Maar dat kan dan ook snel naar 12 uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef Andiyan het volgende:
Sh*t, ik bedenk me opeens dat, wanneer ik vanavond had gestemd, ik nog de resultaten van de liveshow had kunnen meenemen.![]()
Ohja, dat is zo..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat kan dan ook snel naar 12 uur![]()
Whehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef WithMe het volgende:
Aäron -2, omdat het na elven is.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffaëla -2. het enige wat leuk is in Emmen is m'n oma
dat deden we volgens mij alquote:Als de helft van de kandidaten weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders houdt het ook niet meer op.
Nee, we doen het anders, want nu mag je iedereen twee punten geven, maar slechts 1 keer positief.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef sbientje het volgende:
de helft is weg! wat gebeurde er dan ook weer?
[..]
dat deden we volgens mij al![]()
huh?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, we doen het anders, want nu mag je iedereen twee punten geven, maar slechts 1 keer positief.
Maar dan gaat het nog veel snellerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, we doen het anders, want nu mag je iedereen twee punten geven, maar slechts 1 keer positief.
Misschien komt er dan wel een nieuw survivalspelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar dan gaat het nog veel sneller
Dan is het morgen al afgelopen ofzo![]()
Wat daar staat is:quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
Maar je hoeft niet iedereen punten te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |