ik vind het verbazingwekkend trouwens dat jij mij nog steeds niet gezien hebtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:17 schreef DonStefano het volgende:
studiereis?!
Welke quasi-hippe en cultureel verantwoorde oostblokstad staat er dit keer op t programma?
Verkeerde landquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Edinburgh.
Never been there, maar 't lijkt me cool
een rode jasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef Thisbe het volgende:
ik vind het verbazingwekkend trouwens dat jij mij nog steeds niet gezien hebtIk ben volgens mij echt de enige met een rode jas! Die muts van jou begint echt een herkenningspunt te worden, ik weet niet of ik je zonder zou herkennen nog
![]()
Krakow en Warschau!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaaf! Maar NY zal ook wel een knap dure studiereis zijn hè?
Polen lijkt me ook gaaf, da's misschien een idee voor volgend jaar. Of misschien ga ik er in de zomervakantie heen...
Duur? Daar hebben we sponsors voor lieverd! Ik vind 350 euro voor 8 dagen all inclusive niet duurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaaf! Maar NY zal ook wel een knap dure studiereis zijn hè?
Polen lijkt me ook gaaf, da's misschien een idee voor volgend jaar. Of misschien ga ik er in de zomervakantie heen...
Ik betaal maar 240 voor die 8 dagen hoor en da's zeker niet veel geld..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Duur? Daar hebben we sponsors voor lieverd! Ik vind 350 euro voor 8 dagen all inclusive niet duur![]()
Maar ik kan dus niet mee![]()
Het is maar 240 hé, volgens mij zijn er wel de nodige Advocatenkantoren die bijdragen ja, gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's spotgoedkoop! Edinburgh kost ook 350 euri, voor 6 dagen.
En ik heb bovendien geen sponsors in de zin van ouders. Of doel jij op bedrijven die echt jullie reis sponsoren?
Ik weet 't, maar die heeft het over dezelfde reis...quote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik reageerde op Thisbe.
Ik wou dat er bij ons ook sponsoren zouden bijdragen
Nee, ik heb het over de reis van Nota Bene naar New York waarvoor dus geloot werdquote:Op zondag 22 januari 2006 09:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar die heeft het over dezelfde reis...
Loten lijkt me trouwens vervelend, waarom niet gewoon wie 't eerst komt wie 't eerst maalt?
Ah, misverstandje dan, balen dat je dan niet ingeloot wordt bij zo'n topbestemming..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de reis van Nota Bene naar New York waarvoor dus geloot werd![]()
@Mikkie, ja er zijn een paar notariskantoren die het leeuwendeel van de kosten voor hun rekening nemen
Onze studiereis heeft ook Warschau als bestemming!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Kopstoot het volgende:
Krakow en Warschau!![]()
Heb er zin in, eindelijk betaalbaar bier op een vakantie
Jaaa, met je 10!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben halverwege m'n tentamens, met het ergste achter de rug
sorry dat moest er ff uit
Morgen het beginquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Kopstoot het volgende:
Morgen de laatste!
Maar ik weet nog niet of ik ga, de kans dat ik die haal is toch nihil..
Maar het idee dat ik ervoor opsta en het ga maken en het dan niet haal, dat zoek ik niet. Fact is, het voorbeeldtentamen is absoluut niet te maken voor me omdat ik het boek gewoon niet gelezen heb... 't is ook nog saai, belastingrecht.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd gaan!
Ik heb tijdens de vorige tentamenperiode nog een studiegenote aangemoedigd om te gaan; ze had niets voorbereid, amper colleges gevolgd en heeft 't op basis van de MC-vragen toch gehaald! Okay, da's geen ideale manier om het te halen, maar vooruit.
Ik zou in elk geval gaan, kijk wat je al weet en wat je in kan vullen. En anders heb je in elk geval alvast een idee wat je de volgende keer kan verwachten.
Ja dat vak, ik ben niet gegaan en daar baal ik nu wel een beetje van ja, hoewel de meeste mensen het wel moeilijk vonden. Wat gebeurt er dan met zo'n aantekening, heeft verder toch geen consequentie's naar mijn weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef Thisbe het volgende:
Kopstoot, is dat belastingrechtvak het vak waarnaast je ook kon kiezen voor rechtssociologie of Volkenrecht?
Dat tentamen is ZO makkelijk! Iedereen had het destijds bij mij gehaald. Ga maar mooi wel! En anders krijg je sowieso een aantekening dat je een gemiste kans had (als je je niet hebt afgemeld).
En ik had het boek ook maar summier doorgebladerd.![]()
Nee, boeit verder nix volgens mij. Je krijgt gewoon een NV (niet verschenen) als cijferquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja dat vak, ik ben niet gegaan en daar baal ik nu wel een beetje van ja, hoewel de meeste mensen het wel moeilijk vonden. Wat gebeurt er dan met zo'n aantekening, heeft verder toch geen consequentie's naar mijn weten?
Even denken hoor....Nee ik pasquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Gutnre het volgende:
Als jullie mij echt goed willen spotten en toevallig de cursus Filosofie van Opvoeding en Onderwijs moeten volgen moet je je opgeven voor werkgroep 7 en 11.
Die geef ik.
Jeeeeej!
Bij mij ook dramatisch, tot nu toe terug gekregen een;quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
Gaat echt lekker zo, deze tentamenperiode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |