Je zoek een buitenaards wezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:28 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
snot in de neus
poep in de kont
stinken uit de bek
scheten
boeren
okselhaar
Je valt op <15?quote:sex gehad met meer dan 2 jongens
Hahaha, idd, alleen <15 is wel beetje TE hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je zoek een buitenaards wezen?
[..]
Je valt op <15?
Gretha is idd erg gaaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind Gretha Smit wel een lekker wijf dus een klein accentje val ik niet meteen over.
Nee, maar ik wil gewoon geen meisje dat met iedereen heeft lopen neuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Je valt op <15?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:54 schreef Het_Biertje het volgende:
- constant uit zo'n spa flesje lurken
Ja beter is het als ze omkrullen of omhoog wijzenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef .Tarzan. het volgende:
-hangende schaamlippen
Ik hou wel van sprekende schaamlippen. Bij wijze van spreken dan he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja beter is het als ze omkrullen of omhoog wijzen![]()
doet je plastische chirurg daar ook aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja beter is het als ze omkrullen of omhoog wijzen![]()
"Still hanging in there!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik hou wel van sprekende schaamlippen. Bij wijze van spreken dan he?
Ik ben ook geen fan van die vleeslianen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef .Tarzan. het volgende:
-hangende schaamlippen
(meeste)Vrouwen die de PABO doenquote:
*80% wegstreept... fuck, er blijft zo niet veel over.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
(meeste)Vrouwen die de PABO doen
Vrouwen die SPW doen
Vrouwen die HBO-V doen
Vrouwen die Facility management doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |