Ja, erg raar, er hadden 39 mensen gereageerd, maar bijna allemaal uit 2004 en 2005, eentje die een paar weken langer ingeschreven stond.. die wachtlijsten zijn inmiddels stukken korter. Als je snel bent, nu staan er weer 90 van die appartementen bij de universiteit op, die gingen over de toonbank vorige week ook vanaf Augustus 2003.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:38 schreef Luijs het volgende:
WTF,. een RU-slowchat?? van alle univeriteiten in nederland een RU-slowchat???
![]()
![]()
Btw, ik ben n wisko.
En kopstoot, werd jij 2e, met inschrijfdatum in Juni 2004??? Jezus, gaat dat tegenwoordig zo snel?? Ik dacht dat de wachttijd voor fanstoenlijke kamers minstens 3 jaar was?? Dan kan ik met mn Januari 2003 nu ook wel iets fatsoenlijks krijgen denk ik zo?![]()
Ja ze hebben er een aantal panden over gekocht van de gemeente, daar aan het uiteinde bij het Joris Ivensplein. Lekker dichtbij 't station ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]Heeft de SSHN daar kamers dan?
Nou welkom in de straat alvast
Ah bij de hoerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja ze hebben er een aantal panden over gekocht van de gemeente, daar aan het uiteinde bij het Joris Ivensplein. Lekker dichtbij 't station ook.
sjezusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lach maar, dat kan nog best gevaarlijk zijn. Vriend van me had 't ook, een balletje vól in z'n oog. Is twee weken lang blind geweest aan één oog, was op een gegeven moment helemaal rood (één bol bloed), geen wit meer te zien. Er is op dit moment niets beschadigd (of alles is hersteld), maar hij moet vanaf nu wel elk jaar op controle om te checken of alles nog goed zit en of er geen beschadigingen ontstaan. Best gevaarlijk dus nog
Nee man, dit is echt lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, jij kijkt echt slechte tv-programma's
Waar baseer je je mening dan opquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
GTST?
Jouw vrouw, mijn vrouw? Weet ik veel
Ik ben dan juist altijd wakker tot een uur of 3 in de nacht, om alles nog maar op tijd te hebben gelezen..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Waar baseer je je mening dan opOp 1 prog, das geen significante steekproef natuurlijk haha
Ik kijk niet heel veel tv, volg wel een aantal series zoals 24, lost, csi miami en csi af en toe
(king of queens staat ook nog wel eens op tijdens het eten)
En nu op tijd pitten, want morgen half 9 tentamen
Ja, ik was eens op tijd begonnen. Echt heel raar als je de avond ervoor al helemaal klaar bent. Had de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten wasquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik ben dan juist altijd wakker tot een uur of 3 in de nacht, om alles nog maar op tijd te hebben gelezen..
Inmiddels heb ik wel een idee waarom diegene afgehaakt is, het is nogal slecht onderhouden door de vorige bewoner en de gezamelijke keuken is ook niet al te netjes, maar daar is een medebewoner mee bezig om die schoner te krijgen, maar ach met vereende krachten valt er echt een paleisje van te maken, mooie lambrisering en een schouw..quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Toch raar dat je afhaakt trouwens, omdat je dan ook je inschrijftijd enzo kwijtraakt
Ik heb overigens bij de SSHN jaren geleden een stomme fout gemaakt. Toen niet ingeschreven (bij 't begin van mn eerste studie), omdat er een ultiem lange wachtlijst was en ik toch voorlopig niet op kamers zou gaan. Wel al die tijd bij de uni ingeschreven gestaan enzo. Als ik me toen had ingeschreven, had ik daar nu van kunnen profiteren. Maar dat zit er voorlopig dus niet in
Precies, ik zie het wel zitten hoor, probleem is dat ik nogal krap in de tijd zit door tentamens nu en mijn huidige kamer per 30 januari uit moet. Pap en mam en vrienden willen wel helpen, probleem is alleen dat mijn zus ook net een huisje heeft gekocht en ze daar ook welkom zijn om te helpen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja... als je er allemaal ff de schouders onder zet, dan valt de hoeveelheid werk best mee met die keuken enzo.
En wat ik als voordeel zie van jouw kamer: je moet er wel wat tijd en moeite in steken, het kost wat geld en zweet voordat het allemaal een beetje bijgeschaafd is, maar als het dan af is heb je ook echt iets van jezelf. Jouw uren werk zitten erin en 't is allemaal zoals jij het wilt. Dat geeft ook voldoening
Nee, hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Luijs het volgende:
Jah, je hebt onze supergeweldige l;es gemist over oneindigheid er was gewoon geen kritiek, van niemand. Overigens hebben we die les niet geheel onverwachts met zn tweeen gedaan
. He, ik had me al zo er op verheugd je hier af te kunnen zeiken dat je er niet was bij CEM, maar je had gewoon ene goede reden
Owja, die moet ik ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Luijs het volgende:
Inderdaad, niet zoals mijn dag gisteren. Toen ik eenmaal besloten had niet naar college te gaan, ben ik daarna ook vergeten dat ik des middags nog een andere afspraak had. Uiteindlijk heb ik een uurtje of 2 gesurft, een uurtje of 2 ontbeten en geluncht, een uurtje of 2 spelletjes gespeeld met huisgenoten, en een uurtje of wat cellosgespeeld, en misschien een seconde of drie aan mn studie gedacht....
Dan ben ik vandaag al weer productiever. Vervelende schrijfopdracht voor de CEM-cursus ...
.
En? Is er sprake van een ontluikende liefde?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Kauki het volgende:
Nou mensen, mijn dag kan niet meer stuk![]()
Na bijna een half jaar hebben Mikkie en ik eindelijk een keer hoi tegen elkaar gezegd (moest haast wel doordat we bijna tegen elkaar opliepen, maar goed)
![]()
Kijk, als hoi tegen elkaar zeggen ongeveer een half jaar duurt, duurt het nog wel een jaar of 20 voordat we toe zijn aan het punt 'verliefd zijn op elkaar'quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't aan haar kant zit, maar vanuit mij was 't in elk geval geen liefde op 't eerste gezicht
Ik weet, ik weet.quote:
O, DAT! Ik heb er een keer tentamen gehad, wat doet die schoorsteen daar eigenlijk? Om slechte studenten meteen te cremeren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat losse gebouwtje met die enorme schoorsteen eraan. Als je de weg richting de parkeerplaatsen bij de beta in rijdt, dan ligt dat gebouwtje na iets meer dan 100 meter aan je linkerkant. Ik heb er ooit een statistiektentamen gehad... vond 't maar raar. SIndsdien weer tentamens op normale plaatsen als SP en CC gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |