ICT afdeling, ik moet nieuwe mensen gaan inwerken, ik moet zorgen dat alle databases up to date zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Over een paar maanden kan ik exact zeggen wat het inhoudt, dit is namelijk een compleet nieuwe functiequote:
Slaap lekker en succes met Badouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Arme Badou ...
Maar taai nu wel af..
Spannend hoor!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn functie heet functioneel applicatiebeheerder, dat houd in dat elk applicatie die er op de veiling draait, onder mijn/ons (ik heb meer collega's) beheer gaat vallen. Ik moet wijzigingsverzoeken vertalen richting onze ICT afdeling, ik moet nieuwe mensen gaan inwerken, ik moet zorgen dat alle databases up to date zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Over een paar maanden kan ik exact zeggen wat het inhoudt, dit is namelijk een compleet nieuwe functie
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik tik wat ik wil net als menig poster hier, en dat is alleen maar goed, sommigen lezen selectief, anderen alles maat zoals A-en-M post en M-en A we zijn wie we zijn
Omdat er in mijn huidige functie zoveel gezeurd word, heb ik besloten van baan te veranderen. Dat meer ging verdienen was natuurlijk een bijzaak voor mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en net was je op weg naar je directeurschap?????
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er lekker 2 [afbeelding] [afbeelding]
Voor het heksje noemen![]()
het interesseert me allemaal geen fuck, ik lees veel en soms selectief en soms niet en als ik me teveel irriteer ben ik even in de anti-irriteer mode en negeer ik bepaalde berichten voor de rest alles leuk en aardigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik tik wat ik wil net als menig poster hier, en dat is alleen maar goed, sommigen lezen selectief, anderen alles maat zoals A-en-M post en M-en A we zijn wie we zijn
Ligt aan de situatie en het gesprek hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jij gaat middelvingertjes niet persoonlijk opvatten?
Welke veiling?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn functie heet functioneel applicatiebeheerder, dat houd in dat elk applicatie die er op de veiling draait, onder mijn/ons (ik heb meer collega's) beheer gaat vallen. Ik moet wijzigingsverzoeken vertalen richting onze ICT afdeling, ik moet nieuwe mensen gaan inwerken, ik moet zorgen dat alle databases up to date zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Over een paar maanden kan ik exact zeggen wat het inhoudt, dit is namelijk een compleet nieuwe functie
quote:
Oh ja, moet er even bij zeggen dat ik nog niet ga slapen, maar dat ik eerst mijn biertje nog op ga drinkenquote:
Is het ook, vind ik, anderen vinden het waarschijnlijk boring vindenquote:
als je maar crisps mee neemt, dan haal ik je van schipholquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het interesseert me allemaal geen fuck, ik lees veel en soms selectief en soms niet en als ik me teveel irriteer ben ik even in de anti-irriteer mode en negeer ik bepaalde berichten voor de rest alles leuk en aardig
Engelse snacksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je maar crisps mee neemt, dan haal ik je van schiphol
*inkoppertje*quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je maar crisps mee neemt, dan haal ik je van schiphol
Drinkze! Ik ga wat chipjes etenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, moet er even bij zeggen dat ik nog niet ga slapen, maar dat ik eerst mijn biertje nog op ga drinken![]()
![]()
![]()
Nee, ik moet er gewoon voor betalen, af en toe neem ik wel een bloemetje mee, maar dan uit de gewone bloemenwinkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Neem je wel eens een bloemetje mee van je werk voor Lizzy?![]()
dan zou er hier een pc staan met blommen dr op, hij neemt ook zijn werk niet mee! als manu maar crisps and pies mee neemtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Om even daarop in te haken,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Ik heb nog nooit van iemand bloemen gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Vind je die pies echt te eten? Werk bij Man City en die dingen mogen we in pauzes eten maar kan dat echt bijna niet binnen houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan zou er hier een pc staan met blommen dr op, hij neemt ook zijn werk niet mee! als manu maar crisps and pies mee neemt
Mijn ouders gingen vroeger wel eens vaak naar de Marks&Spencer in Amsterdam om daar wat Engels voedsel in te slaan, en die kleine engelse pies vind ik erg lekker. Lekkerderder dan quiches.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je die pies echt te eten? Werk bij Man City en die dingen mogen we in pauzes eten maar kan dat echt bijna niet binnen houden
Fish and Chipsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je die pies echt te eten? Werk bij Man City en die dingen mogen we in pauzes eten maar kan dat echt bijna niet binnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |