helaasquote:
quote:heeft al een aantal platen op haar naam staan. Hiervan is in Nederland in beperkte kringen alleen haar debutplaat
niet geheel onbekend. Deze Engelse dame heeft voorprogramma's mogen verzorgen voor onder andere Heather Nova en Sophie B. Hawkins. Haar muziek is echter een stuk ingetogener dan die van deze beide dames. Ze heeft een bijzonder aangenaam stemgeluid dat perfect past bij de muziek die zij maakt. Geen rock, gewoon bijzonder aangenaam in het gehoor liggende rustige luisterliedjes die beslist een groter publiek verdienen.
dan is GCSC 1 maand dicht geweest en wordt t weer geopendquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Dolle, wat is er op 16 januari?
Hier nog eenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zegt me he-le-maal niets
Vrije vertaling: Vrijwel niemand heeft ooit van haar gehoord...quote:Hiervan is in Nederland in beperkte kringen alleen haar debutplaat ... niet geheel onbekend.
quote:She is currently playing with "They call her Natasha", going under the name of Elsie Costello, performing cover versions of Elvis Costello numbers. I hope she keeps on writing her own songs though, some of her newer stuff is superb.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hello, is it this topic you're looking for?
Cos I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely
Is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying
I love you Muziek Trivia.
Neen, helaasch.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Heb ik het goed dan?
<----------quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
<----------
Speciaal om DC te vieren
Dat is (normaal gesproken) Ozzy helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is (normaal gesproken) Ozzy helemaal niet
Daar had ik dus eigenlijk een vraag over moeten stellenquote:
GEBOREN 4 maart 1951quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef peaceman het volgende:
Lou ........? ik weet niet wie die kerel is...
Opgezocht en ik had nog nooit van de man gehoordquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
GEBOREN 4 maart 1951
LAND Schotland
CLUBS Celtic, Liverpool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |