Da klop niequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef belsen het volgende:
De eindstand van 2002 vind je hier terug.
quote:The fire fades away
Most of everyday
Is full of tired excuses
But it's to hard to say
I wish it were simple
But we give up easily
You're close enough to see that
..........weggelaten wegens het bevatten van de titel................
Godver, ik moet toch betere vragen gaan verzinnen, volgende keer vertaal ik het wel eerstquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
kt tunstall - other side of the world?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zou dit eigelijk niet 2 punten moeten opleveren /
Ik ben nog een niewertquote:
En weeeeeer te laatquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vanessa Paradis?
Wil je die svp uit dit topic houden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef schaap001 het volgende:
KT Melhua, zou een mooie vervolgvraag zijn...
Tom_Tom heeft er kijk opquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vanessa Paradis?
Mjah, zolang ze maar niet te horen is, kan ze er nog wel mee door....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je die svp uit dit topic houden...![]()
Ja, dan zou ik alleen nog maar als een debiel zitten te staren naar mijn beeldschermquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je die svp uit dit topic houden...![]()
Ik heb zelfs al ander werk... per 1 februariquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Tom_Tom heeft er kijk op![]()
Tom_Tom +2
Peaceman was toch bezig met ander werk, dus ach, ik dacht, zo'n foto kan wel weer![]()
schaap001 +2quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef schaap001 het volgende:
The Strokes - first impressions of the earth
Ik word wel een beetje depri van het elke keer te laat zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef schaap001 het volgende:
The Strokes - first impressions of the earth
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef dolle_hond het volgende:
heart?
quote:In 1995 debuteerdeop een overdonderende manier met haar titelloze debuut. Vervolgens stond ze (terecht) een hele zomer lang volop in de schijnwerpers.
Dan hebben wij het antwoord op zijn vraagquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dolle, wat is er op 16 januari?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zegt me he-le-maal niets
helaasquote:
quote:heeft al een aantal platen op haar naam staan. Hiervan is in Nederland in beperkte kringen alleen haar debutplaat
niet geheel onbekend. Deze Engelse dame heeft voorprogramma's mogen verzorgen voor onder andere Heather Nova en Sophie B. Hawkins. Haar muziek is echter een stuk ingetogener dan die van deze beide dames. Ze heeft een bijzonder aangenaam stemgeluid dat perfect past bij de muziek die zij maakt. Geen rock, gewoon bijzonder aangenaam in het gehoor liggende rustige luisterliedjes die beslist een groter publiek verdienen.
dan is GCSC 1 maand dicht geweest en wordt t weer geopendquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dolle, wat is er op 16 januari?
Hier nog eenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zegt me he-le-maal niets
Vrije vertaling: Vrijwel niemand heeft ooit van haar gehoord...quote:Hiervan is in Nederland in beperkte kringen alleen haar debutplaat ... niet geheel onbekend.
quote:She is currently playing with "They call her Natasha", going under the name of Elsie Costello, performing cover versions of Elvis Costello numbers. I hope she keeps on writing her own songs though, some of her newer stuff is superb.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hello, is it this topic you're looking for?
Cos I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely
Is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying
I love you Muziek Trivia.
Neen, helaasch.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Heb ik het goed dan?
<----------quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
<----------
Speciaal om DC te vieren
Dat is (normaal gesproken) Ozzy helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is (normaal gesproken) Ozzy helemaal niet
Daar had ik dus eigenlijk een vraag over moeten stellenquote:
GEBOREN 4 maart 1951quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef peaceman het volgende:
Lou ........? ik weet niet wie die kerel is...
Opgezocht en ik had nog nooit van de man gehoordquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
GEBOREN 4 maart 1951
LAND Schotland
CLUBS Celtic, Liverpool
Berkery +2 en vervolgens loopt het dus weer doodquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
The Proclaimers
lou dalgleish iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Mark het volgende:
Dalgleish? (ofzoiets)
Syd Barret toch? Mits ie uberhaupt nog leeft... zo stil rond hem....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:48 schreef bukgeit het volgende:
Ha Mark. Vraag, waarvan ik het antwoord niet kan afwachten: welke excentriekeling viert vandaag zijn zestigste verjaardag?
Anders zou het wel erg makkelijk worden he?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:12 schreef Mark het volgende:
Oh, dacht dat ze misschien allebei zo heetten. De tweede is dus een naamgenoot van een bekende zangeres? Kan dus iedereen zijn
Helaas.... Tijdsperiode jaren 70/80 dacht ik zo ongeveer...quote:Gok op Patti Smith
Heb t idee nota bene van jou.... Jij zocht wel eens bands en kreeg dan bepaalde foto's erbij... en dan moesten wij raden.... dit is een variatiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nu moeten we dus aan de hand van een foto van een onbekende mevrouw een zangeres zien te gokken?
Gekkemeester +2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Pete Townsend & Ellen Foley
Proef misluktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:31 schreef peaceman het volgende:
Heb t idee nota bene van jou.... Jij zocht wel eens bands en kreeg dan bepaalde foto's erbij... en dan moesten wij raden.... dit is een variatie![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb t idee nota bene van jou.... Jij zocht wel eens bands en kreeg dan bepaalde foto's erbij... en dan moesten wij raden.... dit is een variatie![]()
He!quote:
quote:
bijna, the North London Invaders was het geloof ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
The Invaders?
The best is yet to come is een nummer van Novastarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
the best is yet to come vs the worst is yet to come
Volgens de ene bron is de oorspronkelijke naam van Madness The Invaders, volgens een andere bron The North London Invaders.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb ook wel een beetje gelijk hoor trouwens
Zoals ik het begreep was de prehistorische naam the NLI, toen zaten Suggs en Chas Smash en Bedders er nog niet eens bij, toen de uiteindelijke beztting er was werd het heel even the Invaders, voordat ze werden omgedoopt tot Madness.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens de ene bron is de oorspronkelijke naam van Madness The Invaders, volgens een andere bron The North London Invaders.
Je hebt dus ook gelijk, maar Peacemen was net iets eerder met zijn antwoord.
De reden waarom ik beide antwoorden eerst niet goed rekende is dat ik eigenlijk een andere vraag had willen stellen over Madness en dat antwoord zat nog in mijn hoofd...![]()
Ben geloof ik nog niet helemaal wakker.![]()
Compensatie voor alle f5 vragen die ik gisteren miste...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dus ergens begrijp ik wel dat peaceman de punten krijgt, het is een mooie dag
Gaat alles goed, dolle?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik had gisteren een vraag over lou dalgleish die qua naam behoorlijk lijkt op kenny dalglish
nu zoek ik iemand die qua naam behoorlijk lijkt op een nederlandse ex-voetbalinternational (die finale-ervaring heeft). die iemand heeft een erg zuidelijke voornaam
kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Z het volgende:
Je zoekt dus een muzikant wiens naam lijkt op die van een voetballer?
had gekund, maar Cat is niet een erg zuidelijke voornaam hequote:
bosman heeft niet in een finale gespeeld voor nederlandquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
sidney youngblood ??
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:21 schreef Z het volgende:
Chicks On Speed?
zat-ie op de bank in 88? hm.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
bosman heeft niet in een finale gespeeld voor nederland
Op de plaat is het toch echt een trio.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:25 schreef Z het volgende:
Ik heb de Chicks On Speed wel eens plaatjes zien draaien, toen waren ze nog maar met z'n tweeen ...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Z het volgende:
Cocorosie?
Robots is al goed, nu de rest nog... nog twee woordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef peaceman het volgende:
Robot Stop ofzo staat er toch?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef peaceman het volgende:
Ik ken wel The Robot ate me...
Denk ook aan de Transformersquote:At the height of our disembodied digital era, two robots come disguised as girl-humans to deliver their funkpunk message to the world.
Sue Denim and Dee Plume are -------- - the most exciting songwriting duo of the moment.
Dee's aerobic guitar solos and Sue's grooving bass lines dance over anthemic lyrics and pogo electro beats.
Dream ESG, Peaches and Gainsbourg in a pop clusterfuck.
Live, they ROCK! The stage is their playground - on guitars, singing n shouting, RID entertain their audience, partying it up (throwing out DIY art and cool moves) n entertaining in true old-skool style.
quote:
Hmm dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
OMG ik had de naam erin laten staan![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
OMG ik had de naam erin laten staan![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik een geluidsfragment had waar ik was vergeten de ID3-tag te 'legen'
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef peaceman het volgende:
Stay another day
It's allright
Steam
Around the world
Was Let it rain ook niet 1?
Foei!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:03 schreef Berkery het volgende:
Is het erg als ik zeg dat niet één van die nummers me iets zegt?
die staat er al... nee dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Neleos het volgende:
Liam Gallagher?
Ik vind dat op mijn beurt weer typisch fout...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een typische Kanye West-opmerking.
Ik snap er geen snars van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Als ik het liedje ' waar ze loopt te wandelen' hoor (en dat gebeurt in principe niet vrijwillig), moet ik vaak aan hem denken om een bepaalde reden. Waarbij ik in gedachte niet ZE zing, maar HIJ.... Snappen jullie het nog?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Richard Ashcroft
De clip van Bitter Sweet Symphonyquote:
Ik snap 'm nog steeds niet helemaal. Heeft het met de video-clip van The Verve te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Newbie begreep m wel goed!
Newbie +2
Natuurlijk.... toegegeven het was cryptisch, maar he... het ging dan ook om 2 puntjes...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef MadMaster het volgende:
De clip van Bitter Sweet Symphony -> wandelen, gok ik.
Ow mijn hemel... ik weet er maar 2...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem de 10 bands/artiesten die in de OP worden genoemd, waarvan het afgeraden wordt hier foto's te plaatsen als vraag Wie de 10 volmaakt, krijgt het punt. En niet spieken, he!
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem de 10 bands/artiesten die in de OP worden genoemd, waarvan het afgeraden wordt hier foto's te plaatsen als vraag Wie de 10 volmaakt, krijgt het punt. En niet spieken, he!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?
Antipathie, FOK-regels of....
Nee, omdat deze al zo vaak gevraagd werden dat het een beetje begon te lijken op dat verhaal van een stel oude mannen die alle moppen die ze kenden genummerd hadden, dat scheelde tijd bij het vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?
Antipathie, FOK-regels of....
TBC.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoe gaat het nieuwe album van de Red Hot Chili Peppers heten?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Gambolputty het volgende:
Nee, omdat deze al zo vaak gevraagd werden dat het een beetje begon te lijken op dat verhaal van een stel oude mannen die alle moppen die ze kenden genummerd hadden, dat scheelde tijd bij het vertellen.
Alleen als iemand "17" riep werd er niet gelachen want die was alleen leuk met een goed Vlaams accent.
nbdbd +2quote:5 januari 2006
The Red Hot Chili Peppers lichten weer een tipje van de sluier. Hun nieuwe plaat, 'Stadium Arcadium' wordt een dubbelaar en verschijnt in april. 'Danni California' is de eerste single, genoemd naar een personage uit 'By The Way'. De Peppers willen terug naar hun roots, ze zullen een pak harder klinken. Producer van dienst is trouwens veteraan Rick Rubin.
En dat na mijn opmerking over het voor mij andere geslacht...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik toch dat MM de punten verdient. Hij kwam als eerste met het antwoord...
En hij moet nog leren dat het helemaal niet erg is om een eventueel fout antwoord te laten staan...
Ik niet (maar dat zal wel komen omdat ik een man benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik toch dat MM de punten verdient. Hij kwam als eerste met het antwoord...
En hij moet nog leren dat het helemaal niet erg is om een eventueel fout antwoord te laten staan...
Dan had je het ook niet geweten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik niet (maar dat zal wel komen omdat ik een man ben). Achter een antwoord moet je blijven staan, ook als dat fout is. Als ik dat nou niet gezien had, wat dan
....
dus geen puntenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan had je het ook niet geweten!![]()
die wist ik ook nog, jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik weet van Traffic Jam maar die andere
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef lubje25 het volgende:
Volgens mijn ouwe heer, ik bestond nog niet in de jaren 60 hebben ze ook The Spectres geheten.![]()
Leuk zoekplaatje, wie is wie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef lubje25 het volgende:
Volgens mijn ouwe heer, ik bestond nog niet in de jaren 60 hebben ze ook The Spectres geheten.![]()
ook een mooi lijstjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef peaceman het volgende:
Boyzone - Father and son
Doe Maar - Pa
Stef Bos - papa
Bonney M - Daddy Cool
Extreme - Our Father
Temptations - Papa was a rolling stone
George Michael - Father Figure
Tori Amos - Father Lucifer
Cardigans - Daddy's car
Madonna - Papa don't preach
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:08 schreef Berkery het volgende:
Bruce Dickinson?
Hij stond te wachten op een hoteltaxi van het Hilton en die kwam dus niet opdagen. Als ik hem was, had ik het allang zelf geregeld en een gewone taxi gepakt, maar ja: hij had wel veel spullen bij zich. Twee karretjes met zooi. Overigens was ´ie erg aardig, hoor. Hij stond een tijdje te praten met die fans en hij maakte er verder wel een dolletje van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:24 schreef Berkery het volgende:
Waar stond ie dan? Op Schiphol breek je toch je nek over de taxi's?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:43 schreef ranja het volgende:
Degene zonder baard heet Beard
Dat wel, ja maar ik blijf het leuk vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die grap begint zelf ook al een baard te krijgen ondertussen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Diaan73 +2
die had ik wat lastiger ingeschat...
Namens Diaan: Iggy +2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Bino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |