huh, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal wel eens
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
(meeste)Vrouwen die de PABO doen
Vrouwen die SPW doen
Vrouwen die HBO-V doen
Vrouwen die Facility management doen
dat zijn geen vrouwen, dat zijn gothicsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Roltrapfee het volgende:
Vrouwen die fan zijn van Marilyn Monroe.![]()
![]()
![]()
Hee hoest met die ene relatie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef de_puta_madre het volgende:
- Vrouwen die nooit ergens initiatief in nemen.
- kort haar
- gothics
- iq van een pinda
- geen humor hebben
- geen zelfvertrouwen
-geen hobby' s of andere interesses
- slecht kunnen pijpen
Tsja daar moet ik eigenlijk nog een keer een topic over openen, is btje benauwde situatie voor mij nuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hee hoest met die ene relatie?
je begrijpt de hele chemie van die series nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:42 schreef Geesoes het volgende:
-Als ze sex in the city en/of friends adoreren.
Wanneer is je koffietafelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:44 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Tsja daar moet ik eigenlijk nog een keer een topic over openen, is btje benauwde situatie voor mij nu
Goed punt. En:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef AcidTrance het volgende:
- vrouwen die thuis blijven voor serie's/soaps
Valt wel mee hoor. Een meisje moet gewoon minstens net zo interessant zijn als je vrienden. Tja, dat veel vrouwen dit al niet zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
jullie zijn wel veeleisend zeg, gelukkig zijn jullie allemaal gods geschenken voor vrouwen
alsof vrouwen niet kieskeurig en veeleisend zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
jullie zijn wel veeleisend zeg, gelukkig zijn jullie allemaal gods geschenken voor vrouwen
Het ontbrekende stukjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef Replacement_driver het volgende:
- "Ik houd van puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje."
ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
alsof vrouwen niet kieskeurig en veeleisend zijn![]()
Je hebt iig gevoel voor humor, dat zijn al puntenquote:
quote:ik ben een ENORME fan van de poplegende britney spears, door haar songteksten ben ik achter antwoorden op belangrijke levensvragen gekomen, mijn dank hiervoor is oneindig....
voorderest is touwtjespringen mijn grote passie, het heeft mij door een moeilijke periode in mijn leven gesleurd.....
totdat het niet sarcastisch was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je hebt iig gevoel voor humor, dat zijn al punten
[..]
quote:
Ja alle gothics zijn namelijk Marilyn Monroe fan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:14 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dat zijn geen vrouwen, dat zijn gothics
Godverdomme dat is inderdaad zo'n enorme afknapper, ben je tijdens het winkelen net aan het vertellen over gotische bouwstijlen, gaan ze ineens iets boeiends doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Grumpey het volgende:
- vrouwen die niet geboeid kunnen luisteren naar de geschiedenis van de stad waar ze in lopen te winkelen, of vrouwen dat wel kunnen maar vervolgens winkel verderop cd van sugababes kopen
wat ben jij voor homoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Da's te kort. Dit gaat bijvoorbeeld nog wel:
[afbeelding]
Maar korter dan dat![]()
Is juistum mooi man!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
- Twents accent
is dat je broer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Da's te kort. Dit gaat bijvoorbeeld nog wel:
[afbeelding]
Maar korter dan dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |