ik neem aan dat je de Cauberg bedoeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben daar 2 jaar geleden op vakantie geweest en die berg daar is fucking stijl
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ja ik ging zo rechtsaf een tuin in![]()
![]()
Stijl? Joh, nooit in de Alpen geweest zeker hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jaaa, hoe vond je hongkong?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest
En bij mijn vriendin in huis wonen mensen uit Quebeq en Sydney, telt dat ook?![]()
Hehe nee jij wel en das te merken ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat jij niet blondt was
Zo'n 10 minuten van Valkenburg vandaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Valkenburg is om de hoek. Net 5 minuten rijden ofzo. Waar woonde jij ook alweer?
Ja klote is dat hequote:
Stijlvolle berg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hahaha nou ja zeg... doe squote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hehe nee jij wel en das te merken ookhahahaha
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja klote is dat he
Ik schrok ook al.. moet zowaar een keer werken op zaterdag![]()
Nee, ik vind bergen echt heel mooi, maar heb een beetje hoogtevrees, vorig jaar in Mallorca gereden met een auto, maar ik word daar echt niet vrolijk van!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Stijl? Joh, nooit in de Alpen geweest zeker he![]()
dat is wat je noemt centraal. Gulpen, Maastricht, Klimmen, Voerendaal, Ingber zit ik de buurt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef melke het volgende:
[..]
Zo'n 10 minuten van Valkenburg vandaan![]()
Follow the light back to Fok my dear... then you'll never get lostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben vandaag geloof ik wel erg lost
* in space* pfftt weet niet of dat nog wel goed komt![]()
Ja je bent in de buurt. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is wat je noemt centraal. Gulpen, Maastricht, Klimmen, Voerendaal, Ingber zit ik de buurt?
Ik niet, moet om 8 uur weer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoormaar 3 uurtjes ofzo
![]()
kan tot 11 uur slapen
Ik ben een heel rustig persoon, maar als mensen in de reuzenrad gaan lopen schommelen, dan krijg ik echt moordneigingen!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik vind bergen echt heel mooi, maar heb een beetje hoogtevrees, vorig jaar in Mallorca gereden met een auto, maar ik word daar echt niet vrolijk van!
Kan btw ook niet vrolijk worden van een reuzenrad als idioten gaan lopen schommelen
weet je wat ik dalijk ga followen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Follow the light back to Fok my dear... then you'll never get lost
Nou, nog bijna 8 uur, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoormaar 3 uurtjes ofzo
![]()
kan tot 11 uur slapen
Zolang je hier rond blijft hangen komt het allemaal op zeker goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben vandaag geloof ik wel erg lost
* in space* pfftt weet niet of dat nog wel goed komt![]()
ok danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ja je bent in de buurt. Laten we het daar maar op houden![]()
Slim plan... ga ik ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
weet je wat ik dalijk ga followen?
mijn![]()
![]()
![]()
Komt ook wel goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zolang je hier rond blijft hangen komt het allemaal op zeker goed![]()
ach als dezelfde mensen weer werken als woensdag hoef ik geen flikker te doen en hebben we het wel weer leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahhhhh nog iets van 5 uurtjes pitten dus
Ksst bed in
Het is eigenlijk meer dan een stad hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ben je in HongKong geweest? Vertel eens?! Lijkt me 'n geweldige stad![]()
Oude gewoontes blijven lang hangenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom blijft mijn vinger steeds boven de 'Print Screen'-knop hangen?![]()
even geduld nog ajbquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom blijft mijn vinger steeds boven de 'Print Screen'-knop hangen?![]()
Slaap lekker FBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen het was weer gezellig... ook in het nieuwe HBB forum is het gelukkig als vanouds
Slaap lekker allemaal![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen het was weer gezellig... ook in het nieuwe HBB forum is het gelukkig als vanouds
Truste Bluequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
het was me weer een genoegen ( big smile ) maar ik ga eens aanstalten
makenen ga lekker mijn bed in, iedereen slaap lekker
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Pearl ook trustequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Droom fijn Pareltjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Foreverblue het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:11 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve schatten![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()
![]()
Toen ik nog vrijgezel was (goede oude tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest
En bij mijn vriendin in huis wonen mensen uit Quebeq en Sydney, telt dat ook?![]()
Vreemd he. Begreep het ook al niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
En dan vraag ik me nog af waarom mijn meest gebruikte smiley de zwaai-smiley is![]()
Volgens de statistieken van de heer Pinball iig.
Ziet er echt goed uit, en weet zeker dat ik daar ook nog heenga.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer dan een stad he
[afbeelding]
't is qua grootte een beetje te vergelijken met een middel-groot uitgevallen provincie van Nederland. Je hebt er supermoderne steden zoals Sha Tin en Kowloon, maar ook enorme plattelandgebieden waar ze kippen e.d. houden
De appartmenten zijn daar allemaal zo hoog, omdat een gemiddeld woonappartement toch zo'n 40 verdiepingen heeft. Ik ben toen gaan logeren bij iemand die een appartment had die over de haven van Sha Tin uitkeek, en dat is toch wel indrukwekkend vanaf de 34ste verdieping.
Verder kun je in HK shoppen till you droppen, vooral kleding en elektronica. Ook dit reikt van hypermoderne malls (zoals pak pak boen) tot marktkraampjes. En HK is natuurlijk eten eten en nog eens eten. Ga eens lunchen met Dim Sum, de juffrouwen lopen met karretjes vol dim sum door het restaurant heen, en je hoeft alleen maar even je hand op te steken en ze komen naar je toe zodat je van het karretje de lekkerste dingen kunt pakken. Ha kau, sieuw may, woe kok, cha leung, wat je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |