quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Richard Ashcroft
De clip van Bitter Sweet Symphonyquote:
Ik snap 'm nog steeds niet helemaal. Heeft het met de video-clip van The Verve te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Newbie begreep m wel goed!
Newbie +2
Natuurlijk.... toegegeven het was cryptisch, maar he... het ging dan ook om 2 puntjes...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef MadMaster het volgende:
De clip van Bitter Sweet Symphony -> wandelen, gok ik.
Ow mijn hemel... ik weet er maar 2...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem de 10 bands/artiesten die in de OP worden genoemd, waarvan het afgeraden wordt hier foto's te plaatsen als vraag Wie de 10 volmaakt, krijgt het punt. En niet spieken, he!
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noem de 10 bands/artiesten die in de OP worden genoemd, waarvan het afgeraden wordt hier foto's te plaatsen als vraag Wie de 10 volmaakt, krijgt het punt. En niet spieken, he!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?
Antipathie, FOK-regels of....
Nee, omdat deze al zo vaak gevraagd werden dat het een beetje begon te lijken op dat verhaal van een stel oude mannen die alle moppen die ze kenden genummerd hadden, dat scheelde tijd bij het vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maarre... waarom geldt die restrictie eigenlijk?
Antipathie, FOK-regels of....
TBC.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoe gaat het nieuwe album van de Red Hot Chili Peppers heten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |