Maar ik wilde haar eerst ook pluspunten geven, maarja, aangezien dat niet mocht, dan koos ik liever voor Chantalquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:29 schreef Svensational het volgende:
Sukkel, geef dan iemand anders minpunten, maar niet Marescha als je haar eigenlijk tof vindt!
Ja, dat snap ik, maar geef dan Angelique minpunten ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik wilde haar eerst ook pluspunten geven, maarja, aangezien dat niet mocht, dan koos ik liever voor Chantal
Ik ga straks nog wel een keer, en dan krijgt Eric zeker minputen, wat doet die debiel nog in de lijst manquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar geef dan Angelique minpunten ofzo!
Niks mis met Angeliquequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar geef dan Angelique minpunten ofzo!
Er moet toch iemand uit hequote:
Dat bedoel ik, alle minpunten aan Marescha!quote:
Nee joh, Marescha is tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alle minpunten aan Marescha!.
Dat hoeft dus niet per sé, je mag ook 3 keer minpunten gevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef ranja het volgende:
omdat ik iemand 2 plus punten moet geven, dan zij maar weer
Ah dat was niet duidelijk. Soms heb je meer zin om minpunten te geven dan mensen die toch al hoog staan nog hoger te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:59 schreef Svensational het volgende:
Dat hoeft dus niet per sé, je mag ook 3 keer minpunten geven
Ik zie het aan de standquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef migebiggie het volgende:
Bijna iedereen is hier voor Marescha
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef migebiggie het volgende:
Wat doet ze op die plek waar ze nu staat dan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef migebiggie het volgende:
En alle anti's weer tegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef Woelli het volgende:
Het Gaat Goed Met Marescha!
Maar die Marescha Fans Stemmen Morgen Zeker Weer Met Zijn Allen Op Haar![]()
is gefixtquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef Ayaxola het volgende:
Jerney hoort op 17 te staan, Omega vergat de punten er af te halen.
Uiteraard!quote:
Hihi.. gaat per ongeluk , maar vanaf nu stop ik der meequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Woelli, wat ik me afvraag he, waarom gebruik jij hoofdletters in het midden van een zin?
Dan stem ik morgen op Marescha en geef ik Ellen minpuntenquote:
Je hebt vandaag toch ook nog niet gestemdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan stem ik morgen op Marescha en geef ik Ellen minpunten
Blijven we wisselenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan stem ik morgen op Marescha en geef ik Ellen minpunten
Dan blijven op het eind alleen Ellen en Marescha overquote:
alleen dan word het zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan blijven op het eind alleen Ellen en Marescha over
Dat zal ik niet toestaan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
alleen dan word het zo![]()
1) Ellen![]()
2) Marescha![]()
Dat je Marescha minpunten geeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:27 schreef BVO het volgende:
Wat is't?
Raf spreekt voor zich neem ik aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je Marescha minpunten geeft.En dat je geen uitleg geeft
![]()
Je moet natuurlijk nog wel een reden geven voor je punten.quote:
Niet luisteren naar Woelli, gewoon posten wat je zelf wilquote:
En dat is dus Marescha geworden, take it or leave itquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Woelli, gewoon posten wat je zelf wil.
Okeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Kirstenn het volgende:
Hahahaa, naja ik vond dat ze nu ook wel mooi gelijk stond met Ellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |