Stuur Huub van de Lubbe maar langs. Leg me naast je neer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dan sturen we zo de dokter wel even langs. Met een grote injectienaald![]()
Truste teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. op aandringen van Cuall, Whitepearl enSnaptnix
ga ik mijn bedje opzoeken.. veel plezier nog en tot morgen(avond)
en mädels... thanks voor het meeleven![]()
![]()
Dank je, maar ik had al werk, maar ben hogerop geklommen in de organisatie (klinkt wel heel goed, zoals ik het nu vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Weer een potentieel lid van ons werkzoekenden clubje afgevallen
Slaap lekker teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Alleen in mijn arm.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
...kom maar hier Pinbal, ff broek omlaag, dan jas ik hem er wel ff in![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Goed idee Teamlead... slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Oehhh die is wel erg akelig...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
...kom maar hier Pinbal, ff broek omlaag, dan jas ik hem er wel ff in![]()
Bonnie is een karikatuur van zichzelf een soort spiiting image.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bonnie moet winnen en vooral katsbezopen daar de hele tijd rondlopen. Maakt haar cultstatus alleen maar groter!!
[bijdehandmodus]Ik had het tegen jullie beiden en iedereen die niet weet waar het over gaat[/bijdehandmodus]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[Scanmanmode]Jij quote mij en je hebt 't tegen Pinball?!?![/Scanmanmode]
Mag 't licht uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stuur Huub van de Lubbe maar langs. Leg me naast je neer.
In principe is iedereen potentieel lid, maar neem aan dat als je hogerop komt dat je dan wel afvalt ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, maar ik had al werk, maar ben hogerop geklommen in de organisatie (klinkt wel heel goed, zoals ik het nu vertel)
Email in mijn profiel, leef je uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef doka het volgende:
Ik kan het van post tot post laten zien. Maar dat doe ik niet![]()
Dat kan je aan de nachtploeg op het nachtnet wel overlatenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
het gaat nu wel in een sneltreinvaart hier weer !!!!
Dag lieffie, slaap lekker, rust maar goed uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Hahahah, ze is er al een tijdje hoor, maar je zag het al, vond het wel grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat het je mag smaken
Komt Dizzy nog of ligt die al op 2 oren?
Edit: ze is er toch....![]()
Zo, heb je lekker weer een reden om tegen me in te gaan hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm is cats niet al jaren geleden afgelopen????![]()
Das brabant partyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hebben Duitse Schwalbes Schlagers op oproep Brabant nu.
Met dit verschil dat 't mij verder niet interesseert waar het over gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
[bijdehandmodus]Ik had het tegen jullie beiden en iedereen die niet weet waar het over gaat[/bijdehandmodus]
Nee, je moet gewoon iemand hebben waaraan je je irriteert. Als er allemaal aardige debielen inzitten word het nooit wat!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bonnie is een karikatuur van zichzelf een soort spiiting image.
Dus voor haar eigen veiligheid eruit na 1 week a.u.b.![]()
Oh Joy(ce)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das brabant party![]()
Hey is er hier een party, wohooo heyyy is er hier een party now, party now
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had haar werkelijk waar nog niet gezien... maar toen ik de post neerzette stond ze er net boven met een berichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, ze is er al een tijdje hoor, maar je zag het al, vond het wel grappig![]()
Ja ik zie het zo voor me, echt een leuke reclamequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die ja... en ga met muis naar rechterbovenhoek... geweldig![]()
Wat is er nu weer gebeurd dan?quote:
Ik vond trouwens de nr. 2: "Francois" van HP, echt de beste non-humor reclame allertijdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zie het zo voor me, echt een leuke reclame![]()
sweet dreamsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Net als de afgelopen 40 jaar, of erger?quote:
In coma, 3x hersenoperatie betekent gewoon dat je nooit meer op oud niveau kan functioneren. Verkiezingen komen eraan.... etc.quote:
En zo is de lion king hier pas eind juni ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Zo, heb je lekker weer een reden om tegen me in te gaan he![]()
Cats is in Londen inderdaad afgelopen, maar Joop van de Ende heeft de musical naar Nederland gehaald. http://www.musicals.nl/musicalsmagazine/624_7941.htm
Klinkt gezellig! Ik heb vanavond vis met opgebakken aardappeltjes gehad. Erg simpel en erg lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
-knip-
Wat heb jij gegeten vanavond?
Tskquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tsk.![]()
Leg me neer.
http://www.hotlyrics.net/lyrics/D/De_Dijk/Leg_Me_Neer.html
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net als de afgelopen 40 jaar, of erger?
1 keer zien is die best leuk... maar na een paar keer wordt die vervelend. Net als die reclames van AH met dat hamsteren... in het begin heel leuk, maar na 2x ga ik zappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond trouwens de nr. 2: "Francois" van HP, echt de beste non-humor reclame allertijden
Ach ja, dat is mijn lot, ik hoor nergens bijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In principe is iedereen potentieel lid, maar neem aan dat als je hogerop komt dat je dan wel afvalt ofzo
Ja, oke. Maar dat is 'oud nieuws', zeg maar. Ik dacht dat er misschien iets nieuws bekend was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In coma, 3x hersenoperatie betekent gewoon dat je nooit meer op oud niveau kan functioneren. Verkiezingen komen eraan.... etc.
Bad timing.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kan het van post tot post laten zien. Maar dat doe ik niet![]()
Met de dood van Arafat was er mijns inziens een goede mogelijkheid nu om eindelijk orde op zaken te gaan stellen, maar met de (aanstaande) dood van Sharon gaat dat weer de hele verkeerde kant op. Ze zijn trouwens allebei even schuldig, de joden en de palestijnen. Er is eigenlijk geen goed of slecht aan te wijzen. Triest, ik denk echt niet dat ik in mijn leven nog meemaak dat ze daar ooit netjes samen gaan wonen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Trustequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef cuall het volgende:
Ik ga teamlead nog even instoppen en dan kruip ik zelf ook mijn bed in![]()
Nog veel plezier allemaal, en tot later![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had haar werkelijk waar nog niet gezien... maar toen ik de post neerzette stond ze er net boven met een bericht
Nee, ik ben een herhaling van Netwerk aan het kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:26 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar dat is 'oud nieuws', zeg maar. Ik dacht dat er misschien iets nieuws bekend was.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot laterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik heb er totaal geen verstand van, en hoef dat ook niet, maar is het niet beter dat die Sharon weg is als premier? Op het gebied van vrede daar bedoel ik?quote:
Ben jij extreem lang of extreem niet langquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van, maar dat komt meer door mijn lengte![]()
Dat is best goedkoop! De Lion King koste rond de 65 euro. De andere waren trouwens iets gekoper. Zal ook wel aan de productie liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, niet vaak, jaren terug ben ik een keer met m'n ouders geweest en we zouden hier eigenlijk met kerst heen omdat m'n vriendin nog nooit geweest was, maar toen moesten we onverwacht terug naar NL. Gelukkig konden we nog net op het laatste moment een kaartje krijgen voor de voorstelling van gisteren. Zal waarschijnlijk wel vaker gebeuren nu aangezien het wel leuk is en het maar 15 pond kost. Als we naar een voetbalwedstrijd gaan kost het toch al snel het dubbele!!
werken kan die sowieso al niet meer. de vice premier had de taken al overgenomen. En lees nu dat die Minister Rice van Amerika niet naar Israel gaat vanwege Sharon.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In coma, 3x hersenoperatie betekent gewoon dat je nooit meer op oud niveau kan functioneren. Verkiezingen komen eraan.... etc.
Bad timing.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van, en hoef dat ook niet, maar is het niet beter dat die Sharon weg is als premier? Op het gebied van vrede daar bedoel ik?
Dat dacht ik ook, dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:26 schreef doka het volgende:
Ja, oke. Maar dat is 'oud nieuws', zeg maar. Ik dacht dat er misschien iets nieuws bekend was.
Ik ga hier niet over politiek zeiken. Vind het allemaal kleutergedrag zo af en toe en kan voor beide respect opbrengen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met de dood van Arafat was er mijns inziens een goede mogelijkheid nu om eindelijk orde op zaken te gaan stellen, maar met de (aanstaande) dood van Sharon gaat dat weer de hele verkeerde kant op. Ze zijn trouwens allebei even schuldig, de joden en de palestijnen. Er is eigenlijk geen goed of slecht aan te wijzen. Triest, ik denk echt niet dat ik in mijn leven nog meemaak dat ze daar ooit netjes samen gaan wonen.
Doe dat... zoveel te doen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Met deze analyse ben ik het helemaal eens. Hoewel ik natuurlijk hoop dat het toch nog goed gaat komen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met de dood van Arafat was er mijns inziens een goede mogelijkheid nu om eindelijk orde op zaken te gaan stellen, maar met de (aanstaande) dood van Sharon gaat dat weer de hele verkeerde kant op. Ze zijn trouwens allebei even schuldig, de joden en de palestijnen. Er is eigenlijk geen goed of slecht aan te wijzen. Triest, ik denk echt niet dat ik in mijn leven nog meemaak dat ze daar ooit netjes samen gaan wonen.
Mijn vader werkt in het onderwijs en 2 jaar geleden kreeg elke werknemer gratis 2 vrijkaartjes om naar een musical te gaan. Aangezien mijn ouders daar niet van houden en mijn vader zelfs 2 extra kaartjes van een collega had gekregen, had ik er opeens 4! Helaas mochten we niet kiezen waar we heen mochten, maar het was toch leuk: ik ben met een vriendin naar Aida geweest in Scheveningen, en met een vriend naar de Copa... Copacabana....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop! De Lion King koste rond de 65 euro. De andere waren trouwens iets gekoper. Zal ook wel aan de productie liggen
En werkt het??????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een herhaling van Netwerk aan het kijken.
Moest van Arliator.
Nee, dat is bepaald niet beter.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van, en hoef dat ook niet, maar is het niet beter dat die Sharon weg is als premier? Op het gebied van vrede daar bedoel ik?
Ik begrijp het ook niet waarom het hier zo goedkoop is. Alhoewel je voor een normaal flesje bier wel 2.8 pond moest betalen (misschien halen ze daar hun winst vandaan)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop! De Lion King koste rond de 65 euro. De andere waren trouwens iets gekoper. Zal ook wel aan de productie liggen
Ik probeer slechts slaap te vatten, neem het niet serieusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet over politiek zeiken. Vind het allemaal kleutergedrag zo af en toe en kan voor beide respect opbrengen...
Tja, of je het leven kunt noemen is nog maar de vraag. Medisch gezien in ieder geval nog welquote:
Waar vind je dat nog meer? Nergens... alleen in het HBB Forumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Musicals en de Midden-Oostenpolitiek![]()
Ik ben 1.98, mag jezelf uitmaken wat ik ben. straks ben je 2.30, dan ben ik een ukkiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij extreem lang of extreem niet lang
Grappig mijn vader en zus zijn via de zelfde regeling daar heen geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vader werkt in het onderwijs en 2 jaar geleden kreeg elke werknemer gratis 2 vrijkaartjes om naar een musical te gaan. Aangezien mijn ouders daar niet van houden en mijn vader zelfs 2 extra kaartjes van een collega had gekregen, had ik er opeens 4! Helaas mochten we niet kiezen waar we heen mochten, maar het was toch leuk: ik ben met een vriendin naar Aida geweest in Scheveningen, en met een vriend naar de Copa... Copacabana....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |