Net ook gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een herhaling van Netwerk aan het kijken.
Moest van Arliator.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben 1.98, mag jezelf uitmaken wat ik ben. straks ben je 2.30, dan ben ik een ukkie
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?quote:
Deze was eerderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?
In die van jou maar. Hoewel ik de TT erg zwak vindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?
Tsja... het is al laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In die van jou maar. Hoewel ik de TT erg zwak vind![]()
Leuke combi inderdaad. In beide veel show en achterkamerpolitiek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Musicals en de Midden-Oostenpolitiek![]()
Jezus Christ super star?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuke combi inderdaad. In beide veel show en achterkamerpolitiek.
Nee, [HBB SC] 5 Musicals en Midden-Oostenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[HBB SC 5] Ik ook maar een topic openen
Deze was eerstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Manu82 het volgende:
ja en zijn we er al over uit welke eerder was die gaat door lijkt me
Heb ik nog nooit gezien! Geef mij maar Sissiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
En verder vind ik The Sound of Music een geweldige film
Nee, nog nooit. Begrijp ook niet hoe ze t voor elkaar heeft gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Is iemand naast I_doubt eigenlijk ooit in slaap gevallen bij een musical?
Waar is ze? Ik mis haarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Die heb ik dan weer nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien! Geef mij maar Sissi![]()
fantastische film, dat is toch echt jeugdsentimentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
En verder vind ik The Sound of Music een geweldige film
niet bij een musical wel ooit eens bij een film vroegerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Ja. Hoewel daar naar mijn smaak weer teveel wordt gezongen. Daar ben ik geen fan van. Net als van alle musicals dus.quote:
Ze komt op onregelmatige tijden weer aanwaaien en waait dan zo af en toe weer weg maar we kunnen er waarschijnlijk wel op rekenen dat ze snel weer aan komt waaienquote:
Wel weggelopen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik zinloos tegen je in zou gaan, schiet ik niets mee op. ik heb toch ook laten zien dat ik best wel met je mee kan gaan als je jezelf niet tegenspreekt enz?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Zo, heb je lekker weer een reden om tegen me in te gaan he![]()
Cats is in Londen inderdaad afgelopen, maar Joop van de Ende heeft de musical naar Nederland gehaald. http://www.musicals.nl/musicalsmagazine/624_7941.htm
C: FORMAT C:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Maar verder niet zwak lullen over formats![]()
Probeer melke eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouwen kunnen voor mij niet lang genoeg zijn als ze maar <1.95 zijn![]()
Films gebruik ik juist als ik niet kan slapen, dan slaap ik meestal zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet bij een musical wel ooit eens bij een film vroeger![]()
Dat heb ik met Sissiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
fantastische film, dat is toch echt jeugdsentiment
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dan hier maar verder
[..]
C: FORMAT C:![]()
![]()
Ik ben een keer in slaap gevallen toen een ex mij trakteerde op een bioscoopje in den haag, kan even niet op de naam van de bios komen, maar daar zijn de schermen rondom je geprojecteerd. Vond ze niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Begrijp ook niet hoe ze t voor elkaar heeft gekregen![]()
Geeft niet hoor... totale anarchie... flugel slaapt toch alquote:
bij een film is mij al 10 tallen keren gebeurdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet bij een musical wel ooit eens bij een film vroeger![]()
Dat kan toch niet als C: de schijf is waarvan je hebt opgestart?quote:
Format.quote:
Die was idd niet zo sterk nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij een film is mij al 10 tallen keren gebeurd
Ik heb inmiddels een beschamende reputatie opgebouwd bij iedereen die ik ken
ben bij:
The Timemachine
in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |