quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
- "ik ben spontaan"
quote:De dokter noemt het borderline, ik zelf spreek liever van 'never a dull moment'
Een Gooische ewrrrrr is lief ja! (mits met mate)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Intxaurraga het volgende:
-Een Gooise ewrrrrrrrrrr
Dan kan je net zo goed homo worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef Dementor het volgende:
-Zeiken over alles.
quote:
Een van de meeste erge misdaden tegen de menselijkheid is datquote:
Hee, verzin zelf eens iets man.quote:
Hoezo? Fotootjes waar je nog geen icon van kan maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is toevallig wel heel mooi hoor.![]()
Weinig kans meer als je zoveel veeleisende eisen hebtquote:
Goh leg jij het nog ff uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Weinig kans meer als je zoveel veeleisende eisen hebt![]()
![]()
.
De foto's zijn toch groot genoeg?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo? Fotootjes waar je nog geen icon van kan maken.
Datquote:
Dat is het, hij wilt gewoon masturberen op jouw fotosquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De foto's zijn toch groot genoeg?
Of wou je soms meer van mij zien ?![]()
Wat ben jij irritant zeg, net zoals alle vrouwen met een fotoboek op Fokquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De foto's zijn toch groot genoeg?
Of wou je soms meer van mij zien ?![]()
Fuck...ik ben het gewoon met je eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stinken uit mond
Plamuur gezicht
Dom zijn
Korte haren
Volledig eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Furious het volgende:
Limburgs accent.
Of als ze enigzins op Maikul lijken.
Stront aan de knikker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef Capa het volgende:
ongewassen kont.
enquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef Vitalogy het volgende:
Niet elegant
Vind je het gek? 98% van de vrouwen is niet 'elegant'.quote:Dames ik ben nog single![]()
![]()
Harde L??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef Croupouque het volgende:
-Een Gooise 'r'.
-Een zachte 'g'.
-Een penis.
Het is gewoon triest. Maar als je ooit nog echt volwassen wordt dan begrijp je het, mien jung.quote:
Maar..maar....ik ben 27, en vrouwquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon triest. Maar als je ooit nog echt volwassen wordt dan begrijp je het, mien jung.
Dat zeg ik: als je ooit echt volwassen wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar..maar....ik ben 27, en vrouw![]()
Of nog veel erger: een fotoboek op Fok hebben maar er geen foto's in hebbenquote:
Hee ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Als ze geen piemel hebben
Ok. Maar ik rook wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zeg ik: als je ooit echt volwassen wordt.
Gatverdamme. Echt een wereldverbeteraar ben je.quote:
Euh, als jij het zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme. Echt een wereldverbeteraar ben je.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leuk fotoboek heb je trouwens.
- weigeren bier te halenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Euh, als jij het zegt.
Leuk fotoboek heb je trouwens.
O dus ze mag geen alcohol drinken?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef hydrah het volgende:
-Als ze overmatig gebruik maakt van mixdrankjes uit flesje met een rietje.
-Als ze bier zou drinken.
Slierkjes en bonkjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:56 schreef Frappelsien het volgende:
Wil dolgraag iets neerzetten... maar vraag me af of dat niet TE ranzig is aangezien ik bij het denken eraan al begon te kokhalzen..
Je schept zo wel verwachtingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:56 schreef Frappelsien het volgende:
Wil dolgraag iets neerzetten... maar vraag me af of dat niet TE ranzig is aangezien ik bij het denken eraan al begon te kokhalzen..
hoezo zoek je een date?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
pberends is toch homo?
Nee, man.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
pberends is toch homo?
Ehm bekend vrouwenfenomeen: koude voetenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef Frappelsien het volgende:
Hmm sokken in bed aanhouden vind ik eerder vreemd... je gaat toch ook niet met een trui aan onder de dekens liggen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef dr.dunno het volgende:
- katten-liefhebbers.
- cup A(A)
- botox
- geen kont
- IQ van een draaideur
- makeup geplamuurd
- roken / drugs
- bier vinden stinken
- "alle" wijn vies vinden en overige alcoholische drank verachten
- niet kunnen koken (niet eens voor eigen levensbehoud)
- zich niet kunnen kleden (houthakkersshirt, onverzorgd uiterlijk)
- geen intelligent gesprek kunnen voeren
- geen gesprek kunnen voeren zonder enige inhoud en met de nodige humor
- geen gevoel voor humor / niet leuk kunnen lachen
- yuppen / echte carrièrevrouwen (geen of maar een kind, wel een midlife crisis doormaken)
- ontbreken van alle vormen van spontaniteit en ondernemend zijn
- over het paard getilde dozen
hoe lang heb je
was alweer wat toe aan het voegen.quote:
De toekomst ziet er voor jou mooi uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef dr.dunno het volgende:
- katten-liefhebbers.
- cup A(A)
- botox
- geen kont
- IQ van een draaideur
- makeup geplamuurd
- roken / drugs
- bier vinden stinken
- geen zelfvertrouwen hebben of die schijn omhoog houden.
- praatziek over onboeiende dingen
- story-lezers
- pim voortuin fans
- yuppen / echte carrièrevrouwen (geen of maar een kind, wel een midlife crisis doormaken)
hoe lang heb je
ach meid, met "mr. dr." voor je naam, een maserati onder je kont en wandelingen door een ziekenhuis kan je bij wijze van spreken krijgen wat je wilt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De toekomst ziet er voor jou mooi uit
Uhhhh u wilt reply? Nou je kan natuurlijk niet een hele waslijst hebben hej. Want straks kom je de ware tegen die een sigaretje rookt en nog iets en dan gaat het feest niet door? Geloof me vent, zo werkt liefde niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
was alweer wat toe aan het voegen.
en wat is er mis met kritisch zijn? leuke vrouwen zat en tijd genoeg.
daniel steel / bouqet-reeks fans.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef dr.dunno het volgende:
- katten-liefhebbers.
- cup A(A)
- botox
- geen kont
- IQ van een draaideur
- makeup geplamuurd
- roken / drugs
- bier vinden stinken
- story-lezers
- pim voortuin fans
- ruk&butt / hipflop fans
- breezah-dozen
- principiële rock/metal haters (al ben ik in deze catagorie soepeler).
hoe lang heb je
// 3de edit
Wel als het koud is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef Frappelsien het volgende:
Hmm sokken in bed aanhouden vind ik eerder vreemd... je gaat toch ook niet met een trui aan onder de dekens liggen?
kerel, je hebt geen idee hoe oud ik ben; ik weet over dat soort dingen meer dan jij denkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Uhhhh u wilt reply? Nou je kan natuurlijk niet een hele waslijst hebben hej. Want straks kom je de ware tegen die een sigaretje rookt en nog iets en dan gaat het feest niet door? Geloof me vent, zo werkt liefde niet.
Ja maar dat is nep, die doen het alleen voor het geldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ach meid, met "mr. dr." voor je naam, een maserati onder je kont en wandelingen door een ziekenhuis kan je bij wijze van spreken krijgen wat je wilt.
Daar ben ik weer te lui voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:12 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Oi nee.. verschrikkelijk dan pak ik wel een extra deken![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
pberends is toch homo?
Je bedoelt hoeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dat is nep, die doen het alleen voor het geld
Papa, ben jij dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef cosmick het volgende:
Drinken van Rosé (af en toe dan; alleen in de zomer op 't terras); vind ik geen probleem.
Teveel zeiken over alles, "De meeste dromen zijn bedrog" een leuke plaat vinden, Carnaval leuk vinden (even "lekker gek doen!"), Spoorloos kijken, zeiken over "mijn" muziek, alleen van "waargebeurde" RTL4-films houden, bij toffe film-scenes zeggen "dat kan toch niet!!", pijpen vies vinden (terwijl je je willy goed verzorgd), zeiken over het feit dat je nog net ff die auto inhaalt ("doe niet zo kinderachtig"), vind ik veel erger.
Eh.. hmm.
Yeah, ik ben net weer vrijgezel.![]()
Je zoek een buitenaards wezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
snot in de neus
poep in de kont
stinken uit de bek
scheten
boeren
okselhaar
Je valt op <15?quote:sex gehad met meer dan 2 jongens
Hahaha, idd, alleen <15 is wel beetje TE hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je zoek een buitenaards wezen?
[..]
Je valt op <15?
Gretha is idd erg gaaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind Gretha Smit wel een lekker wijf dus een klein accentje val ik niet meteen over.
Nee, maar ik wil gewoon geen meisje dat met iedereen heeft lopen neuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Je valt op <15?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef Het_Biertje het volgende:
- constant uit zo'n spa flesje lurken
Ja beter is het als ze omkrullen of omhoog wijzenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef .Tarzan. het volgende:
-hangende schaamlippen
Ik hou wel van sprekende schaamlippen. Bij wijze van spreken dan he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja beter is het als ze omkrullen of omhoog wijzen![]()
doet je plastische chirurg daar ook aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja beter is het als ze omkrullen of omhoog wijzen![]()
"Still hanging in there!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik hou wel van sprekende schaamlippen. Bij wijze van spreken dan he?
Ik ben ook geen fan van die vleeslianen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef .Tarzan. het volgende:
-hangende schaamlippen
(meeste)Vrouwen die de PABO doenquote:
*80% wegstreept... fuck, er blijft zo niet veel over.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
(meeste)Vrouwen die de PABO doen
Vrouwen die SPW doen
Vrouwen die HBO-V doen
Vrouwen die Facility management doen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef Cracka-ass het volgende:
- Onzelfverzekerd.
- Lelijke nagels
- Overdreven met zichzelf bezig zijn.
- Geen ambitie.
- Vieze tieten.
- Bossage in haar ondergoed (zowel voor als achter)
- Marokkaan of neger als ex-vriendje hebben gehad.
- Te innige band met haar moeder.
Ah dat is zielig. Mijn ex-lerares Nederlands (zag er zo uit).quote:
De huishoudbeurs is nog een tandje erger.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Snarf het volgende:Vrouwen die naar paranormaal-beurzen gaan
Verklaar etc.quote:
Die in TRU postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Snarf het volgende:Vrouwen die naar paranormaal-beurzen gaan
Nou ik had wat foto''s van mn huidige vriendin gezien waar ze net naar de kapper was geweest en het behoorlijk kort had laten knippen (half jaar geleden ofzo), ik heb haar maar even duidelijk gemaakt dat ik dat "persoonlijk" niet zo mooi vind en dat ze dat niet meer hoeft te doenquote:
niks mis meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
Vrouwen die naaktfoto's van zichzelf op fora posten.![]()
Schreef ik 'neukfoto's?'quote:
Volgens mij lag dat meer aan je ex...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:44 schreef schatje het volgende:
"Tjeetje meis wat mis ik je."
"Hoor eens meis."
"Meis, ik zeg je."
"Komt goed hoor meis."
"Ik weet niet goed wat ik moet zeggen meis."
"Lieve meis."
Nou nou wat een ramp zeg..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:29 schreef foktastic het volgende:
- naar andere mannen kijken/spreken
Ach meisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:44 schreef schatje het volgende:
"Tjeetje meis wat mis ik je."
"Hoor eens meis."
"Meis, ik zeg je."
"Komt goed hoor meis."
"Ik weet niet goed wat ik moet zeggen meis."
"Lieve meis."
Huishoudbeurs, daar staat nu toch die Amstel tent? Met tv, bier en bitterballen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De huishoudbeurs is nog een tandje erger.
Of wat dacht je van de Love & Marriage-beurs?
![]()
Je praat over het fenomeen breezerslet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef ErikT het volgende:
Wijven zonder leven. Ik weet niet hoe, maar zoveel wijven zonder hobbies of andere noemenswaardige bezigheden presteren het om nog steeds niets van de actualiteit, goede boeken, muziek en films te weten en het toch druk te hebben.
Dat is het ergste, en het worden er steeds meer.
Penny's!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:29 schreef Het_Biertje het volgende:
- vrouwen die paard rijden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Moitessier het volgende:
Ik vind het ook altijd een behoorlijke afknapper als ze lepra hebben
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Moitessier het volgende:
Ik vind het ook altijd een behoorlijke afknapper als ze lepra hebben
Trauma?quote:
Tarzan ... ??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:47 schreef .Tarzan. het volgende:
Stikstof-tri-iodide ?
Dan ben jij maagd voor t leven ben ik bangquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef Het_Biertje het volgende:
- niet kunnen auto rijden
Ik ken iemand die daar aan voldoetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef Vitalogy het volgende:
Een mop in het haar hebben.
Piercings in het gezicht
Geen ambitie
Frigide / Migraine / Psychologische problemen
Niet elegant
IQ van een sinaasappel
Bangigheid
Dames ik ben nog single![]()
![]()
True, true.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed homo worden.![]()
Gek...ik krijg opeens trek in koffiequote:
Nee. Er zijn echt heel veel op-het-eerste-gezicht-leuke-meisjes zo. Inhoudsloos dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Je praat over het fenomeen breezerslet?
ik houd van lasagne..!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
- het drinken van rosé
- lievelingseten lasagne
- favo programma Big Brother
- Nederland een kikkerlandje noemen
- "ik ben spontaan"![]()
![]()
.
best dat je klaagt over wat afknappers zijn.. maar gebruik dan wel de juiste speling..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
Meisjes die niet eens fatsoendelijk kunnen slippen.
Stinken uit mond
Plamuur gezicht
Dom zijn
Korte haren
hij omschreef stiekem zichzelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:50 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
best dat je klaagt over wat afknappers zijn.. maar gebruik dan wel de juiste speling..
fatsoendelijk..''proest''
Is vermoed ik, dialectquote:
heej, je blijft met je poten van mijn vriendin af ook al voldoet ze aan al je eisenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef dr.dunno het volgende:
- katten-liefhebbers.
- cup A(A)
- botox
- geen kont
- IQ van een draaideur
- makeup geplamuurd
- roken / drugs
- bier vinden stinken
- story-lezers
- pim voortuin fans
- breezah-dozen
hoe lang heb je
// 3de edit
dus.. jij houd van een vrouw ZONDER ondergoed..ZONDER string en bh..?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef .Tarzan. het volgende:
-gothic kleding
-lange rokjes
-slipjes of ander ondergoed![]()
Dat dacht ik al.. maar stiekem twijfelde ik nog ..!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hij omschreef stiekem zichzelf![]()
Mmm ik ken best rokende geile vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rokende vrouwen zijn zo ontzettend a-geil..
het virus heet --> 2e fase op middelbare schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef ErikT het volgende:
Wijven zonder leven. Ik weet niet hoe, maar zoveel wijven zonder hobbies of andere noemenswaardige bezigheden presteren het om nog steeds niets van de actualiteit, goede boeken, muziek en films te weten en het toch druk te hebben.
Dat is het ergste, en het worden er steeds meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef Dirktator het volgende:
Vrouwen die 24/7 doen alsof ze ongesteld zijn.![]()
quote:
Nu zeik je als een vrouw!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef Frappelsien het volgende:
Hey je brengt me op ideeen. Vrouwen die stiekum dingen doen, das pas een afknapperquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:53 schreef Lianne__ het volgende:
sex relaties zijn toch meestal geheim..!?
ach......... spelen met spellen...............quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:50 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
best dat je klaagt over wat afknappers zijn.. maar gebruik dan wel de juiste speling..
fatsoendelijk..''proest''
dat zijn ze allemaal wel eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef Het_Biertje het volgende:
- ongesteld zijn
en aan de andere kant.. van hem kunnen we dat wel verwachten.. Aan al zijn topics te zien..zit er niet veel intelligents daar boven..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ach......... spelen met spellen...............
tja of niet..maar dan is er iets goed mis..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal wel eens
Voor een meid noem je wel flink aantal rake minpunten opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:26 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben een meid en hieronder staat wat ik niet leuk vind bij andere meiden:
-Meiden die overdreven hun vriendinnetjes kussen en samen "gek" doen!
-Meiden die te trendy zijn gekleed!
-Meiden die te emotioneel zijn en die om alles janken en huilen!
-Meiden die als eerste vraag hebben "Heb je een huisdier?
-Meiden die "gezellige" dingen in de stad willen doen...
-Meiden met kort-oma haar (+dik+bril)
-Meiden die jong zwanger raken en toch hun baby willen behouden!
-Vrindinnetjes die op elkaar lijken (haar, kleding, manier van praten, gezicht..)
-Meiden die op hangjongens vallen!
-Meiden die alles raar vinden ook dingen die helemaal gewoon zijn!
-Meiden die te hecht zijn met hun familie, vrienden, dieren enz..
-Kortharige en dikke lesbianes....
-Meiden die naar The Bold & The Beautiful kijken!
enz. enz....![]()
Vriendinnetje valt nog mee. Dinnetje is toch normaal tegenwoordig?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rokende vrouwen zijn zo ontzettend a-geil..
En als ze het hebben over 'een vriendinnetje van me', dat vind ik ook afknappend.
Lasagne stinkt naar bedorven vagina's.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:48 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik houd van lasagne..!
(maar is niet mijn lievelingseten..!)
huh, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal wel eens
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
(meeste)Vrouwen die de PABO doen
Vrouwen die SPW doen
Vrouwen die HBO-V doen
Vrouwen die Facility management doen
dat zijn geen vrouwen, dat zijn gothicsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Roltrapfee het volgende:
Vrouwen die fan zijn van Marilyn Monroe.![]()
![]()
![]()
Hee hoest met die ene relatie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef de_puta_madre het volgende:
- Vrouwen die nooit ergens initiatief in nemen.
- kort haar
- gothics
- iq van een pinda
- geen humor hebben
- geen zelfvertrouwen
-geen hobby' s of andere interesses
- slecht kunnen pijpen
Tsja daar moet ik eigenlijk nog een keer een topic over openen, is btje benauwde situatie voor mij nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hee hoest met die ene relatie?
je begrijpt de hele chemie van die series nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:42 schreef Geesoes het volgende:
-Als ze sex in the city en/of friends adoreren.
Wanneer is je koffietafelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:44 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Tsja daar moet ik eigenlijk nog een keer een topic over openen, is btje benauwde situatie voor mij nu
Goed punt. En:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef AcidTrance het volgende:
- vrouwen die thuis blijven voor serie's/soaps
Valt wel mee hoor. Een meisje moet gewoon minstens net zo interessant zijn als je vrienden. Tja, dat veel vrouwen dit al niet zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
jullie zijn wel veeleisend zeg, gelukkig zijn jullie allemaal gods geschenken voor vrouwen
alsof vrouwen niet kieskeurig en veeleisend zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
jullie zijn wel veeleisend zeg, gelukkig zijn jullie allemaal gods geschenken voor vrouwen
Het ontbrekende stukjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef Replacement_driver het volgende:
- "Ik houd van puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje."
ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
alsof vrouwen niet kieskeurig en veeleisend zijn![]()
Je hebt iig gevoel voor humor, dat zijn al puntenquote:
quote:ik ben een ENORME fan van de poplegende britney spears, door haar songteksten ben ik achter antwoorden op belangrijke levensvragen gekomen, mijn dank hiervoor is oneindig....
voorderest is touwtjespringen mijn grote passie, het heeft mij door een moeilijke periode in mijn leven gesleurd.....
totdat het niet sarcastisch was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je hebt iig gevoel voor humor, dat zijn al punten
[..]
quote:
Ja alle gothics zijn namelijk Marilyn Monroe fan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:14 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat zijn geen vrouwen, dat zijn gothics
Godverdomme dat is inderdaad zo'n enorme afknapper, ben je tijdens het winkelen net aan het vertellen over gotische bouwstijlen, gaan ze ineens iets boeiends doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Grumpey het volgende:
- vrouwen die niet geboeid kunnen luisteren naar de geschiedenis van de stad waar ze in lopen te winkelen, of vrouwen dat wel kunnen maar vervolgens winkel verderop cd van sugababes kopen
wat ben jij voor homoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Da's te kort. Dit gaat bijvoorbeeld nog wel:
[afbeelding]
Maar korter dan dat![]()
Is juistum mooi man!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
- Twents accent
is dat je broer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Da's te kort. Dit gaat bijvoorbeeld nog wel:
[afbeelding]
Maar korter dan dat![]()
word islamietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:01 schreef mcDavid het volgende:
- familie zijn
nope, risico van het vak, meidquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, je blijft met je poten van mijn vriendin af ook al voldoet ze aan al je eisen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef dr.dunno het volgende:
- katten-liefhebbers.
- cup A(A)
- botox
- geen kont
- IQ van een draaideur
- makeup geplamuurd
- roken / drugs
- bier vinden stinken
- story-lezers
- pim voortuin fans
- breezah-dozen
- daniel steel / bouqet-reeks fans.
- moslim / overtuigd gristen zijn
- ideale vakantie is overal waar je 4 weken op een strand kan liggen en de zon schijnt, voor de rest geen eisen
- veel te ongeduldig zijn
- kort lontje
- discussies starten over of een auto met dieselmotor of een sportwagen wel zo milieuvriendelijk is
- kleding tweedehands kopen
hoe lang heb je
// 4de edit
Gewoon roken ook..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef kollie het volgende:
Shag roken
Over een heel liev meisjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nope, risico van het vak, meid
over wie hebben we het btw
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Godverdomme dat is inderdaad zo'n enorme afknapper, ben je tijdens het winkelen net aan het vertellen over gotische bouwstijlen, gaan ze ineens iets boeiends doen.
jep, maar ik ben overduidelijk gewenst he.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Over een heel liev meisje![]()
Met een vriend die graag ongewenste figuren in mekaar rost met z'n tiktak-hamertje...
Oh zeg dat dan meteen, als je even je nummer passt dan mag je mijn vriendin wel hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jep, maar ik ben overduidelijk gewenst he.
Die inderdaad allemaal en zeggen dat ze "weten dat ze er goed uitzien." Maar op een gedeelde eerste plaats staan piercings en tatoeages.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
- het drinken van rosé
- lievelingseten lasagne
- "ik ben spontaan"![]()
![]()
.
edit: Ultieme afknappers bij mannen.
daar heb je echt een goed punt.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:26 schreef Billy_Mack het volgende:
- nationalisme
- laksheid (van alles vergeten, afspraken, verjaardagen, dingen die je verteld hebt etc...)
- domheid
- meisjes die voetbal spelen
- meisjes die 'stadten' en 'uitslapen' onder hun hobby's scharen
- meisjes met slechte muzieksmaak (jan smit, skihut, idols)
- gebrek aan initiatief
- pauperisme (salou, achterhoek arena, scooters, alleen maar gsus/diesel/gstar, 'hangen')
Ha ha.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Steijn het volgende:
- blond haar
en in je ava zit blond,....quote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef Steijn het volgende:
- blond haar
ah, meisjes plagen .....quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Let op het posticon, bovendien plaagde ik even iemand.![]()
die ken ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
- het drinken van rosé
- lievelingseten lasagne
- "ik ben spontaan"![]()
![]()
.
edit: Ultieme afknappers bij mannen.
da's gewoon breezah, maar jij kan ook gewoon een boerin zijn..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:43 schreef Brunette het volgende:
Als vrouw erger ik me aan vrouwen/meisjes die:
-om de 10 minuten hun make-up gaan bijwerken en om de 2 minuten lipgloss opsmeren.
- elkaar gaan omhelzen enz., terwijl ze elkaar een uur geleden hebben gezien.
- sneaky naar je kijken.
- onzeker worden als ze met hun man/vriend op straat lopen.
-tijdens uitverkoop op alle rekken afstormen, andere vrouwen wegduwen enz.
-alleen uit zijn op het geld (lees rijkdom) van de man.------> geldwolven
- 2 gezichten hebben en net doen alsof ze je aardig vinden , maar achter je rug om zitten te zeiken.
- teveel roze dragen wannabe Paris Hilton.
-overdreven reageren: ''Waaat schattig'', ''Dat is sweeeeett''.
-in hun eigen sprookje geloven (Denken dat ze een prinses zijn en later een prins (een rijke vent) zullen trouwen.
-een hoge stem opzetten.
-bang zijn voor honden en andere dieren.
-te luid praten/lachen als ze met vriendinnen zijn.
-steeds met hun ringtones en mobiele telefoons zitten te showen.
-geen respect hebben voor ouderen,leraren enz. en grote bek opzetten.
- voorkruipen bij de kassa en net doen alsof ze dat niet in de gaten hebben.
-tijdens een film steeds praten en vragen stellen.
en zo zijn er nog meer dingen
Ik ben het helemaal met je eens (behalve dat van die soaps).quote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ik knap af bij vrouwmensen als ze:
- hoge laarzen over de broek hebben![]()
- religieus zijn
- niet pijpen (en slikken)
- niet kunnen/willen discussieren
- dom zijn
- naief zijn
- simpel zijn
- wereldvreemd zijn
- oppervlakkig zijn
- TMF/Box/MTV kijker zijn
- werkschuw zijn
- burgerlijk zijn
- kinderen willen
- kattenliefhebber zijn
- een CU2/Sugababes profiel hebben
- van dramafilms houden
- te emotioneel zijn
- te labiel zijn
- dikke tieten hebben
- geen interesses hebben
- geen hobbies hebben
- links georienteerd zijn
- soaps kijken
Pfff... need I go on?
Dan heb je echt allesquote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef DR878 het volgende:
mja..
dikke vrouwen met kort haar die bier drinken en praten over hoe femke wel niet van d'r paard is gedonderd vorige zaterdag![]()
Dat sowieso, maar ik ken dit soort vrouwen niet eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |