Net ook gekekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een herhaling van Netwerk aan het kijken.
Moest van Arliator.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben 1.98, mag jezelf uitmaken wat ik ben. straks ben je 2.30, dan ben ik een ukkie
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?quote:
Deze was eerderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?
In die van jou maar. Hoewel ik de TT erg zwak vindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic open... in welke gaan we verder angel?
Tsja... het is al laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In die van jou maar. Hoewel ik de TT erg zwak vind![]()
Leuke combi inderdaad. In beide veel show en achterkamerpolitiek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Musicals en de Midden-Oostenpolitiek![]()
Jezus Christ super star?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuke combi inderdaad. In beide veel show en achterkamerpolitiek.
Nee, [HBB SC] 5 Musicals en Midden-Oostenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[HBB SC 5] Ik ook maar een topic openen
Deze was eerstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Manu82 het volgende:
ja en zijn we er al over uit welke eerder was die gaat door lijkt me
Heb ik nog nooit gezien! Geef mij maar Sissiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
En verder vind ik The Sound of Music een geweldige film
Nee, nog nooit. Begrijp ook niet hoe ze t voor elkaar heeft gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Is iemand naast I_doubt eigenlijk ooit in slaap gevallen bij een musical?
Waar is ze? Ik mis haarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Is iemand naast I_doubt eigenlijk ooit in slaap gevallen bij een musical?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |