Ellen behoort teminste bij de laatste 10quote:
Daarvan zullen er meerdere zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ellen behoort teminste bij de laatste 10![]()
En we kunnen zelf zeggen dat ze bij de laatste 7 finalisten hoort![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarvan zullen er meerdere zijn.
Jaja, je hebt versterking van mij gehad, ook een Marescha fan, maar ik laat me niet zo vaak zien op t forum. BVO en Tom kennen me nog wel denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat lijkt Marescha wel die bovenaan staat!
Lijkt op een samenzwering van de blauw gekleurden en een inlik actie van de zwartenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat lijkt Marescha wel die bovenaan staat!
Ik ken je ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Jaja, je hebt versterking van mij gehad, ook een Marescha fan, maar ik laat me niet zo vaak zien op t forum. BVO en Tom kennen me nog wel denk ik
Hehehe ja dat klopt. Kewl dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken je ook nog wel hoor. Jij ging toen naar Mallorca ofzo
.
En je kwam al bijna klaar als je alleen BVO's naam nog maar zag staanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:23 schreef Magics het volgende:
[..]
Hehehe ja dat klopt. Kewl dat je dat nog weet![]()
Hij had gewoon een goede smaak met deelnemersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je kwam al bijna klaar als je alleen BVO's naam nog maar zag staan.
Crap, hooguit flirtte ik watquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je kwam al bijna klaar als je alleen BVO's naam nog maar zag staan.
Dus jij vind fan zijn van Raffa een slechte keuze? Haar vind ik namelijk ook leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had gewoon een goede smaak met deelnemers.
Hád ja.
Oh, dan valt het toch nog meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:29 schreef Magics het volgende:
[..]
Dus jij vind fan zijn van Raffa een slechte keuze? Haar vind ik namelijk ook leuk.
Ik irriteer me aan zijn haren en aan zijn geelzuchtogenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, dan valt het toch nog mee.
Maar Aäron helemaal niks vinden kan natuurlijk niet hè.
Anders kijk je hoe de anderen het doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap er werkelijk de ballen niet meer van.
Je mag zelf weten of je erbij telt of er aftrekt, maar als je iemand pluspunten geeft is dat 1 punt, bij minpunten nog steeds 2.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je mag wel 2 punten aftrekken bij 1 persoon, maar maar 1 punt bijtellen bij twee andere personen?
De regels zijn veranderd. Echt, het is gewoon niet moeilijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
je mocht toch maar 1 keer + punten geven.. ik zie iedereen namelijk nu 2 keer pluspunten geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |