Daar hebben we jou toch voor Mikkie?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
En T-Rex, maak jij de volgende keer eens braaf een nieuw topic.
Ik zag pas net dat ik het vorige vol had gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
En T-Rex, maak jij de volgende keer eens braaf een nieuw topic.
Smoesjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik zag pas net dat ik het vorige vol had gepost![]()
Ik meld me hierbijquote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog meer mensen bij wie hun voorgenomen studievakantie zoals gewoonlijk weer op niets uitgelopen is?
ik heb in totaal misschien wel 3 uur gestudeerd/gestudeert (ik wordt dommer van zo'n vakantie)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog meer mensen bij wie hun voorgenomen studievakantie zoals gewoonlijk weer op niets uitgelopen is?
scherpquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met twee taalfouten in één zin is dat te merken ja.
En dan zullen we hoofdletters en interpunctie even niet meetellen.
Ik heb deze vakantie een keer meer gedaan dan dat ik me had voorgenomen!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Ho ho, niet zo negatief over mij denken!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je voorneemt om niets te doen valt alles mee natuurlijk
Me2quote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik meld me hierbijHoewel ik toch al wel wat heb geleerd, maar niet genoeg helaas
![]()
Een baan reserveer je voor twee personen... Dus je zou kunnen proberen om je partner zo gek te krijgen dat die voor jou zo vroeg in de rij gaat staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen twee dagen in elk geval goed bezig
Ik baal overigens wel van dat squashen bij 't USC. Wil je een baan reserveren, dan moet je gewoon om half negen binnen zijn en haast rennen om een goede tijd te kunnen reserveren, daarbuiten zijn die banen gewoon constant vol. Allemaal leuk en aardig, maar ik vind 't een beetje overdreven om vroeg op te staan, een half uur te reizen, me in te schrijven en dan weer een half uur terug te reizen, alleen om drie kwartier te kunnen squashen die dag. Laat ze eens een reserveringslijst op Internet maken zeg
.
Dat is inderdaad knap vervelend... Ik neem aan dat we beter niet naar het resultaat kunnen vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef TheVotary het volgende:
Had vandaag tentamen mededingingsrecht, echter in mijn hoofd stond het op woensdag. Geen ideale combinatie....![]()
*zucht*
Er is geen resultaat, dat is het vervelende...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat is inderdaad knap vervelend... Ik neem aan dat we beter niet naar het resultaat kunnen vragen?![]()
Aangezien het door de week altijd druk bezet is, is juist via internet reserveren geen goed systeem. Aangezien je dan heel veel mensen krijgt die wel reserveren maar later besluiten om niet te gaan. Doordat je nu moeite moet doen en vroeg opstaan, komen alleen de mensen aanbod die ook echt graag willen squahen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de afgelopen twee dagen in elk geval goed bezig
Ik baal overigens wel van dat squashen bij 't USC. Wil je een baan reserveren, dan moet je gewoon om half negen binnen zijn en haast rennen om een goede tijd te kunnen reserveren, daarbuiten zijn die banen gewoon constant vol. Allemaal leuk en aardig, maar ik vind 't een beetje overdreven om vroeg op te staan, een half uur te reizen, me in te schrijven en dan weer een half uur terug te reizen, alleen om drie kwartier te kunnen squashen die dag. Laat ze eens een reserveringslijst op Internet maken zeg
.
jij ook alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef TheVotary het volgende:
Had vandaag tentamen mededingingsrecht, echter in mijn hoofd stond het op woensdag. Geen ideale combinatie....![]()
*zucht*
Gefeliciteerd! Goede locatie ook!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:51 schreef Kopstoot het volgende:
En net bellen ze me op, dat diegene die vorige week 2e was geworden afgehaakt is, waardoor ik dus vanaf volgende week een nieuwe kamer in de Lange Hezelstraat heb..![]()
Ik heb ook geen idee waarom die hem niet genomen heeft?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Toch raar dat je afhaakt trouwens, omdat je dan ook je inschrijftijd enzo kwijtraakt
Ik heb overigens bij de SSHN jaren geleden een stomme fout gemaakt. Toen niet ingeschreven (bij 't begin van mn eerste studie), omdat er een ultiem lange wachtlijst was en ik toch voorlopig niet op kamers zou gaan. Wel al die tijd bij de uni ingeschreven gestaan enzo. Als ik me toen had ingeschreven, had ik daar nu van kunnen profiteren. Maar dat zit er voorlopig dus niet in
Volgens mij kun je het antwoord op een hoop van je vragen ook terugvinden op die informatieblaadjes enzo, maar goed...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Reserveren hoef je nooit met twee man te doen. Maar wel vervelend dat je er zo vroeg voor daar moet zijn. Lid zijn van die squashvereniging... quanta costa? En welke dagen is dat? 'T lijkt mij eventueel ook wel geinig om te doen. Ik kan er geen reet van, maar dit is een goede manier om weer eens te gaan sporten. Is er nog een wachtlijst ofzo...en tijdsplanning/wedstrijden enzo... hoe zit 't daarmee?
Oopsie, dat is inderdaad lullig. Ach joh, gewoon je her halen en dan ben je er ook van af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:35 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Er is geen resultaat, dat is het vervelende...Het tentamen was allang klaar toen ik er achter kwam dat ik me in de dag had vergist. Overigens weet ik nooit gelijk het resultaat, bij ons duurt het altijd weken voordat de uitslag bekend is.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:51 schreef Kopstoot het volgende:
En net bellen ze me op, dat diegene die vorige week 2e was geworden afgehaakt is, waardoor ik dus vanaf volgende week een nieuwe kamer in de Lange Hezelstraat heb..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |