Ik was al bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien kan Sven ff aanpassen?
ik zou het ook wel willen doen, maar 't is niet mijn forumpie hier
Of Tom_Tom natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het aangepast, ik geloof dat het nu klopt.
Ik geloof het welquote:
Op een gegeven moment zaten 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de 15 punten, die andere 2 hadden er 13. Dus het schoot niet echt op zegmaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef flugeltje het volgende:
Sorry voor het ongemak trouwens, wist niet dat de regels veranderd waren...
Maar met dubbele minpunten is een spel wel veel eerder afgelopen. (misschien twee keer 1 minpunt en 1 keer 2 pluspunten?)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten 12 van de 14 overgebleven deelnemers boven de 15 punten, die andere 2 hadden er 13. Dus het schoot niet echt op zegmaar
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar met dubbele minpunten is een spel wel veel eerder afgelopen. (misschien twee keer 1 minpunt en 1 keer 2 pluspunten?)
Of gooi ik dan weer alles in de war
quote:
Eensgezindheid? De Marescha affaire volg je niet ofzoquote:
O jawelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eensgezindheid? De Marescha affaire volg je niet ofzo?
Grr, ik mag morgen pas weerquote:
Allemaal jaloezie, dat Marescha niet zo'n ster isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grr, ik mag morgen pas weer.
Raffaela moet niet naar onderen. Misschien zien mensen haar niet als topidol, maar kom op toch, onderaan hoef toch ook niet. Hou d'r bovenin!
Misschien ligt het aan dr karakter?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Allemaal jaloezie, dat Marescha niet zo'n ster is.
Valt me op dat de meesten die voor Ellen zijn Marescha niet leuk vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan dr karakter?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Marescha wel leuk hoor, maar in het belang van Raffaëla wil ik haar uit de weg ruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me op dat de meesten die voor Ellen zijn Marescha niet leuk vinden
Niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Heb je je nou alleen geregistreerd om Ellen punten te geven en Marescha minpunten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |