Maar ik wilde haar eerst ook pluspunten geven, maarja, aangezien dat niet mocht, dan koos ik liever voor Chantalquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:29 schreef Svensational het volgende:
Sukkel, geef dan iemand anders minpunten, maar niet Marescha als je haar eigenlijk tof vindt!
Ja, dat snap ik, maar geef dan Angelique minpunten ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik wilde haar eerst ook pluspunten geven, maarja, aangezien dat niet mocht, dan koos ik liever voor Chantal
Ik ga straks nog wel een keer, en dan krijgt Eric zeker minputen, wat doet die debiel nog in de lijst manquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar geef dan Angelique minpunten ofzo!
Niks mis met Angeliquequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar geef dan Angelique minpunten ofzo!
Er moet toch iemand uit hequote:
Dat bedoel ik, alle minpunten aan Marescha!quote:
Nee joh, Marescha is tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alle minpunten aan Marescha!.
Dat hoeft dus niet per sé, je mag ook 3 keer minpunten gevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef ranja het volgende:
omdat ik iemand 2 plus punten moet geven, dan zij maar weer
Ah dat was niet duidelijk. Soms heb je meer zin om minpunten te geven dan mensen die toch al hoog staan nog hoger te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:59 schreef Svensational het volgende:
Dat hoeft dus niet per sé, je mag ook 3 keer minpunten geven
Ik zie het aan de standquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef migebiggie het volgende:
Bijna iedereen is hier voor Marescha
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef migebiggie het volgende:
Wat doet ze op die plek waar ze nu staat dan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef migebiggie het volgende:
En alle anti's weer tegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef Woelli het volgende:
Het Gaat Goed Met Marescha!
Maar die Marescha Fans Stemmen Morgen Zeker Weer Met Zijn Allen Op Haar![]()
is gefixtquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef Ayaxola het volgende:
Jerney hoort op 17 te staan, Omega vergat de punten er af te halen.
Uiteraard!quote:
Hihi.. gaat per ongeluk , maar vanaf nu stop ik der meequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Woelli, wat ik me afvraag he, waarom gebruik jij hoofdletters in het midden van een zin?
Dan stem ik morgen op Marescha en geef ik Ellen minpuntenquote:
Je hebt vandaag toch ook nog niet gestemdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan stem ik morgen op Marescha en geef ik Ellen minpunten
Blijven we wisselenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan stem ik morgen op Marescha en geef ik Ellen minpunten
Dan blijven op het eind alleen Ellen en Marescha overquote:
alleen dan word het zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan blijven op het eind alleen Ellen en Marescha over
Dat zal ik niet toestaan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
alleen dan word het zo![]()
1) Ellen![]()
2) Marescha![]()
Dat je Marescha minpunten geeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:27 schreef BVO het volgende:
Wat is't?
Raf spreekt voor zich neem ik aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je Marescha minpunten geeft.En dat je geen uitleg geeft
![]()
Je moet natuurlijk nog wel een reden geven voor je punten.quote:
Niet luisteren naar Woelli, gewoon posten wat je zelf wilquote:
En dat is dus Marescha geworden, take it or leave itquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Woelli, gewoon posten wat je zelf wil.
Okeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Kirstenn het volgende:
Hahahaa, naja ik vond dat ze nu ook wel mooi gelijk stond met Ellen![]()
Tjah sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik daarna!
En Woelli, wij Ellen-fans moeten toch een beetje elkaar steunen he? Geef Marescha dus maar geen minpunten..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Woelli, wij Ellen-fans moeten toch een beetje elkaar steunen he? Geef Marescha dus maar geen minpunten..
Jij denkt echt dat het vet veel werk is of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga er vanavond voor zitten dit... ok?
Ja maar van wie zijn lijstje.. de vorige stemmer of het lijstje di als eerst is gemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het vet veel werk is of niet? Gewoon Marescha 2 punten geven, 2 anderen minpunten en hoppa, klaar is Kees
!
Van de laatste stemmer, die is het meest up-to-date.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar van wie zijn lijstje.. de vorige stemmer of het lijstje di als eerst is gemaakt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het vet veel werk is of niet? Gewoon Marescha 2 minpunten geven, 2 anderen minpunten en hoppa, klaar is Kees
!
Wacht even tot Dizer heeft aangepastquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef --Globe-- het volgende:
k ga nu
Oh ok... even aanpassenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
Bijna goed Dizzle, je mag nl. maar 1 persoon pluspunten geven.
Makkelijk tochquote:
Aangepastquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Volgende keer moet je ook nog even de stand op volgorde zetten, en dan ben je klaar
Ze staat op 17 hoorquote:
Nou danquote:
Wil je een ban? kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef --Globe-- het volgende:
Kan dat ook niet tegen Raffaela georganiseerd worden?![]()
Of erbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou dan. Nog een keer zo'n wervelwind als eerder vandaag en ze heeft er zo weer een punt of 10 af hoor
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Raffaela -2, Te bedacht
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef --Globe-- het volgende:
Kan dat ook niet tegen Raffaela georganiseerd worden?![]()
Ga neuken met Brainpowerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef Hind. het volgende:
Mag ik nu?!
Dan pakken we Marescha morgen gewoon terugquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jaze is een beetje de dupe geworden van de strijd tussen raffaela en marescha
![]()
Uhuh, ik zou graag voor Ellen willen stemmen, maar die gaat er op den duur toch uit, dus dan kom ik automatisch weer bij Raf terechtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jaze is een beetje de dupe geworden van de strijd tussen raffaela en marescha
![]()
Pas als Ellen der uit isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik zou graag voor Ellen willen stemmen, maar die gaat er op den duur toch uit, dus dan kom ik automatisch weer bij Raf terecht.
Ik stem morgen TEGEN Mareschaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan pakken we Marescha morgen gewoon terug![]()
Ik ook, maar dat doe ik al sinds dat ik meedoequote:
Zowel tegen als voor jaquote:
* Tha_Erik fluistert iets over minpunten en Marescha in het rechteroor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef WithMe het volgende:
Ik ga nu!
En Ellen is er bijna uit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
Marescha staat al weer bijna bovenaan!
Och toch, die Ellen. Lang niet de slechtste...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
Marescha staat al weer bijna bovenaan!
2 keer minpunten en 1 keer pluspunten is het wel...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef flugeltje het volgende:
+2 Marescha, een betere zangeres dan Raffaela
-2 Raffaela, niet goed genoeg om aan kop te gaan
+2 Harm.... Uiteraard
Floortje 25
Marescha 25
Raffaela 23
Chantal 23
Aäron 21
Harm 19
Angelique 13
Jerney 13
Christon 9
Henk-Jan 9
Martijn 9
Ellen 3
Uitgeschakeld:
13. Eric
14. Ariel
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay
pssst....je mag maar 1 persoon pluspunten geven, nieuwe regelquote:
Ja verdoriequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
pssst....je mag maar 1 persoon pluspunten geven, nieuwe regel
Misschien kan Sven ff aanpassen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
O jee, nou klopt die van Jildauu ook niet meer..
Ik was al bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien kan Sven ff aanpassen?
ik zou het ook wel willen doen, maar 't is niet mijn forumpie hier
Of Tom_Tom natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het aangepast, ik geloof dat het nu klopt.
Ik geloof het welquote:
Op een gegeven moment zaten 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de 15 punten, die andere 2 hadden er 13. Dus het schoot niet echt op zegmaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Sorry voor het ongemak trouwens, wist niet dat de regels veranderd waren...
Maar met dubbele minpunten is een spel wel veel eerder afgelopen. (misschien twee keer 1 minpunt en 1 keer 2 pluspunten?)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de 15 punten, die andere 2 hadden er 13. Dus het schoot niet echt op zegmaar
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar met dubbele minpunten is een spel wel veel eerder afgelopen. (misschien twee keer 1 minpunt en 1 keer 2 pluspunten?)
Of gooi ik dan weer alles in de war
quote:
Eensgezindheid? De Marescha affaire volg je niet ofzoquote:
O jawelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eensgezindheid? De Marescha affaire volg je niet ofzo?
Grr, ik mag morgen pas weerquote:
Allemaal jaloezie, dat Marescha niet zo'n ster isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grr, ik mag morgen pas weer.
Raffaela moet niet naar onderen. Misschien zien mensen haar niet als topidol, maar kom op toch, onderaan hoef toch ook niet. Hou d'r bovenin!
Misschien ligt het aan dr karakter?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Allemaal jaloezie, dat Marescha niet zo'n ster is.
Valt me op dat de meesten die voor Ellen zijn Marescha niet leuk vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan dr karakter?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Marescha wel leuk hoor, maar in het belang van Raffaëla wil ik haar uit de weg ruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me op dat de meesten die voor Ellen zijn Marescha niet leuk vinden
Niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Heb je je nou alleen geregistreerd om Ellen punten te geven en Marescha minpunten?
ik vind Marescha wel leuk hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me op dat de meesten die voor Ellen zijn Marescha niet leuk vinden
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben in dit topic een kutnewbie, dus al te veel wil ik me er niet mee bemoeien, maar ergens heeft flugeltje wel gelijk hoor. Per stemmer gaan er namelijk érgens in totaal 2 punten af (2 erbij en 4 eraf maakt 2 eraf).
Dat betekent dat het spel over maximaal 85 keer stemmen (er zijn nog 170 punten in het spel aanwezig) al afgelopen is. En das best snel hoor...
En dan beginnen we gewoon opnieuw ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
ER gaat er om wie er wint![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben in dit topic een kutnewbie, dus al te veel wil ik me er niet mee bemoeien, maar ergens heeft flugeltje wel gelijk hoor. Per stemmer gaan er namelijk érgens in totaal 2 punten af (2 erbij en 4 eraf maakt 2 eraf).
Dat betekent dat het spel over maximaal 85 keer stemmen (er zijn nog 170 punten in het spel aanwezig) al afgelopen is. En das best snel hoor...
Die gaat er voorlopig niet uitquote:
Dat lag idd wel in de planningquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hebben ze bij BB5 niet ook een user survival spel gedaan? Kan hier ook...
Je kan je alleen registreren met een e-mail adres van je provider.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef migebiggie het volgende:
Even een vraagje oftopic sorry maar ik vraag het even hier omdat het hier zo druk is ..
Me vriendin wou zich aanmelden hier op het forum maar dat kon niet want ze had een hotmail email
En toen gaf ie aan dat ze niet kon aanmelden omdat haar email ongeldig was ofzo
Maar nu heeft me andere vriendin het ook gedaan maar dat lukt ook niet maar zij heb ook hotmail
Dus komt het omdat ze hotmail hebben dat je dan niet kan lid worden ?
Dat was helemaal hilarischquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hebben ze bij BB5 niet ook een user survival spel gedaan? Kan hier ook...
Waarom kan je eigenlijk niet aan melden met een hotmail aderes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kan je alleen registreren met een e-mail adres van je provider.
Was dat nou die rel met APK en Scanman?? Heb daar vaag iets over gehoord ooitquote:
Nee, dat was in het userfoto-topic. Het leukste topic uit 2005 wat mij betreft, briljant gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was dat nou die rel met APK en Scanman?? Heb daar vaag iets over gehoord ooit?
Wat was er dan? Heb het niet gevolgd.quote:
Het enige wat je nodig hebt voor je registratie is een emailadres van een provider. Je kunt dus niet met bijvooreeld je Hotmail adres of een andere gratis email provider een account maken. Ook eigen domeinnamen worden in principe niet toegestaan. Deze regel is ingesteld om eventuele spammers en relschoppers te weren van het forum. Bovendien stelt het ons in staat bij ernstige overtredingen of (wettelijk) misbruik, maatregelen te nemen middels het IP-adres.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom kan je eigenlijk niet aan melden met een hotmail aderes?
Heb het ook niet helemaal gevolgd, maar door de ruzies en strijd was het er iig veeel leuker dan in het échte BB-huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat was er dan? Heb het niet gevolgd.
Met die foto's wel, dat was leuk.![]()
Maar dat kan dan ook snel naar 12 uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef Andiyan het volgende:
Sh*t, ik bedenk me opeens dat, wanneer ik vanavond had gestemd, ik nog de resultaten van de liveshow had kunnen meenemen.![]()
Ohja, dat is zo..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat kan dan ook snel naar 12 uur![]()
Whehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef WithMe het volgende:
Aäron -2, omdat het na elven is.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffaëla -2. het enige wat leuk is in Emmen is m'n oma
dat deden we volgens mij alquote:Als de helft van de kandidaten weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders houdt het ook niet meer op.
Nee, we doen het anders, want nu mag je iedereen twee punten geven, maar slechts 1 keer positief.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef sbientje het volgende:
de helft is weg! wat gebeurde er dan ook weer?
[..]
dat deden we volgens mij al![]()
huh?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, we doen het anders, want nu mag je iedereen twee punten geven, maar slechts 1 keer positief.
Maar dan gaat het nog veel snellerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, we doen het anders, want nu mag je iedereen twee punten geven, maar slechts 1 keer positief.
Misschien komt er dan wel een nieuw survivalspelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar dan gaat het nog veel sneller
Dan is het morgen al afgelopen ofzo![]()
Wat daar staat is:quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
Maar je hoeft niet iedereen punten te geven?
Hoezoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef sbientje het volgende:
zo dan? wat ontzettend onduidelijk!
maar wel totaal maar aan 3 mensen? je mag niet iedereen plussen en alleen marescha 2 minpunten geven?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
Als de helft van de kandidaten weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders houdt het ook niet meer op.
Dit is het enige wat je moet lezen, alle vorige regels gelden nu niet meer.. Je mag dus zelf weten aan hoeveel mensen je positieve punten geeft.
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
maar wel totaal maar aan 3 mensen? je mag niet iedereen plussen en alleen marescha 2 minpunten geven?![]()
Ellen behoort teminste bij de laatste 10quote:
Daarvan zullen er meerdere zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ellen behoort teminste bij de laatste 10![]()
En we kunnen zelf zeggen dat ze bij de laatste 7 finalisten hoort![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarvan zullen er meerdere zijn.
Jaja, je hebt versterking van mij gehad, ook een Marescha fan, maar ik laat me niet zo vaak zien op t forum. BVO en Tom kennen me nog wel denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat lijkt Marescha wel die bovenaan staat!
Lijkt op een samenzwering van de blauw gekleurden en een inlik actie van de zwartenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat lijkt Marescha wel die bovenaan staat!
Ik ken je ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Jaja, je hebt versterking van mij gehad, ook een Marescha fan, maar ik laat me niet zo vaak zien op t forum. BVO en Tom kennen me nog wel denk ik
Hehehe ja dat klopt. Kewl dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken je ook nog wel hoor. Jij ging toen naar Mallorca ofzo
.
En je kwam al bijna klaar als je alleen BVO's naam nog maar zag staanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:23 schreef Magics het volgende:
[..]
Hehehe ja dat klopt. Kewl dat je dat nog weet![]()
Hij had gewoon een goede smaak met deelnemersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je kwam al bijna klaar als je alleen BVO's naam nog maar zag staan.
Crap, hooguit flirtte ik watquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je kwam al bijna klaar als je alleen BVO's naam nog maar zag staan.
Dus jij vind fan zijn van Raffa een slechte keuze? Haar vind ik namelijk ook leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had gewoon een goede smaak met deelnemers.
Hád ja.
Oh, dan valt het toch nog meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef Magics het volgende:
[..]
Dus jij vind fan zijn van Raffa een slechte keuze? Haar vind ik namelijk ook leuk.
Ik irriteer me aan zijn haren en aan zijn geelzuchtogenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dan valt het toch nog mee.
Maar Aäron helemaal niks vinden kan natuurlijk niet hè.
Anders kijk je hoe de anderen het doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap er werkelijk de ballen niet meer van.
Je mag zelf weten of je erbij telt of er aftrekt, maar als je iemand pluspunten geeft is dat 1 punt, bij minpunten nog steeds 2.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je mag wel 2 punten aftrekken bij 1 persoon, maar maar 1 punt bijtellen bij twee andere personen?
De regels zijn veranderd. Echt, het is gewoon niet moeilijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
je mocht toch maar 1 keer + punten geven.. ik zie iedereen namelijk nu 2 keer pluspunten geven..
Juist.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef migebiggie het volgende:
Ik snap nu eindelijk de nieuwe regels![]()
Maar dan nog me laatste vraag ..
Bij 3 personen pluspunt .. Is dat dan bijvoorbeel dit :
+1 Voor ..
+1 voor ..
+1 voor..
Let je er wel even op dat ik Raffa, zelfs na haar belabberde optreden, met geen haar gekrenkt heb?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga na Svennie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |