Ik bij 4 weddings and a funeral... maar die bioscoopzaal was ook enorm warm binnen toenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij een film is mij al 10 tallen keren gebeurd
Ik heb inmiddels een beschamende reputatie opgebouwd bij iedereen die ik ken
ben bij:
The Timemachine
LOTR 2
LOTR 3
Million Dollar Baby
en nog veel meer films
in slaap gevallen
gaat alleen via DOS jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als C: de schijf is waarvan je hebt opgestart?
Of Spice Girls plateauzolenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Komt in de buurt, bij mij kan ze wel hakken dragen![]()
Das waar... het moet zijn A: FORMAT C:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als C: de schijf is waarvan je hebt opgestart?
ken die film niet, Annie is trouwens ook een fantastische kerstfilm als je niks te doen hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat heb ik met SissiMooie jurken en mooie vrouw die Romy Schneider
Het is een hard klop levenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ken die film niet, Annie is trouwens ook een fantastische kerstfilm als je niks te doen hebt
Laat ik daar maar niet aan beginnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Komt in de buurt, bij mij kan ze wel hakken dragen![]()
Use the force.......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd te slapen bij star wars maar te veel kabaal![]()
Star Wars Iquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft toch geen narcolepsie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Een van mijn zusjes valt regelmatig in slaap in de bioscoopVooral bij veel geluid, zoals Godzilla en zo.
Nog een Mel dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog hoger te krijgen![]()
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppinsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ken die film niet, Annie is trouwens ook een fantastische kerstfilm als je niks te doen hebt
Net gekeken naar wat andersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:33 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga hier niet over politiek zeiken. Vind het allemaal kleutergedrag zo af en toe en kan voor beide respect opbrengen...
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoeveel zusjes heb je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Een van mijn zusjes valt regelmatig in slaap in de bioscoopVooral bij veel geluid, zoals Godzilla en zo.
Ja Mary Poppins is leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppins![]()
2 zusjes en een baas die heet Charleyquote:
Maar als je een keer naast een langere kerel wil lopen kan dat wel, virtueel zekerquote:
Is Lizzy ook zo lang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar als je een keer naast een langere kerel wil lopen kan dat wel, virtueel zeker
Ga ik ook nog op mijn tenen lopen, lijk je nog kleiner![]()
Twee. Eén is vrijgezel. Zal ik haar je e-mail geven?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2 zusjes en een baas die heet Charley
Ja he! Ik vind het leukste gedeelte als ze in die tekening stappen en met de schoorsteenvergers!quote:
quote:
ben nog niet geheel thuis daarinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppins![]()
Home Alone 2 is die in NY he? Die vind ik ook leuk! Alleen al vanwege de kerst in NY. Dat zou ik ook wel eens willen mee makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben nog niet geheel thuis daarin
Maar wat kerstfilms betreft kan ik me nog altijd kapot lachen om die scene met die video uit Home Alone 2. Eigenlijk alleen dat stukje uit de film hoef ik te zien en dan zit ik al weer te lachen....
2x. Laatste keer was wel heel lang geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Over kerstfilms gesproken: hoe vaak hebben jullie Als je begrijpt wat ik bedoel gezien?
2x... in de bios toen ik nog een klein foreverbluetje was en laatst op tv.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Over kerstfilms gesproken: hoe vaak hebben jullie Als je begrijpt wat ik bedoel gezien?
Eerst foto's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Twee. Eén is vrijgezel. Zal ik haar je e-mail geven?![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwenquote:
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwen![]()
In de bios zelfs. Damn, dat genoegen heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2x... in de bios toen ik nog een klein foreverbluetje was en laatst op tv.
Zwelgjeeeeeeeeeee![]()
Ow ja. Om te kijken of je 't "erop kunt"quote:
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwen![]()
GMTAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |