Is Lizzy ook zo lang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar als je een keer naast een langere kerel wil lopen kan dat wel, virtueel zeker
Ga ik ook nog op mijn tenen lopen, lijk je nog kleiner![]()
Twee. Eén is vrijgezel. Zal ik haar je e-mail geven?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2 zusjes en een baas die heet Charley
Ja he! Ik vind het leukste gedeelte als ze in die tekening stappen en met de schoorsteenvergers!quote:
quote:
ben nog niet geheel thuis daarinquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Dit jaar kerst moet je dan toch eens op een duitse tv zender kijken. Zeker weten dat ze hem dan weer uitzenden. Annie is inderdaad ook leuk! En wat dacht je van Marry Poppins![]()
Home Alone 2 is die in NY he? Die vind ik ook leuk! Alleen al vanwege de kerst in NY. Dat zou ik ook wel eens willen mee makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben nog niet geheel thuis daarin
Maar wat kerstfilms betreft kan ik me nog altijd kapot lachen om die scene met die video uit Home Alone 2. Eigenlijk alleen dat stukje uit de film hoef ik te zien en dan zit ik al weer te lachen....
2x. Laatste keer was wel heel lang geleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Over kerstfilms gesproken: hoe vaak hebben jullie Als je begrijpt wat ik bedoel gezien?
2x... in de bios toen ik nog een klein foreverbluetje was en laatst op tv.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Over kerstfilms gesproken: hoe vaak hebben jullie Als je begrijpt wat ik bedoel gezien?
Eerst foto's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Twee. Eén is vrijgezel. Zal ik haar je e-mail geven?![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef doka het volgende:
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwenquote:
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwen![]()
In de bios zelfs. Damn, dat genoegen heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
2x... in de bios toen ik nog een klein foreverbluetje was en laatst op tv.
Zwelgjeeeeeeeeeee![]()
Ow ja. Om te kijken of je 't "erop kunt"quote:
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook benen tot grote hoogte, alleen, op een of andere manier is dat bij mannen minder sexy dan bij vrouwen![]()
GMTAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy is![]()
ja, alleen denk ik dat je wel teleurgesteld bent als je NL vuurwerk gewend bent. Dat is daar en hier ook wat minder! Maar het aftellen op een centrale plek is juist veel beter en veel gezelliger!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef melke het volgende:
[..]
Home Alone 2 is die in NY he? Die vind ik ook leuk! Alleen al vanwege de kerst in NY. Dat zou ik ook wel eens willen mee maken
Ook een echte man, zie ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?
je bent een cm of 8 groter dan mij. Ik ben 1m90 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, zeker een cm of 20 korter, heb het nooit opgemeten, kan er dus een paar cm naast zittenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah jawel! Met Olivier Bommel en Tompoes toch?
die light sabers maakten zo'n herrie schrok steeds wakkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, daar ben ik ook bij in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah jawel! Met Olivier Bommel en Tompoes toch?
O, die. Zwelgjeeeeeeeeeeeeeequote:
Dat gevecht tussen Anakin en Obi-Wan aan het eindquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die light sabers maakten zo'n herrie schrok steeds wakker![]()
Vuurwerk boeit me niet zoveel. Ben je al eens in NY geweest met kerst en oudjaarsavond?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, alleen denk ik dat je wel teleurgesteld bent als je NL vuurwerk gewend bent. Dat is daar en hier ook wat minder! Maar het aftellen op een centrale plek is juist veel beter en veel gezelliger!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zeg zullen we dan eens buurtenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bent een cm of 8 groter dan mij. Ik ben 1m90 ofzo
bij LOTR 3 zaten we helemaal vooraan en werd zo moe van de hele tijd van het kijken van de ene naar de andere kant van het scherm dat ik in slaap viel en wakker werd bij de aftitelingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Waar was je dan? Lost in Fokspace?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef White_Pearl het volgende:
Ik dacht toch dat ik net ergens anders zat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ow ja. Om te kijken of je 't "erop kunt"![]()
Niet net doen of dat alleen een mannenafwijking is.quote:Was even vergeten dat mannen "visueel zijn ingesteld"
1 maal, toen lieten mijn ouders me opnemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je al hakken en korte rokjes geprobeerd?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha jaaaaaaaaaaa...
[afbeelding]
How narrow-mindedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
1 maal, toen lieten mijn ouders me opnemen![]()
Gelukkig heeft Tomtom je de goede richting aangegeven en ben je hier weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef White_Pearl het volgende:
Ik dacht toch dat ik net ergens anders zat![]()
![]()
hoe weet jij nou hoe lang ik ben, heb blauwe ogen en dan kan jij dat zien??quote:
Nou ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef doka het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door doka op 07-01-2006 02:58 ]
Nee, nog niet en staat ook nog niet direct op m'n verlanglijstje. Wil eerst naar Quebeq, Hongkong en Australie om daar vrienden op te zoeken, en daarna werken in Zuid-Afrika!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Vuurwerk boeit me niet zoveel. Ben je al eens in NY geweest met kerst en oudjaarsavond?
Ja volgens mij welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar was je dan? Lost in Fokspace?
![]()
Hahahaha ze is er weer hoor...quote:
Hahahahaha, ik heb me 1 maal verkleed als vrouw, tijdens een soort "hoerenfeest", maar is geen prettig gezicht, ik in panty's. Er zijn foto's van, maar die zijn in fort knox opgeborgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Scheer ze eens en trek dan eens panty's aan. Kijken of dat dan nog altijd minder sexy is![]()
Valkenburg is om de hoek. Net 5 minuten rijden ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Valkenburg? Ligt lekker centraal![]()
Geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet en staat ook nog niet direct op m'n verlanglijstje. Wil eerst naar Quebeq, Hongkong en Australie om daar vrienden op te zoeken, en daarna werken in Zuid-Afrika!!
ja ik ging zo rechtsaf een tuin inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Tomtom je de goede richting aangegeven en ben je hier weer
Mooie verlanglijst! Enne Zuid Afrika, daar kom ik je dan weer opzoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet en staat ook nog niet direct op m'n verlanglijstje. Wil eerst naar Quebeq, Hongkong en Australie om daar vrienden op te zoeken, en daarna werken in Zuid-Afrika!!
Ben daar 2 jaar geleden op vakantie geweest en die berg daar is fucking stijlquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Valkenburg is om de hoek. Net 5 minuten rijden ofzo![]()
Gelukkig heb je de weg naar ons toch weer terug weten te vindenquote:
Pas sinds gisteren, hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dames en heren!
Wickedangel kan klokkijken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ja ik ging zo rechtsaf een tuin in![]()
![]()
Ja ben je in HongKong geweest? Vertel eens?! Lijkt me 'n geweldige stadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest
En bij mijn vriendin in huis wonen mensen uit Quebeq en Sydney, telt dat ook?![]()
Als de grote wijzer op de 12 staat en de kleine wijzer op de 3 is het...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |