Foei!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:03 schreef Berkery het volgende:
Is het erg als ik zeg dat niet één van die nummers me iets zegt?
die staat er al... nee dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef Neleos het volgende:
Liam Gallagher?
Ik vind dat op mijn beurt weer typisch fout...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een typische Kanye West-opmerking.
Ik snap er geen snars van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Als ik het liedje ' waar ze loopt te wandelen' hoor (en dat gebeurt in principe niet vrijwillig), moet ik vaak aan hem denken om een bepaalde reden. Waarbij ik in gedachte niet ZE zing, maar HIJ.... Snappen jullie het nog?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Richard Ashcroft
De clip van Bitter Sweet Symphonyquote:
Ik snap 'm nog steeds niet helemaal. Heeft het met de video-clip van The Verve te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Newbie begreep m wel goed!
Newbie +2
Natuurlijk.... toegegeven het was cryptisch, maar he... het ging dan ook om 2 puntjes...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef MadMaster het volgende:
De clip van Bitter Sweet Symphony -> wandelen, gok ik.
Ow mijn hemel... ik weet er maar 2...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem de 10 bands/artiesten die in de OP worden genoemd, waarvan het afgeraden wordt hier foto's te plaatsen als vraag Wie de 10 volmaakt, krijgt het punt. En niet spieken, he!
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem de 10 bands/artiesten die in de OP worden genoemd, waarvan het afgeraden wordt hier foto's te plaatsen als vraag Wie de 10 volmaakt, krijgt het punt. En niet spieken, he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |