Het is alleen zo jammer dat je ook die GPS ontvanger die je nodig hebt er niet bij kan downloadenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tomtom is veruit het meest illegaal gedownloade programma voor PDAs
Lekker hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.... heel goed.... daar moet op gedronken worden![]()
[afbeelding]
Oh ja, me erbij neerleggen. Echt wat voor mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Berust er nou maar in Pinball, je zal er niet achterkomen![]()
Hee Palm!! Je hebt je sushi etentje toch wel door laten gaan he?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Men, 's avonds is echt een slecht moment om een nieuw gekochte cafetiere uit te testen
Ik sta nog steeds helemaal stijf van de cafeine terwijl ik vanochtend pas om 8:00 naar bed ging
Ben doodop, maar tegelijk hyper, voelt niet echt lekker
ehm is cats niet al jaren geleden afgelopen????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ga je vaak naar musicals? Ik vind het hartstikke leuk! Ga alleen niet zo vaak, toch best prijzig he. Ik het gelezen dat Cats naar Nederland komt. Die moet ik absoluut zien![]()
Dat het je mag smakenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lekker hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remakes zijn in tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm is cats niet al jaren geleden afgelopen????![]()
Ja die reclame van, ik meen, planet internetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier rechtsaf.... en hup de heg in![]()
nog 2quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
remakes zijn in tegenwoordig
nog 3 minuten
Nou, dan sturen we zo de dokter wel even langs. Met een grote injectienaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh ja, me erbij neerleggen. Echt wat voor mij.
Yesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar, geloof ik![]()
Dizzzzyyyyyyyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Hee Palm!! Je hebt je sushi etentje toch wel door laten gaan he?!
Ik kan het van post tot post laten zien. Maar dat doe ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Berust er nou maar in Pinball, je zal er niet achterkomen![]()
Ja die ja... en ga met muis naar rechterbovenhoek... geweldigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die reclame van, ik meen, planet internet![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik blow/rook/spuit (althans, niet met een naald) niet.
Slaapverwekkende film... ja, ik zet de TV wel even aan, goed idee....
Nee, niet vaak, jaren terug ben ik een keer met m'n ouders geweest en we zouden hier eigenlijk met kerst heen omdat m'n vriendin nog nooit geweest was, maar toen moesten we onverwacht terug naar NL. Gelukkig konden we nog net op het laatste moment een kaartje krijgen voor de voorstelling van gisteren. Zal waarschijnlijk wel vaker gebeuren nu aangezien het wel leuk is en het maar 15 pond kost. Als we naar een voetbalwedstrijd gaan kost het toch al snel het dubbele!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ga je vaak naar musicals? Ik vind het hartstikke leuk! Ga alleen niet zo vaak, toch best prijzig he. Ik het gelezen dat Cats naar Nederland komt. Die moet ik absoluut zien![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan sturen we zo de dokter wel even langs. Met een grote injectienaald![]()
[Scanmanmode]Jij quote mij en je hebt 't tegen Pinball?!?![/Scanmanmode]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kan het van post tot post laten zien. Maar dat doe ik niet![]()
Stuur Huub van de Lubbe maar langs. Leg me naast je neer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dan sturen we zo de dokter wel even langs. Met een grote injectienaald![]()
Truste teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
Lieve mensen.. op aandringen van Cuall, Whitepearl enSnaptnix
ga ik mijn bedje opzoeken.. veel plezier nog en tot morgen(avond)
en mädels... thanks voor het meeleven![]()
![]()
Dank je, maar ik had al werk, maar ben hogerop geklommen in de organisatie (klinkt wel heel goed, zoals ik het nu vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Weer een potentieel lid van ons werkzoekenden clubje afgevallen
Slaap lekker teamleadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Alleen in mijn arm.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
...kom maar hier Pinbal, ff broek omlaag, dan jas ik hem er wel ff in![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Goed idee Teamlead... slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Oehhh die is wel erg akelig...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
...kom maar hier Pinbal, ff broek omlaag, dan jas ik hem er wel ff in![]()
Bonnie is een karikatuur van zichzelf een soort spiiting image.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bonnie moet winnen en vooral katsbezopen daar de hele tijd rondlopen. Maakt haar cultstatus alleen maar groter!!
[bijdehandmodus]Ik had het tegen jullie beiden en iedereen die niet weet waar het over gaat[/bijdehandmodus]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[Scanmanmode]Jij quote mij en je hebt 't tegen Pinball?!?![/Scanmanmode]
Mag 't licht uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stuur Huub van de Lubbe maar langs. Leg me naast je neer.
In principe is iedereen potentieel lid, maar neem aan dat als je hogerop komt dat je dan wel afvalt ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, maar ik had al werk, maar ben hogerop geklommen in de organisatie (klinkt wel heel goed, zoals ik het nu vertel)
Email in mijn profiel, leef je uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:19 schreef doka het volgende:
Ik kan het van post tot post laten zien. Maar dat doe ik niet![]()
Dat kan je aan de nachtploeg op het nachtnet wel overlatenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
het gaat nu wel in een sneltreinvaart hier weer !!!!
Dag lieffie, slaap lekker, rust maar goed uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef teamlead het volgende:
![]()
Hahahah, ze is er al een tijdje hoor, maar je zag het al, vond het wel grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat het je mag smaken
Komt Dizzy nog of ligt die al op 2 oren?
Edit: ze is er toch....![]()
Zo, heb je lekker weer een reden om tegen me in te gaan hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Das brabant partyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hebben Duitse Schwalbes Schlagers op oproep Brabant nu.
Met dit verschil dat 't mij verder niet interesseert waar het over gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
[bijdehandmodus]Ik had het tegen jullie beiden en iedereen die niet weet waar het over gaat[/bijdehandmodus]
Nee, je moet gewoon iemand hebben waaraan je je irriteert. Als er allemaal aardige debielen inzitten word het nooit wat!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bonnie is een karikatuur van zichzelf een soort spiiting image.
Dus voor haar eigen veiligheid eruit na 1 week a.u.b.![]()
Oh Joy(ce)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das brabant party![]()
Hey is er hier een party, wohooo heyyy is er hier een party now, party now
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |