quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
- "ik ben spontaan"
quote:De dokter noemt het borderline, ik zelf spreek liever van 'never a dull moment'
Een Gooische ewrrrrr is lief ja! (mits met mate)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Intxaurraga het volgende:
-Een Gooise ewrrrrrrrrrr
Dan kan je net zo goed homo worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef Dementor het volgende:
-Zeiken over alles.
quote:
Een van de meeste erge misdaden tegen de menselijkheid is datquote:
Hee, verzin zelf eens iets man.quote:
Hoezo? Fotootjes waar je nog geen icon van kan maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is toevallig wel heel mooi hoor.![]()
Weinig kans meer als je zoveel veeleisende eisen hebtquote:
Goh leg jij het nog ff uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Weinig kans meer als je zoveel veeleisende eisen hebt![]()
![]()
.
De foto's zijn toch groot genoeg?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo? Fotootjes waar je nog geen icon van kan maken.
Datquote:
Dat is het, hij wilt gewoon masturberen op jouw fotosquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De foto's zijn toch groot genoeg?
Of wou je soms meer van mij zien ?![]()
Wat ben jij irritant zeg, net zoals alle vrouwen met een fotoboek op Fokquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De foto's zijn toch groot genoeg?
Of wou je soms meer van mij zien ?![]()
Fuck...ik ben het gewoon met je eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stinken uit mond
Plamuur gezicht
Dom zijn
Korte haren
Volledig eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Furious het volgende:
Limburgs accent.
Of als ze enigzins op Maikul lijken.
Stront aan de knikker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef Capa het volgende:
ongewassen kont.
enquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:31 schreef Vitalogy het volgende:
Niet elegant
Vind je het gek? 98% van de vrouwen is niet 'elegant'.quote:Dames ik ben nog single![]()
![]()
Harde L??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef Croupouque het volgende:
-Een Gooise 'r'.
-Een zachte 'g'.
-Een penis.
Het is gewoon triest. Maar als je ooit nog echt volwassen wordt dan begrijp je het, mien jung.quote:
Maar..maar....ik ben 27, en vrouwquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon triest. Maar als je ooit nog echt volwassen wordt dan begrijp je het, mien jung.
Dat zeg ik: als je ooit echt volwassen wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar..maar....ik ben 27, en vrouw![]()
Of nog veel erger: een fotoboek op Fok hebben maar er geen foto's in hebbenquote:
Hee ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Als ze geen piemel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |