Die mis ik inderdaad ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, die! Maar die moet hier gewoon standaard in het assortiment zitten.
En ik mis ook eentje die zijn middelvinger opsteekt, maar die zal er wel niet komen. Die zal te pas en vooral te onpas worden gebruikt.
zou het wel positief vinden als die erin zouden komen, sommige mensen zullen zich aangevallen voelen, maar ik vind dat we dat maar met een korreltje zout moeten nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik mis ook eentje die zijn middelvinger opsteekt, maar die zal er wel niet komen. Die zal te pas en vooral te onpas worden gebruikt.
Die zou er inderdaad wel bij mogen zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga ze t.z.t. misschien wel aanvragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou het wel positief vinden als die erin zouden komen, sommige mensen zullen zich aangevallen voelen, maar ik vind dat we dat maar met een korreltje zout moeten nemen
AMEN!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou het wel positief vinden als die erin zouden komen, sommige mensen zullen zich aangevallen voelen, maar ik vind dat we dat maar met een korreltje zout moeten nemen
en net was je op weg naar je directeurschap?????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, er wordt genoeg gezeurd, 1 van de redenen dat ik van baan ben verandert.
Dus jij gaat middelvingertjes niet persoonlijk opvatten?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Wil je net gaan slapen.. is je hond aan de reutelpoep![]()
Konden net een veldje halen![]()
Arme Badou ...
Maar taai nu wel af..
Truste Hobjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Arme Badou ...
Maar taai nu wel af..
Heb er lekker 2quote:
Mijn functie heet functioneel applicatiebeheerder, dat houd in dat elk applicatie die er op de veiling draait, onder mijn/ons (ik heb meer collega's) beheer gaat vallen. Ik moet wijzigingsverzoeken vertalen richting onze ICT afdeling, ik moet nieuwe mensen gaan inwerken, ik moet zorgen dat alle databases up to date zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Over een paar maanden kan ik exact zeggen wat het inhoudt, dit is namelijk een compleet nieuwe functiequote:
Slaap lekker en succes met Badouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef MissHobje het volgende:
Arme Badou ...
Maar taai nu wel af..
Spannend hoor!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn functie heet functioneel applicatiebeheerder, dat houd in dat elk applicatie die er op de veiling draait, onder mijn/ons (ik heb meer collega's) beheer gaat vallen. Ik moet wijzigingsverzoeken vertalen richting onze ICT afdeling, ik moet nieuwe mensen gaan inwerken, ik moet zorgen dat alle databases up to date zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Over een paar maanden kan ik exact zeggen wat het inhoudt, dit is namelijk een compleet nieuwe functie
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik tik wat ik wil net als menig poster hier, en dat is alleen maar goed, sommigen lezen selectief, anderen alles maat zoals A-en-M post en M-en A we zijn wie we zijn
Omdat er in mijn huidige functie zoveel gezeurd word, heb ik besloten van baan te veranderen. Dat meer ging verdienen was natuurlijk een bijzaak voor mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en net was je op weg naar je directeurschap?????
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er lekker 2 [afbeelding] [afbeelding]
Voor het heksje noemen![]()
het interesseert me allemaal geen fuck, ik lees veel en soms selectief en soms niet en als ik me teveel irriteer ben ik even in de anti-irriteer mode en negeer ik bepaalde berichten voor de rest alles leuk en aardigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik tik wat ik wil net als menig poster hier, en dat is alleen maar goed, sommigen lezen selectief, anderen alles maat zoals A-en-M post en M-en A we zijn wie we zijn
Ligt aan de situatie en het gesprek hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus jij gaat middelvingertjes niet persoonlijk opvatten?
Welke veiling?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn functie heet functioneel applicatiebeheerder, dat houd in dat elk applicatie die er op de veiling draait, onder mijn/ons (ik heb meer collega's) beheer gaat vallen. Ik moet wijzigingsverzoeken vertalen richting onze ICT afdeling, ik moet nieuwe mensen gaan inwerken, ik moet zorgen dat alle databases up to date zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Over een paar maanden kan ik exact zeggen wat het inhoudt, dit is namelijk een compleet nieuwe functie
quote:
Oh ja, moet er even bij zeggen dat ik nog niet ga slapen, maar dat ik eerst mijn biertje nog op ga drinkenquote:
Is het ook, vind ik, anderen vinden het waarschijnlijk boring vindenquote:
als je maar crisps mee neemt, dan haal ik je van schipholquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het interesseert me allemaal geen fuck, ik lees veel en soms selectief en soms niet en als ik me teveel irriteer ben ik even in de anti-irriteer mode en negeer ik bepaalde berichten voor de rest alles leuk en aardig
Engelse snacksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je maar crisps mee neemt, dan haal ik je van schiphol
*inkoppertje*quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je maar crisps mee neemt, dan haal ik je van schiphol
Drinkze! Ik ga wat chipjes etenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh ja, moet er even bij zeggen dat ik nog niet ga slapen, maar dat ik eerst mijn biertje nog op ga drinken![]()
![]()
![]()
Nee, ik moet er gewoon voor betalen, af en toe neem ik wel een bloemetje mee, maar dan uit de gewone bloemenwinkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Neem je wel eens een bloemetje mee van je werk voor Lizzy?![]()
dan zou er hier een pc staan met blommen dr op, hij neemt ook zijn werk niet mee! als manu maar crisps and pies mee neemtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Om even daarop in te haken,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Ik heb nog nooit van iemand bloemen gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*inkoppertje*
Vind je die pies echt te eten? Werk bij Man City en die dingen mogen we in pauzes eten maar kan dat echt bijna niet binnen houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan zou er hier een pc staan met blommen dr op, hij neemt ook zijn werk niet mee! als manu maar crisps and pies mee neemt
Mijn ouders gingen vroeger wel eens vaak naar de Marks&Spencer in Amsterdam om daar wat Engels voedsel in te slaan, en die kleine engelse pies vind ik erg lekker. Lekkerderder dan quiches.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je die pies echt te eten? Werk bij Man City en die dingen mogen we in pauzes eten maar kan dat echt bijna niet binnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |