Leg eens uit?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Casema het volgende:
Ik begrijp ineens waarom katten in jou tuin gaan zitten schijten...
Bij de dierentuin een schep tijger/leeuwenstront halen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Iemand enig idee hoe ik van die klotekatten en ander schijtend ongedierte afkom dat mijn tuin als toilet gebruikt?
Dat je zo'n lekker gezellig, vriendelijk ventje bent...quote:
Heb je dan niet zoiets van; 'hey dat is helemaal niet zo netjes van mij, het zijn natuurlijk wel mijn beestjes die dat doen'?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn katten poepenen plassen altijd in de plantenbakken van de buren.
Één keer heb ik de buurvrouw aan de deur gehad,flink geirriteerd, met de melding dat één van mijn katten in hun bed had gepoept.![]()
Ze hebben hun dakterras nu helemaal afgezet met gaas,maar het maakt niks uit. Er zitten alweer gaten in...![]()
Dit is echt niet grappigquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
-weg-
is dat niet slecht voor de plantjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef luciferist het volgende:
met chloor, gewoon wat chloor in je planten spuit doen en in je tuin spuiten
Dat is echt not done. Een dier dat een spons eet sterft een zeer pijnlijke doodquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
-weg-
Ben jij blij als je in de stront trapt? Of als het in je tuin ligt? Als je 2 kleine kinderen hebt die ook in die tuin rondlopen? Als je dat niet erg vindt, mag ik dan eens bij jou in de tuin schijten?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef Casema het volgende:
[..]
Dat je zo'n lekker gezellig, vriendelijk ventje bent...
Het eerste deel van je veronderstelling klopt maar het tweede deel zeer zeker niet. Katten geven niets om tijger of leeuweshit. Koffieprut heeft meer effect, strooien waar de kat graag mag zitten kakken. Als ze daar in gaan graven dan gat dan in hun klauwen zitten en zijn ze heel lang aan het poetsen en daar houden ze nou net niet van.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de dierentuin een schep tijger/leeuwenstront halen.
Je tuin stinkt dan als de hel, maar van de katten ben je af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |