bijna, the North London Invaders was het geloof ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
The Invaders?
The best is yet to come is een nummer van Novastarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
the best is yet to come vs the worst is yet to come
Volgens de ene bron is de oorspronkelijke naam van Madness The Invaders, volgens een andere bron The North London Invaders.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb ook wel een beetje gelijk hoor trouwens
Zoals ik het begreep was de prehistorische naam the NLI, toen zaten Suggs en Chas Smash en Bedders er nog niet eens bij, toen de uiteindelijke beztting er was werd het heel even the Invaders, voordat ze werden omgedoopt tot Madness.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens de ene bron is de oorspronkelijke naam van Madness The Invaders, volgens een andere bron The North London Invaders.
Je hebt dus ook gelijk, maar Peacemen was net iets eerder met zijn antwoord.
De reden waarom ik beide antwoorden eerst niet goed rekende is dat ik eigenlijk een andere vraag had willen stellen over Madness en dat antwoord zat nog in mijn hoofd...![]()
Ben geloof ik nog niet helemaal wakker.![]()
Compensatie voor alle f5 vragen die ik gisteren miste...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dus ergens begrijp ik wel dat peaceman de punten krijgt, het is een mooie dag
Gaat alles goed, dolle?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik had gisteren een vraag over lou dalgleish die qua naam behoorlijk lijkt op kenny dalglish
nu zoek ik iemand die qua naam behoorlijk lijkt op een nederlandse ex-voetbalinternational (die finale-ervaring heeft). die iemand heeft een erg zuidelijke voornaam
kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Z het volgende:
Je zoekt dus een muzikant wiens naam lijkt op die van een voetballer?
had gekund, maar Cat is niet een erg zuidelijke voornaam hequote:
bosman heeft niet in een finale gespeeld voor nederlandquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
sidney youngblood ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |