ik vind Marescha wel leuk hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me op dat de meesten die voor Ellen zijn Marescha niet leuk vinden
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben in dit topic een kutnewbie, dus al te veel wil ik me er niet mee bemoeien, maar ergens heeft flugeltje wel gelijk hoor. Per stemmer gaan er namelijk érgens in totaal 2 punten af (2 erbij en 4 eraf maakt 2 eraf).
Dat betekent dat het spel over maximaal 85 keer stemmen (er zijn nog 170 punten in het spel aanwezig) al afgelopen is. En das best snel hoor...
En dan beginnen we gewoon opnieuw ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
ER gaat er om wie er wint![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben in dit topic een kutnewbie, dus al te veel wil ik me er niet mee bemoeien, maar ergens heeft flugeltje wel gelijk hoor. Per stemmer gaan er namelijk érgens in totaal 2 punten af (2 erbij en 4 eraf maakt 2 eraf).
Dat betekent dat het spel over maximaal 85 keer stemmen (er zijn nog 170 punten in het spel aanwezig) al afgelopen is. En das best snel hoor...
Die gaat er voorlopig niet uitquote:
Dat lag idd wel in de planningquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hebben ze bij BB5 niet ook een user survival spel gedaan? Kan hier ook...
Je kan je alleen registreren met een e-mail adres van je provider.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef migebiggie het volgende:
Even een vraagje oftopic sorry maar ik vraag het even hier omdat het hier zo druk is ..
Me vriendin wou zich aanmelden hier op het forum maar dat kon niet want ze had een hotmail email
En toen gaf ie aan dat ze niet kon aanmelden omdat haar email ongeldig was ofzo
Maar nu heeft me andere vriendin het ook gedaan maar dat lukt ook niet maar zij heb ook hotmail
Dus komt het omdat ze hotmail hebben dat je dan niet kan lid worden ?
Dat was helemaal hilarischquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hebben ze bij BB5 niet ook een user survival spel gedaan? Kan hier ook...
Waarom kan je eigenlijk niet aan melden met een hotmail aderes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kan je alleen registreren met een e-mail adres van je provider.
Was dat nou die rel met APK en Scanman?? Heb daar vaag iets over gehoord ooitquote:
Nee, dat was in het userfoto-topic. Het leukste topic uit 2005 wat mij betreft, briljant gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was dat nou die rel met APK en Scanman?? Heb daar vaag iets over gehoord ooit?
Wat was er dan? Heb het niet gevolgd.quote:
Het enige wat je nodig hebt voor je registratie is een emailadres van een provider. Je kunt dus niet met bijvooreeld je Hotmail adres of een andere gratis email provider een account maken. Ook eigen domeinnamen worden in principe niet toegestaan. Deze regel is ingesteld om eventuele spammers en relschoppers te weren van het forum. Bovendien stelt het ons in staat bij ernstige overtredingen of (wettelijk) misbruik, maatregelen te nemen middels het IP-adres.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom kan je eigenlijk niet aan melden met een hotmail aderes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |