Daar hebben we jou toch voor Mikkie?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
En T-Rex, maak jij de volgende keer eens braaf een nieuw topic.
Ik zag pas net dat ik het vorige vol had gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
En T-Rex, maak jij de volgende keer eens braaf een nieuw topic.
Smoesjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik zag pas net dat ik het vorige vol had gepost![]()
Ik meld me hierbijquote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog meer mensen bij wie hun voorgenomen studievakantie zoals gewoonlijk weer op niets uitgelopen is?
ik heb in totaal misschien wel 3 uur gestudeerd/gestudeert (ik wordt dommer van zo'n vakantie)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog meer mensen bij wie hun voorgenomen studievakantie zoals gewoonlijk weer op niets uitgelopen is?
scherpquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met twee taalfouten in één zin is dat te merken ja.
En dan zullen we hoofdletters en interpunctie even niet meetellen.
Ik heb deze vakantie een keer meer gedaan dan dat ik me had voorgenomen!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Ho ho, niet zo negatief over mij denken!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je voorneemt om niets te doen valt alles mee natuurlijk
Me2quote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik meld me hierbijHoewel ik toch al wel wat heb geleerd, maar niet genoeg helaas
![]()
Een baan reserveer je voor twee personen... Dus je zou kunnen proberen om je partner zo gek te krijgen dat die voor jou zo vroeg in de rij gaat staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen twee dagen in elk geval goed bezig
Ik baal overigens wel van dat squashen bij 't USC. Wil je een baan reserveren, dan moet je gewoon om half negen binnen zijn en haast rennen om een goede tijd te kunnen reserveren, daarbuiten zijn die banen gewoon constant vol. Allemaal leuk en aardig, maar ik vind 't een beetje overdreven om vroeg op te staan, een half uur te reizen, me in te schrijven en dan weer een half uur terug te reizen, alleen om drie kwartier te kunnen squashen die dag. Laat ze eens een reserveringslijst op Internet maken zeg
.
Dat is inderdaad knap vervelend... Ik neem aan dat we beter niet naar het resultaat kunnen vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef TheVotary het volgende:
Had vandaag tentamen mededingingsrecht, echter in mijn hoofd stond het op woensdag. Geen ideale combinatie....![]()
*zucht*
Er is geen resultaat, dat is het vervelende...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat is inderdaad knap vervelend... Ik neem aan dat we beter niet naar het resultaat kunnen vragen?![]()
Aangezien het door de week altijd druk bezet is, is juist via internet reserveren geen goed systeem. Aangezien je dan heel veel mensen krijgt die wel reserveren maar later besluiten om niet te gaan. Doordat je nu moeite moet doen en vroeg opstaan, komen alleen de mensen aanbod die ook echt graag willen squahen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen twee dagen in elk geval goed bezig
Ik baal overigens wel van dat squashen bij 't USC. Wil je een baan reserveren, dan moet je gewoon om half negen binnen zijn en haast rennen om een goede tijd te kunnen reserveren, daarbuiten zijn die banen gewoon constant vol. Allemaal leuk en aardig, maar ik vind 't een beetje overdreven om vroeg op te staan, een half uur te reizen, me in te schrijven en dan weer een half uur terug te reizen, alleen om drie kwartier te kunnen squashen die dag. Laat ze eens een reserveringslijst op Internet maken zeg
.
jij ook alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef TheVotary het volgende:
Had vandaag tentamen mededingingsrecht, echter in mijn hoofd stond het op woensdag. Geen ideale combinatie....![]()
*zucht*
Gefeliciteerd! Goede locatie ook!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:51 schreef Kopstoot het volgende:
En net bellen ze me op, dat diegene die vorige week 2e was geworden afgehaakt is, waardoor ik dus vanaf volgende week een nieuwe kamer in de Lange Hezelstraat heb..![]()
Ik heb ook geen idee waarom die hem niet genomen heeft?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Toch raar dat je afhaakt trouwens, omdat je dan ook je inschrijftijd enzo kwijtraakt
Ik heb overigens bij de SSHN jaren geleden een stomme fout gemaakt. Toen niet ingeschreven (bij 't begin van mn eerste studie), omdat er een ultiem lange wachtlijst was en ik toch voorlopig niet op kamers zou gaan. Wel al die tijd bij de uni ingeschreven gestaan enzo. Als ik me toen had ingeschreven, had ik daar nu van kunnen profiteren. Maar dat zit er voorlopig dus niet in
Volgens mij kun je het antwoord op een hoop van je vragen ook terugvinden op die informatieblaadjes enzo, maar goed...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Reserveren hoef je nooit met twee man te doen. Maar wel vervelend dat je er zo vroeg voor daar moet zijn. Lid zijn van die squashvereniging... quanta costa? En welke dagen is dat? 'T lijkt mij eventueel ook wel geinig om te doen. Ik kan er geen reet van, maar dit is een goede manier om weer eens te gaan sporten. Is er nog een wachtlijst ofzo...en tijdsplanning/wedstrijden enzo... hoe zit 't daarmee?
Oopsie, dat is inderdaad lullig. Ach joh, gewoon je her halen en dan ben je er ook van af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:35 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Er is geen resultaat, dat is het vervelende...Het tentamen was allang klaar toen ik er achter kwam dat ik me in de dag had vergist. Overigens weet ik nooit gelijk het resultaat, bij ons duurt het altijd weken voordat de uitslag bekend is.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:51 schreef Kopstoot het volgende:
En net bellen ze me op, dat diegene die vorige week 2e was geworden afgehaakt is, waardoor ik dus vanaf volgende week een nieuwe kamer in de Lange Hezelstraat heb..![]()
Ja, erg raar, er hadden 39 mensen gereageerd, maar bijna allemaal uit 2004 en 2005, eentje die een paar weken langer ingeschreven stond.. die wachtlijsten zijn inmiddels stukken korter. Als je snel bent, nu staan er weer 90 van die appartementen bij de universiteit op, die gingen over de toonbank vorige week ook vanaf Augustus 2003.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef Luijs het volgende:
WTF,. een RU-slowchat?? van alle univeriteiten in nederland een RU-slowchat???
![]()
![]()
Btw, ik ben n wisko.
En kopstoot, werd jij 2e, met inschrijfdatum in Juni 2004??? Jezus, gaat dat tegenwoordig zo snel?? Ik dacht dat de wachttijd voor fanstoenlijke kamers minstens 3 jaar was?? Dan kan ik met mn Januari 2003 nu ook wel iets fatsoenlijks krijgen denk ik zo?![]()
Ja ze hebben er een aantal panden over gekocht van de gemeente, daar aan het uiteinde bij het Joris Ivensplein. Lekker dichtbij 't station ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]Heeft de SSHN daar kamers dan?
Nou welkom in de straat alvast
Ah bij de hoerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja ze hebben er een aantal panden over gekocht van de gemeente, daar aan het uiteinde bij het Joris Ivensplein. Lekker dichtbij 't station ook.
sjezusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lach maar, dat kan nog best gevaarlijk zijn. Vriend van me had 't ook, een balletje vól in z'n oog. Is twee weken lang blind geweest aan één oog, was op een gegeven moment helemaal rood (één bol bloed), geen wit meer te zien. Er is op dit moment niets beschadigd (of alles is hersteld), maar hij moet vanaf nu wel elk jaar op controle om te checken of alles nog goed zit en of er geen beschadigingen ontstaan. Best gevaarlijk dus nog
Nee man, dit is echt lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, jij kijkt echt slechte tv-programma's
Waar baseer je je mening dan opquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
GTST?
Jouw vrouw, mijn vrouw? Weet ik veel
Ik ben dan juist altijd wakker tot een uur of 3 in de nacht, om alles nog maar op tijd te hebben gelezen..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Waar baseer je je mening dan opOp 1 prog, das geen significante steekproef natuurlijk haha
Ik kijk niet heel veel tv, volg wel een aantal series zoals 24, lost, csi miami en csi af en toe
(king of queens staat ook nog wel eens op tijdens het eten)
En nu op tijd pitten, want morgen half 9 tentamen
Ja, ik was eens op tijd begonnen. Echt heel raar als je de avond ervoor al helemaal klaar bent. Had de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten wasquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik ben dan juist altijd wakker tot een uur of 3 in de nacht, om alles nog maar op tijd te hebben gelezen..
Inmiddels heb ik wel een idee waarom diegene afgehaakt is, het is nogal slecht onderhouden door de vorige bewoner en de gezamelijke keuken is ook niet al te netjes, maar daar is een medebewoner mee bezig om die schoner te krijgen, maar ach met vereende krachten valt er echt een paleisje van te maken, mooie lambrisering en een schouw..quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Toch raar dat je afhaakt trouwens, omdat je dan ook je inschrijftijd enzo kwijtraakt
Ik heb overigens bij de SSHN jaren geleden een stomme fout gemaakt. Toen niet ingeschreven (bij 't begin van mn eerste studie), omdat er een ultiem lange wachtlijst was en ik toch voorlopig niet op kamers zou gaan. Wel al die tijd bij de uni ingeschreven gestaan enzo. Als ik me toen had ingeschreven, had ik daar nu van kunnen profiteren. Maar dat zit er voorlopig dus niet in
Precies, ik zie het wel zitten hoor, probleem is dat ik nogal krap in de tijd zit door tentamens nu en mijn huidige kamer per 30 januari uit moet. Pap en mam en vrienden willen wel helpen, probleem is alleen dat mijn zus ook net een huisje heeft gekocht en ze daar ook welkom zijn om te helpen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja... als je er allemaal ff de schouders onder zet, dan valt de hoeveelheid werk best mee met die keuken enzo.
En wat ik als voordeel zie van jouw kamer: je moet er wel wat tijd en moeite in steken, het kost wat geld en zweet voordat het allemaal een beetje bijgeschaafd is, maar als het dan af is heb je ook echt iets van jezelf. Jouw uren werk zitten erin en 't is allemaal zoals jij het wilt. Dat geeft ook voldoening
Nee, hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Luijs het volgende:
Jah, je hebt onze supergeweldige l;es gemist over oneindigheid er was gewoon geen kritiek, van niemand. Overigens hebben we die les niet geheel onverwachts met zn tweeen gedaan
. He, ik had me al zo er op verheugd je hier af te kunnen zeiken dat je er niet was bij CEM, maar je had gewoon ene goede reden
Owja, die moet ik ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Luijs het volgende:
Inderdaad, niet zoals mijn dag gisteren. Toen ik eenmaal besloten had niet naar college te gaan, ben ik daarna ook vergeten dat ik des middags nog een andere afspraak had. Uiteindlijk heb ik een uurtje of 2 gesurft, een uurtje of 2 ontbeten en geluncht, een uurtje of 2 spelletjes gespeeld met huisgenoten, en een uurtje of wat cellosgespeeld, en misschien een seconde of drie aan mn studie gedacht....
Dan ben ik vandaag al weer productiever. Vervelende schrijfopdracht voor de CEM-cursus ...
.
En? Is er sprake van een ontluikende liefde?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Kauki het volgende:
Nou mensen, mijn dag kan niet meer stuk![]()
Na bijna een half jaar hebben Mikkie en ik eindelijk een keer hoi tegen elkaar gezegd (moest haast wel doordat we bijna tegen elkaar opliepen, maar goed)
![]()
Kijk, als hoi tegen elkaar zeggen ongeveer een half jaar duurt, duurt het nog wel een jaar of 20 voordat we toe zijn aan het punt 'verliefd zijn op elkaar'quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't aan haar kant zit, maar vanuit mij was 't in elk geval geen liefde op 't eerste gezicht
Ik weet, ik weet.quote:
O, DAT! Ik heb er een keer tentamen gehad, wat doet die schoorsteen daar eigenlijk? Om slechte studenten meteen te cremeren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat losse gebouwtje met die enorme schoorsteen eraan. Als je de weg richting de parkeerplaatsen bij de beta in rijdt, dan ligt dat gebouwtje na iets meer dan 100 meter aan je linkerkant. Ik heb er ooit een statistiektentamen gehad... vond 't maar raar. SIndsdien weer tentamens op normale plaatsen als SP en CC gelukkig
ik vind het verbazingwekkend trouwens dat jij mij nog steeds niet gezien hebtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:17 schreef DonStefano het volgende:
studiereis?!
Welke quasi-hippe en cultureel verantwoorde oostblokstad staat er dit keer op t programma?
Verkeerde landquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Edinburgh.
Never been there, maar 't lijkt me cool
een rode jasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef Thisbe het volgende:
ik vind het verbazingwekkend trouwens dat jij mij nog steeds niet gezien hebtIk ben volgens mij echt de enige met een rode jas! Die muts van jou begint echt een herkenningspunt te worden, ik weet niet of ik je zonder zou herkennen nog
![]()
Krakow en Warschau!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaaf! Maar NY zal ook wel een knap dure studiereis zijn hè?
Polen lijkt me ook gaaf, da's misschien een idee voor volgend jaar. Of misschien ga ik er in de zomervakantie heen...
Duur? Daar hebben we sponsors voor lieverd! Ik vind 350 euro voor 8 dagen all inclusive niet duurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaaf! Maar NY zal ook wel een knap dure studiereis zijn hè?
Polen lijkt me ook gaaf, da's misschien een idee voor volgend jaar. Of misschien ga ik er in de zomervakantie heen...
Ik betaal maar 240 voor die 8 dagen hoor en da's zeker niet veel geld..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Duur? Daar hebben we sponsors voor lieverd! Ik vind 350 euro voor 8 dagen all inclusive niet duur![]()
Maar ik kan dus niet mee![]()
Het is maar 240 hé, volgens mij zijn er wel de nodige Advocatenkantoren die bijdragen ja, gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's spotgoedkoop! Edinburgh kost ook 350 euri, voor 6 dagen.
En ik heb bovendien geen sponsors in de zin van ouders. Of doel jij op bedrijven die echt jullie reis sponsoren?
Ik weet 't, maar die heeft het over dezelfde reis...quote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik reageerde op Thisbe.
Ik wou dat er bij ons ook sponsoren zouden bijdragen
Nee, ik heb het over de reis van Nota Bene naar New York waarvoor dus geloot werdquote:Op zondag 22 januari 2006 09:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar die heeft het over dezelfde reis...
Loten lijkt me trouwens vervelend, waarom niet gewoon wie 't eerst komt wie 't eerst maalt?
Ah, misverstandje dan, balen dat je dan niet ingeloot wordt bij zo'n topbestemming..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de reis van Nota Bene naar New York waarvoor dus geloot werd![]()
@Mikkie, ja er zijn een paar notariskantoren die het leeuwendeel van de kosten voor hun rekening nemen
Onze studiereis heeft ook Warschau als bestemming!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Kopstoot het volgende:
Krakow en Warschau!![]()
Heb er zin in, eindelijk betaalbaar bier op een vakantie
Jaaa, met je 10!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben halverwege m'n tentamens, met het ergste achter de rug
sorry dat moest er ff uit
Morgen het beginquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Kopstoot het volgende:
Morgen de laatste!
Maar ik weet nog niet of ik ga, de kans dat ik die haal is toch nihil..
Maar het idee dat ik ervoor opsta en het ga maken en het dan niet haal, dat zoek ik niet. Fact is, het voorbeeldtentamen is absoluut niet te maken voor me omdat ik het boek gewoon niet gelezen heb... 't is ook nog saai, belastingrecht.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd gaan!
Ik heb tijdens de vorige tentamenperiode nog een studiegenote aangemoedigd om te gaan; ze had niets voorbereid, amper colleges gevolgd en heeft 't op basis van de MC-vragen toch gehaald! Okay, da's geen ideale manier om het te halen, maar vooruit.
Ik zou in elk geval gaan, kijk wat je al weet en wat je in kan vullen. En anders heb je in elk geval alvast een idee wat je de volgende keer kan verwachten.
Ja dat vak, ik ben niet gegaan en daar baal ik nu wel een beetje van ja, hoewel de meeste mensen het wel moeilijk vonden. Wat gebeurt er dan met zo'n aantekening, heeft verder toch geen consequentie's naar mijn weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Thisbe het volgende:
Kopstoot, is dat belastingrechtvak het vak waarnaast je ook kon kiezen voor rechtssociologie of Volkenrecht?
Dat tentamen is ZO makkelijk! Iedereen had het destijds bij mij gehaald. Ga maar mooi wel! En anders krijg je sowieso een aantekening dat je een gemiste kans had (als je je niet hebt afgemeld).
En ik had het boek ook maar summier doorgebladerd.![]()
Nee, boeit verder nix volgens mij. Je krijgt gewoon een NV (niet verschenen) als cijferquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja dat vak, ik ben niet gegaan en daar baal ik nu wel een beetje van ja, hoewel de meeste mensen het wel moeilijk vonden. Wat gebeurt er dan met zo'n aantekening, heeft verder toch geen consequentie's naar mijn weten?
Even denken hoor....Nee ik pasquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Gutnre het volgende:
Als jullie mij echt goed willen spotten en toevallig de cursus Filosofie van Opvoeding en Onderwijs moeten volgen moet je je opgeven voor werkgroep 7 en 11.
Die geef ik.
Jeeeeej!
Bij mij ook dramatisch, tot nu toe terug gekregen een;quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
Gaat echt lekker zo, deze tentamenperiode![]()
niet als ik het geefquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent studentassistent van Jan Bransen? Cool
Maar toch ben ik blij dat ik filo vorig jaar al gehaald heb... wat een kutvak
Awww...kusje erop? Ik ben twee keer gezakt voor dat vakquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
godver; heeft iedereen die ik zo'n beetje ken een 7 of hoger voor tentamen Strafprocesrecht, heb ik een mooie 4,5
Ik had een 5,0 , totaal onverwacht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
godver; heeft iedereen die ik zo'n beetje ken een 7 of hoger voor tentamen Strafprocesrecht, heb ik een mooie 4,5
Bij strafprocesrecht moet je helemaal uitredeneren. Sla je een stuk over dan wordt het antwoord niet goed gerekendquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik had een 5,0 , totaal onverwacht.Ach bestuurd en geschiedenis heb ik wel..
Volgende keer beter, vind het toch maar een prutsvak..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bij strafprocesrecht moet je helemaal uitredeneren. Sla je een stuk over dan wordt het antwoord niet goed gerekend![]()
it's all about inspirationquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van. Maar dat zal ik binnenkort dan wel eens inspecteren
Maarreuh... wat hebben grote tieten te maken met de filosofische intelligentie van jouw eerstejaars?
das niet zo mooi dan steef, de rest ging ook niet zo lekker dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
kan ik dat vak ook volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Gutnre het volgende:
[..]
niet als ik het geef
ik heb grote tieten
Zoals?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Ik had van jou wel iets beters verwacht.
Schotland here we comequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat onderonsje kunnen we altijd nog een andere keer doen.Ik vind 't zo via een publiekelijk forum toch wat te euh... openbaar.
We hebben een studiereisdatequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Thisbe het volgende:
Schotland? Ik zou liever naar de overkant gaan![]()
Weet jij ergens een overzicht van de temperaturen in schotland rond die tijd? Moet wel weten of het warm genoeg is voor mijn spannende pakjequote:
Naja, heb verder nog niks terug (behalve een 7 voor sociaal recht dan, een paar weken terug alweer), maar naar mijn gevoel ging dit tentamen het beste van allemaal. Dus als ik hier al een 4,5 voor heb zie ik de rest van de uistlagen met angst en beven tegemoet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
das niet zo mooi dan steef, de rest ging ook niet zo lekker dan?
Jaahaaa, we wisten wel dat je goed wasquote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik heb al mijn tentamens terug, en alles gehaald tot nog toe van het hele jaar
Whehe het is niemand geworden eigenlijk... de enige 2 die we echt leuk vonden wilden nietquote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is de vleeskeuring al klaar, of kwam je ff tussendoor?
Dat is ook belangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:10 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Whehe het is niemand geworden eigenlijk... de enige 2 die we echt leuk vonden wilden nietDe ene vond de kamer te klein en de ander wilde nog even een andere kijkavond afwachten (dus die hebben we zelf gezegd dat het al niet meer hoefde
)
Maar goed, het was wel erg gezellig met de ganggenoten bij elkaar![]()
Jep, en het is volgende week dinsdag geworden... dus we zullen onze afspraak moeten verzetten, sorry!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk natuurlijk
Komt er nu een nieuwe?
Ik heb ook AL mijn tentamens terug! Ik hoefde er gelukkig maar 1 te maken dit jaar!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik heb al mijn tentamens terug, en alles gehaald tot nog toe van het hele jaar
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Héél zuur! Je loopt nu toch niet vast op dat ene vak hè?
Ik ga trouwens zelf ook een jaar studievertraging oplopen trouwens. Ik heb vandaag ff uitgerekend dat ik, als ik al m'n ECTS voor dit jaar (en de paar van vorig jaar) nog wil halen, dat ik dan tot eind juli (uitgegaan van 28 uur per ECTS (dat zal in de praktijk wel wat lager liggen, maar niet eens drastisch lager)) nog zo'n euh...89,6 uur per week moet studeren. Wellicht iets minder, de kans bestaat dat ik de afgelopen tentamenweek nog iets heb gehaald
Maar dan nog, dit vooruitzicht maakt me niet echt vrolijk
Sterker nog, ik zou je nu al niet meer kunnen herkennen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:14 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb zojuistKopstoot
gespot!
Om het geheel wat spannender te maken heb ik hem naar mijn identiteit laten raden. In EEN keer goed![]()
Nu is mijn reputatie voorgoed naar de maan......Overigens was ie flink dronken![]()
Is geen probleem, zie dat je voortaan een foto in je fotoboek hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:37 schreef Thisbe het volgende:
Ja luister eens, het was eens maar nooit weer!De volgende keer zal je de herkenning op eigen kracht moeten doen!
Overigens ben ik wel brak nu....![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:53 schreef Brammie1 het volgende:
hé mensen ik kreeg vandaag een brief van de SSHN waarin ze vroegen of ik nog steeds op de wachtlijst wil staan voor Hoogeveldt/Vosseveld. Op dit moment heb ik een kamer in Beek (16m2 voor ¤240). Vosseveldt is voor mij dus niet interessant, omdat dit vanaf de uni maar net iets korter fietsen is dan naar Beek. Hoogeveldt klinkt leuk, maar de kamers zijn een stuk kleiner (ongeveer 12m2 toch?).
[afbeelding]
Maar daarintegen is de huur ook maar ¤213.
Kan iemand mij aan antwoorden op de volgende vragen helpen?
- Kan je in zo\'n kleine kamer wel goed leven?
- Zijn alle kamers op Hoogeveldt hetzelfde?
- Is in dit pand ook dat supersnelle internet?
- Hoe lang heb ik beslistijd als ik een aanbod van SSHN ontvang?
- Kan ik de kamer eerst bezichtigen voordat ik beslis?
- Zo nee, kan ik dan een keer bij een FOK!ker in die in Hoogeveldt woont komen kijken?
- Hebben de gangen ook een redelijk grote keuken met eettafel?
Alvast bedankt!
achja, de kamer is misschien klein, maar ik woon op een gang met erg gezellige mensen, dat is ook veel waardquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Thisbe het volgende:
HoogeveldIk ben blij dat ik op Proosdij woon!
Hebben ze de inrichting weer op orde?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef yozd het volgende:
Pssst... vandaag schijnt de Mark weer "normaal" open te zijn... Spread the word!
Dat weet ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hebben ze de inrichting weer op orde?
heb je helemaal geen reisurgentie of 2e? want zonder reisurgentie kom je er volgens mij echt niet in. Tegen de tijd dat die met reisurgentie geweest zijn, komen de volgende alweer denk ik...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Mr._T-Rex, in de brief die ik kreeg van SSHN stond dat ze nog ongeveer 40 studenten met reisurgentie moesten plaatsen voordat ze zouden beginnen met de mensen zonder urgentie (waar ik dus bij hoor). Ik neem aan dat ik vrij snel al aan de beurt ben, aangezien ik al sinds november 2004 op de lijst sta. Dus kan ik een keer langskomen, eind van een middag ofzo? Stuur maar een voorstel naar bram_geenen(AT)hotmail(PUNT)com als je wil. Dank je wel
zou best wel kunnen. Voor die nieuwe flats hoef je volgens mij geen 3,5 jaar te hebben hoor. Als ik nu reageer krijg ik er volgens mij zeker 1, want ik heb nu bijna 3 jaar wachttijd. Ik ken iig mensen die met minder wachttijd daar nu een kamer hebben gekregen. Als ik nu 75 euro extra in de maand kon missen dan wist ik het wel.... Maarja, stufi is ook op in september, dan word het wel erg duurquote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de SSHN door het bouwen van al die nieuwe flats en appartementjes enzo probeert die enorme wachtlijst weg te werken? Waardoor je binnenkort nog maar een jaar op de lijst hoeft te staan, ipv 3,5 jaar?
Want in dat geval wordt die urgentie ook minder belangrijk...
OMG OMG OMGquote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef DonStefano het volgende:
Ik wil ook zo'n SSHN-appartementje!Die dingen van Swibas/Wibeco zijn veel te duur in verhouding met wat je er voor krijgt
![]()
Ja, iets van drank leek me wel een goeie... samen iets halen? (weet nog niet 100% zeker of ik kom, maar wel 99%)quote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef DonStefano het volgende:
Mijn held Niedzielan die reclameborden sloopt![]()
En ik ben er vrijdagavond ook jaheb alleen geen idee wat ik voor 'n cadeau ik moet meenemen; als er iemand is die alles al heeft is Daan 't wel!
![]()
ik heb helemaal geen reisurgentie, maar in de brief stond:quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
heb je helemaal geen reisurgentie of 2e? want zonder reisurgentie kom je er volgens mij echt niet in. Tegen de tijd dat die met reisurgentie geweest zijn, komen de volgende alweer denk ik...
mail komt eraan.
quote:Op dit moment wchten nog +/- 40 studenten met reisurgentie op een toewijzing voor een kamer in Hoogeveldt of Vosseveld. Als deze ingeschrevenen een toewijzing hebben ontvangen komen de ingeschrevenen zonder reisurgentie aan de beurt.
296 incl worden ze dus.... als ik 75 euro extra kon missen dan wist ik het welquote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Brammie1 het volgende:
trouwens, in die flats die gebouwd worden naast de bètafaculteit komen dus kamers van 36 vierkante meter met aparte slaapkamer. Lees: niet te betalen door een gewone student (denk aan >375 euro per maand)
Woensdag a.s. sloopt die ze uit frustratie!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef DonStefano het volgende:
Mijn held Niedzielan die reclameborden sloopt![]()
als in september niet de stufi op was, vond ik het wel te doen. Ik ga het nog allemaal eens goed bekijken of het me het geld waard is. Maar op zich woon ik nu ook op een leuke gang enz, dus het is alleen een stuk groter, verder is het maar afwachten of het wonen daar leuk is. Ga iig binnenkort bij iemand kijken die er dan al woont.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik nou een langere inschrijftijd had gehad...
296 is nog wel te doen toch (met eventueel een kleine IBG-lening)?
Dan kom je toch bij mij wonen pop?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef DonStefano het volgende:
Ik wil ook zo'n SSHN-appartementje!Die dingen van Swibas/Wibeco zijn veel te duur in verhouding met wat je er voor krijgt
![]()
Alleen als ik dan een biertje van je krijg!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef DonStefano het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je dan opmerkingen over m'n ghetto-muts achterwege laat![]()
Hoe goed je het kan houden op Hoogeveldt hangt af van op welke gang je terecht komt denk ik. Ik heb een megagezellige gang dus ik wil absoluut niet weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:53 schreef Brammie1 het volgende:
hé mensen ik kreeg vandaag een brief van de SSHN waarin ze vroegen of ik nog steeds op de wachtlijst wil staan voor Hoogeveldt/Vosseveld. Op dit moment heb ik een kamer in Beek (16m2 voor ¤240). Vosseveldt is voor mij dus niet interessant, omdat dit vanaf de uni maar net iets korter fietsen is dan naar Beek. Hoogeveldt klinkt leuk, maar de kamers zijn een stuk kleiner (ongeveer 12m2 toch?).
Maar daarintegen is de huur ook maar ¤213.
Kan iemand mij aan antwoorden op de volgende vragen helpen?
- Kan je in zo\'n kleine kamer wel goed leven?
- Zijn alle kamers op Hoogeveldt hetzelfde?
- Is in dit pand ook dat supersnelle internet?
- Hoe lang heb ik beslistijd als ik een aanbod van SSHN ontvang?
- Kan ik de kamer eerst bezichtigen voordat ik beslis?
- Zo nee, kan ik dan een keer bij een FOK!ker in die in Hoogeveldt woont komen kijken?
- Hebben de gangen ook een redelijk grote keuken met eettafel?
Alvast bedankt!
Ik ben vanmiddag al bij Mr. T-rex wezen kijken. Zo'n kamer bevalt me welquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:56 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Hoe goed je het kan houden op Hoogeveldt hangt af van op welke gang je terecht komt denk ik. Ik heb een megagezellige gang dus ik wil absoluut niet weg.
De kamertjes zijn klein maar wat mij betreft goed te doen.
Het is wel eens passen en meten maar zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee, niet zeiken, je bent een student, later kun je die prachtige driezits hoekbank wel kwijt.
Maar als jij iemand bent die heel graag een prachtige design-kamer inricht met allerlei bij elkaar passende spullen waar telkens minimaal een halve meter tussenstaat: Ja, dan lukt het niet.
Als je een gezellige gang hebt zit je ook niet in je eentje op je kamer tv te kijken, dan zit je dat in de woonkamer te doen.
Ik leer in mijn kamer en slaap er (soms) verder doe ik alles in de woonkamer.
Ik kan op zich best veel kwijt: Een heel groot bureau, een grote kast met dri edeuren, een koelkast, zo'n standaard ikea boekenkast, een langoortafeltje, een bed, een nachtkastje en nog een kleiner kastje.
Dus dat valt wel mee. Je mag wel komen kijken.
Oja, en misschien zijn de douches / wc's wat minder fris dan waar je nu zit, maar echt ranzig is het nooit. Behalve na een gangfeest ofzo.
Er zijn trouwens wel een paar kamers die iets hoger zijn of die een halve meter missen omdat ze in een hoek zitten ofzo.
Je kan misschien officieel niet kijken in die kamers, als ze jou een kamer aanbieden houdt niks je tegen om daar een keertje 's avonds langs te gaan natuurlijk!
Ik vind Hoogeveldt echt ideaal, dicht bij de uni, dicht bij de stad, dicht bij een frietkot, supersnel internet en veel feestjes enzo!
Maar goed, als je wil kun je dus wle eens komen kijken.
Ik zou als ik jou was wel even gaan kijken in de gang waar je eventueel een kamer zou krijgen. Als het een dooie boel is is hoogeveldt misschien wel minder geschikt, afgezien van de voordelen van snel internet en afstand tot bv de uni.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al bij Mr. T-rex wezen kijken. Zo'n kamer bevalt me welIk zal misschien niet alle meubilair wat ik nu op m'n kamer heb staan mee kunnen nemen, maar dat komt wel goed. Nu alleen hopen dat ik voor juni een kamer aangeboden krijg, anders moet ik nog weer 3kwart jaar wachten.
Lijkt me een goede deal!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Alleen als ik dan een biertje van je krijg!![]()
Dat lijkt me inderdaad een megagezellige gang!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:56 schreef Gutnre het volgende:
Ik leer in mijn kamer en slaap er (soms) verder doe ik alles in de woonkamer.
Als je een aanbod ontvangt zeg ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:51 schreef Brammie1 het volgende:
hoe kan ik nou weten in welke gang ik terecht zou komen?Ik heb nog geen aanbod ontvangen hoor
like I said: je weet nog niet de helftquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef yozd het volgende:
Dat wordt een opwindend reisje dan!
kut feyenoordquote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef yozd het volgende:
[..]
Woensdag a.s. sloopt die ze uit frustratie!![]()
Volgens mij gaat het wel gezellig worden. Overal Feyenoorders in het stadion!
Ikzelf zal in Vak Z zitten.
Gang 61 toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:04 schreef DonStefano het volgende:
Nog mensen die naar gangfeest @Hoogeveld gaan vanavond?
edit: nevermindquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vind het toch wel jammer dat ik het beestfeest weer gemist heb, vind het toch altijd weer een erg leuk feestje. Maarja, ik zit hier ook al zolang, dan ken je er een hoop mensen
Ik weet niet, ik ben er 2 keer geweest en vond er geen fuck aan. Maar dat zal dan wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Dat Beestfeest hè...ik hoor iedereen er altijd over, dat 't zo leuk is, maar ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Wat voor muziek draaien ze er, hoe is de sfeer etc?
Volgens mij ga ik 't overigens zelf nooit meemaken... moet altijd werken op donderdagavond, waardoor ik niet op tijd daar ben om een fatsoenlijke doorgang mee te kunnen maken. En ik vertik het om anderhalf uur in de rij te gaan staan om die toko binnen te kunnen. Dan maar ergens anders feesten.
Bij gangfeesten is altijd 5 euro entreequote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel vrij matig ja. Dat Aldi-bier is op zich wel te zuipen, maar ga dan geen vijf euro entree vragen.
Ik heb er als 22 jarige 4e jaars toch vaak veel lolquote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
Ik vind het echt iets voor 18-jarige eerstejaars, die gangfeesten op Hoogeveldt.
Maar dat is mijn mening.![]()
Deze week is er geloof ik weer een, dus als je je verveelt dan kom je maar langsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wat moet ik me nu eigenlijk bij zo'n gangfeest voorstellen? Ik ben er 1x na een beestfeest met mijn bezopen hoofd terecht gekomen om half 5 's ochtends, maar ja, daar weet ik dus niet zo heel veel meer van![]()
Haha ik heb nog niets op de planning staan, dus wie weetquote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Deze week is er geloof ik weer een, dus als je je verveelt dan kom je maar langs
staartje staat je trouwens best goed
Jep, op gang 11quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Brammie1 het volgende:
hé HetwasietsmeteenF, zit jij nou ook in de Jacob Canisstraat?
Vanavond kijkavond in gang 6
zeker, maar ik heb alleen de helft van de bewoners ontmoet. De rest was werken, op vakantie, weg, Duits...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ohhh jammer... was het wel een beetje een leuke gang?
Misschien dat ik om een uur of 2 nog richting inferno ga, als ik dan niet te gaar ben om te fietsenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een gangfeest geweest
Donderdag is er wel BaMyPo in de Inferno en G4 in de Matrixx...
Ik ga, Paul en Daan ook. Heb wel eerst concert in Doornroosje, maar een gangfeest is sowieso niet boeiend voor 23.00 uur. En hoewel het volk dat op G4 feest komt wel erg okee is (Rechtenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wie gaat er donderdag naar het gangfeest trouwens (ook al was het vorige week nix) ?
Nou, mijn roots liggen ook aan het randje van Malden - bijna Molenhoek; en ik vroeg t me laatst af omdat jij 't altijd over lijn 83 hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel uit Molenhoek, maar da's geen ghetto(afgezien van de Toverdans dan
)
Maar hoezo... "ook"?
En in Zeeland en Overijssel ook nog zelfs!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef Thisbe het volgende:
Nou volgens de topografische gegevens van het kadaster is er toch echt een Molenhoek in Brabant![]()
pfff. poeptopgrafie!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef Thisbe het volgende:
Nou volgens de topografische gegevens van het kadaster is er toch echt een Molenhoek in Brabant![]()
Ja heb wel een baantje hier, bij een heel klein marktonderzoek bureau. Wel leuk maar kan niet altijd projecten bieden dus ik zoek nog iets anders. Iets van een helpdesk of zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel een baantje in Nijmegen dan?
En zo relaxed is mijn weekend niet... morgen gewoon de hele dag werken.
Eeerste jaar he... oO<quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik werk in 't centrum in de horeca, koopavond en in 't weekend.
Ik zit alleen te overwegen om op vrijdag Lage Landen leaseauto's rondrijden erbij te gaan doen. Heb extra geld nodig. Alleen heb ik er nu nog geen tijd voor. Dan moet eerst m'n jaar studievertraging zeker zijn
De ndrgrnd is een stuk drukker dan de gonzo. Maar ik ben daar alleen maar op het einde geweest, dus misschien dat het daar ooit ook wel heel druk wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef nozem het volgende:
Ah. De oude gonzo. Daar kwam ik vroeger wel eens. In de NDRGRND ben ik nooit geweest, maar ik neem aan dat het idee hetzelfde is?
Soms vind ik het jammer dat Dio ter ziele is.![]()
Overigens is het op zaterdagavond nog altijd redelijk druk in Merleyn.
Nee. Ik kom er niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:45 schreef spinor het volgende:
Komt bij de ndrgrnd hetzelfde soort publiek als er toen bij de gonzo kwam?
Ga je ook de extra herkansing maken op 10 Maart? Of kom je daarvoor niet in aanmerking? (ivm kwijtraken casus 2)quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
Gang 1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:09 schreef Brammie1 het volgende:ik kom op Hoogeveldt wonen
Gang nummer 1. Morgen contract tekenen, volgende week verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |