Ja dat vak, ik ben niet gegaan en daar baal ik nu wel een beetje van ja, hoewel de meeste mensen het wel moeilijk vonden. Wat gebeurt er dan met zo'n aantekening, heeft verder toch geen consequentie's naar mijn weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Thisbe het volgende:
Kopstoot, is dat belastingrechtvak het vak waarnaast je ook kon kiezen voor rechtssociologie of Volkenrecht?
Dat tentamen is ZO makkelijk! Iedereen had het destijds bij mij gehaald. Ga maar mooi wel! En anders krijg je sowieso een aantekening dat je een gemiste kans had (als je je niet hebt afgemeld).
En ik had het boek ook maar summier doorgebladerd.![]()
Nee, boeit verder nix volgens mij. Je krijgt gewoon een NV (niet verschenen) als cijferquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja dat vak, ik ben niet gegaan en daar baal ik nu wel een beetje van ja, hoewel de meeste mensen het wel moeilijk vonden. Wat gebeurt er dan met zo'n aantekening, heeft verder toch geen consequentie's naar mijn weten?
Even denken hoor....Nee ik pasquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Gutnre het volgende:
Als jullie mij echt goed willen spotten en toevallig de cursus Filosofie van Opvoeding en Onderwijs moeten volgen moet je je opgeven voor werkgroep 7 en 11.
Die geef ik.
Jeeeeej!
Bij mij ook dramatisch, tot nu toe terug gekregen een;quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
Gaat echt lekker zo, deze tentamenperiode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |