Raf spreekt voor zich neem ik aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je Marescha minpunten geeft.En dat je geen uitleg geeft
![]()
Je moet natuurlijk nog wel een reden geven voor je punten.quote:
Niet luisteren naar Woelli, gewoon posten wat je zelf wilquote:
En dat is dus Marescha geworden, take it or leave itquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Woelli, gewoon posten wat je zelf wil.
Okeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Kirstenn het volgende:
Hahahaa, naja ik vond dat ze nu ook wel mooi gelijk stond met Ellen![]()
Tjah sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik daarna!
En Woelli, wij Ellen-fans moeten toch een beetje elkaar steunen he? Geef Marescha dus maar geen minpunten..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Woelli, wij Ellen-fans moeten toch een beetje elkaar steunen he? Geef Marescha dus maar geen minpunten..
Jij denkt echt dat het vet veel werk is of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
Ik ga er vanavond voor zitten dit... ok?
Ja maar van wie zijn lijstje.. de vorige stemmer of het lijstje di als eerst is gemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het vet veel werk is of niet? Gewoon Marescha 2 punten geven, 2 anderen minpunten en hoppa, klaar is Kees
!
Van de laatste stemmer, die is het meest up-to-date.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar van wie zijn lijstje.. de vorige stemmer of het lijstje di als eerst is gemaakt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het vet veel werk is of niet? Gewoon Marescha 2 minpunten geven, 2 anderen minpunten en hoppa, klaar is Kees
!
Wacht even tot Dizer heeft aangepastquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef --Globe-- het volgende:
k ga nu
Oh ok... even aanpassenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
Bijna goed Dizzle, je mag nl. maar 1 persoon pluspunten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |