Nee, hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Luijs het volgende:
Jah, je hebt onze supergeweldige l;es gemist over oneindigheid er was gewoon geen kritiek, van niemand. Overigens hebben we die les niet geheel onverwachts met zn tweeen gedaan
. He, ik had me al zo er op verheugd je hier af te kunnen zeiken dat je er niet was bij CEM, maar je had gewoon ene goede reden
Owja, die moet ik ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Luijs het volgende:
Inderdaad, niet zoals mijn dag gisteren. Toen ik eenmaal besloten had niet naar college te gaan, ben ik daarna ook vergeten dat ik des middags nog een andere afspraak had. Uiteindlijk heb ik een uurtje of 2 gesurft, een uurtje of 2 ontbeten en geluncht, een uurtje of 2 spelletjes gespeeld met huisgenoten, en een uurtje of wat cellosgespeeld, en misschien een seconde of drie aan mn studie gedacht....
Dan ben ik vandaag al weer productiever. Vervelende schrijfopdracht voor de CEM-cursus ...
.
En? Is er sprake van een ontluikende liefde?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Kauki het volgende:
Nou mensen, mijn dag kan niet meer stuk![]()
Na bijna een half jaar hebben Mikkie en ik eindelijk een keer hoi tegen elkaar gezegd (moest haast wel doordat we bijna tegen elkaar opliepen, maar goed)
![]()
Kijk, als hoi tegen elkaar zeggen ongeveer een half jaar duurt, duurt het nog wel een jaar of 20 voordat we toe zijn aan het punt 'verliefd zijn op elkaar'quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't aan haar kant zit, maar vanuit mij was 't in elk geval geen liefde op 't eerste gezicht
Ik weet, ik weet.quote:
O, DAT! Ik heb er een keer tentamen gehad, wat doet die schoorsteen daar eigenlijk? Om slechte studenten meteen te cremeren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat losse gebouwtje met die enorme schoorsteen eraan. Als je de weg richting de parkeerplaatsen bij de beta in rijdt, dan ligt dat gebouwtje na iets meer dan 100 meter aan je linkerkant. Ik heb er ooit een statistiektentamen gehad... vond 't maar raar. SIndsdien weer tentamens op normale plaatsen als SP en CC gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |