abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34740113
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Thisbe het volgende:
Hoogeveld Ik ben blij dat ik op Proosdij woon!
achja, de kamer is misschien klein, maar ik woon op een gang met erg gezellige mensen, dat is ook veel waard
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:14:22 #202
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34799811
Pssst... vandaag schijnt de Mark weer "normaal" open te zijn... Spread the word!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_34800081
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef yozd het volgende:
Pssst... vandaag schijnt de Mark weer "normaal" open te zijn... Spread the word!
Hebben ze de inrichting weer op orde?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_34801834
Hé Mr._T-Rex, in de brief die ik kreeg van SSHN stond dat ze nog ongeveer 40 studenten met reisurgentie moesten plaatsen voordat ze zouden beginnen met de mensen zonder urgentie (waar ik dus bij hoor). Ik neem aan dat ik vrij snel al aan de beurt ben, aangezien ik al sinds november 2004 op de lijst sta. Dus kan ik een keer langskomen, eind van een middag ofzo? Stuur maar een voorstel naar bram_geenen(AT)hotmail(PUNT)com als je wil. Dank je wel
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 6 februari 2006 @ 18:32:56 #205
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34802222
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:

Hebben ze de inrichting weer op orde?
Dat weet ik niet . Ik heb alleen ff http://www.de-mark.com gechecked en op die "roddelpagina" (funstuff) hadden ze 't erover dat de Mark vandaag weer normaal open is (en nu ook de hele week).
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_34806483
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Mr._T-Rex, in de brief die ik kreeg van SSHN stond dat ze nog ongeveer 40 studenten met reisurgentie moesten plaatsen voordat ze zouden beginnen met de mensen zonder urgentie (waar ik dus bij hoor). Ik neem aan dat ik vrij snel al aan de beurt ben, aangezien ik al sinds november 2004 op de lijst sta. Dus kan ik een keer langskomen, eind van een middag ofzo? Stuur maar een voorstel naar bram_geenen(AT)hotmail(PUNT)com als je wil. Dank je wel
heb je helemaal geen reisurgentie of 2e? want zonder reisurgentie kom je er volgens mij echt niet in. Tegen de tijd dat die met reisurgentie geweest zijn, komen de volgende alweer denk ik...
mail komt eraan.
  maandag 6 februari 2006 @ 20:59:30 #207
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34807408
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:18 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34807542
Ik wil ook zo'n SSHN-appartementje! Die dingen van Swibas/Wibeco zijn veel te duur in verhouding met wat je er voor krijgt
pi_34807568
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de SSHN door het bouwen van al die nieuwe flats en appartementjes enzo probeert die enorme wachtlijst weg te werken? Waardoor je binnenkort nog maar een jaar op de lijst hoeft te staan, ipv 3,5 jaar?
Want in dat geval wordt die urgentie ook minder belangrijk...
zou best wel kunnen. Voor die nieuwe flats hoef je volgens mij geen 3,5 jaar te hebben hoor. Als ik nu reageer krijg ik er volgens mij zeker 1, want ik heb nu bijna 3 jaar wachttijd. Ik ken iig mensen die met minder wachttijd daar nu een kamer hebben gekregen. Als ik nu 75 euro extra in de maand kon missen dan wist ik het wel.... Maarja, stufi is ook op in september, dan word het wel erg duur
pi_34807625
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef DonStefano het volgende:
Ik wil ook zo'n SSHN-appartementje! Die dingen van Swibas/Wibeco zijn veel te duur in verhouding met wat je er voor krijgt
OMG OMG OMG

je usericon doet het weer
vrijdag party @ buffon?
pi_34807716
Mijn held Niedzielan die reclameborden sloopt

En ik ben er vrijdagavond ook ja heb alleen geen idee wat ik voor 'n cadeau ik moet meenemen; als er iemand is die alles al heeft is Daan 't wel!
  maandag 6 februari 2006 @ 21:09:42 #212
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34807885

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:18 ]
Zerg schreef:
pi_34808204
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef DonStefano het volgende:

En ik ben er vrijdagavond ook ja heb alleen geen idee wat ik voor 'n cadeau ik moet meenemen; als er iemand is die alles al heeft is Daan 't wel!
Ja, iets van drank leek me wel een goeie... samen iets halen? (weet nog niet 100% zeker of ik kom, maar wel 99%)
pi_34808302
prima plan
pi_34808774
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

heb je helemaal geen reisurgentie of 2e? want zonder reisurgentie kom je er volgens mij echt niet in. Tegen de tijd dat die met reisurgentie geweest zijn, komen de volgende alweer denk ik...
mail komt eraan.
ik heb helemaal geen reisurgentie, maar in de brief stond:
quote:
Op dit moment wchten nog +/- 40 studenten met reisurgentie op een toewijzing voor een kamer in Hoogeveldt of Vosseveld. Als deze ingeschrevenen een toewijzing hebben ontvangen komen de ingeschrevenen zonder reisurgentie aan de beurt.
pi_34808950
trouwens, in die flats die gebouwd worden naast de bètafaculteit komen dus kamers van 36 vierkante meter met aparte slaapkamer. Lees: niet te betalen door een gewone student (denk aan >375 euro per maand)
pi_34809334
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Brammie1 het volgende:
trouwens, in die flats die gebouwd worden naast de bètafaculteit komen dus kamers van 36 vierkante meter met aparte slaapkamer. Lees: niet te betalen door een gewone student (denk aan >375 euro per maand)
296 incl worden ze dus.... als ik 75 euro extra kon missen dan wist ik het wel
  maandag 6 februari 2006 @ 22:08:04 #218
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34810545
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef DonStefano het volgende:
Woensdag a.s. sloopt die ze uit frustratie!

Volgens mij gaat het wel gezellig worden. Overal Feyenoorders in het stadion!
Ikzelf zal in Vak Z zitten .
  maandag 6 februari 2006 @ 22:43:45 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34812170

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:18 ]
Zerg schreef:
pi_34814358
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als ik nou een langere inschrijftijd had gehad...

296 is nog wel te doen toch (met eventueel een kleine IBG-lening)?
als in september niet de stufi op was, vond ik het wel te doen. Ik ga het nog allemaal eens goed bekijken of het me het geld waard is. Maar op zich woon ik nu ook op een leuke gang enz, dus het is alleen een stuk groter, verder is het maar afwachten of het wonen daar leuk is. Ga iig binnenkort bij iemand kijken die er dan al woont.
pi_34815705
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef DonStefano het volgende:
Dan kom je toch bij mij wonen pop?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_34830126
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dan kom je toch bij mij wonen pop?

Alleen als je dan opmerkingen over m'n ghetto-muts achterwege laat
pi_34843385
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Alleen als je dan opmerkingen over m'n ghetto-muts achterwege laat
Alleen als ik dan een biertje van je krijg!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_34862941
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:53 schreef Brammie1 het volgende:
hé mensen ik kreeg vandaag een brief van de SSHN waarin ze vroegen of ik nog steeds op de wachtlijst wil staan voor Hoogeveldt/Vosseveld. Op dit moment heb ik een kamer in Beek (16m2 voor ¤240). Vosseveldt is voor mij dus niet interessant, omdat dit vanaf de uni maar net iets korter fietsen is dan naar Beek. Hoogeveldt klinkt leuk, maar de kamers zijn een stuk kleiner (ongeveer 12m2 toch?).

Maar daarintegen is de huur ook maar ¤213.
Kan iemand mij aan antwoorden op de volgende vragen helpen?
- Kan je in zo\'n kleine kamer wel goed leven?
- Zijn alle kamers op Hoogeveldt hetzelfde?
- Is in dit pand ook dat supersnelle internet?
- Hoe lang heb ik beslistijd als ik een aanbod van SSHN ontvang?
- Kan ik de kamer eerst bezichtigen voordat ik beslis?
- Zo nee, kan ik dan een keer bij een FOK!ker in die in Hoogeveldt woont komen kijken?
- Hebben de gangen ook een redelijk grote keuken met eettafel?

Alvast bedankt!
Hoe goed je het kan houden op Hoogeveldt hangt af van op welke gang je terecht komt denk ik. Ik heb een megagezellige gang dus ik wil absoluut niet weg.
De kamertjes zijn klein maar wat mij betreft goed te doen.
Het is wel eens passen en meten maar zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee, niet zeiken, je bent een student, later kun je die prachtige driezits hoekbank wel kwijt.

Maar als jij iemand bent die heel graag een prachtige design-kamer inricht met allerlei bij elkaar passende spullen waar telkens minimaal een halve meter tussenstaat: Ja, dan lukt het niet.

Als je een gezellige gang hebt zit je ook niet in je eentje op je kamer tv te kijken, dan zit je dat in de woonkamer te doen.
Ik leer in mijn kamer en slaap er (soms) verder doe ik alles in de woonkamer.

Ik kan op zich best veel kwijt: Een heel groot bureau, een grote kast met dri edeuren, een koelkast, zo'n standaard ikea boekenkast, een langoortafeltje, een bed, een nachtkastje en nog een kleiner kastje.
Dus dat valt wel mee. Je mag wel komen kijken.

Oja, en misschien zijn de douches / wc's wat minder fris dan waar je nu zit, maar echt ranzig is het nooit. Behalve na een gangfeest ofzo.

Er zijn trouwens wel een paar kamers die iets hoger zijn of die een halve meter missen omdat ze in een hoek zitten ofzo.

Je kan misschien officieel niet kijken in die kamers, als ze jou een kamer aanbieden houdt niks je tegen om daar een keertje 's avonds langs te gaan natuurlijk!

Ik vind Hoogeveldt echt ideaal, dicht bij de uni, dicht bij de stad, dicht bij een frietkot, supersnel internet en veel feestjes enzo!

Maar goed, als je wil kun je dus wle eens komen kijken.
pi_34863809
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:56 schreef Gutnre het volgende:

[..]

Hoe goed je het kan houden op Hoogeveldt hangt af van op welke gang je terecht komt denk ik. Ik heb een megagezellige gang dus ik wil absoluut niet weg.
De kamertjes zijn klein maar wat mij betreft goed te doen.
Het is wel eens passen en meten maar zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee, niet zeiken, je bent een student, later kun je die prachtige driezits hoekbank wel kwijt.

Maar als jij iemand bent die heel graag een prachtige design-kamer inricht met allerlei bij elkaar passende spullen waar telkens minimaal een halve meter tussenstaat: Ja, dan lukt het niet.

Als je een gezellige gang hebt zit je ook niet in je eentje op je kamer tv te kijken, dan zit je dat in de woonkamer te doen.
Ik leer in mijn kamer en slaap er (soms) verder doe ik alles in de woonkamer.

Ik kan op zich best veel kwijt: Een heel groot bureau, een grote kast met dri edeuren, een koelkast, zo'n standaard ikea boekenkast, een langoortafeltje, een bed, een nachtkastje en nog een kleiner kastje.
Dus dat valt wel mee. Je mag wel komen kijken.

Oja, en misschien zijn de douches / wc's wat minder fris dan waar je nu zit, maar echt ranzig is het nooit. Behalve na een gangfeest ofzo.

Er zijn trouwens wel een paar kamers die iets hoger zijn of die een halve meter missen omdat ze in een hoek zitten ofzo.

Je kan misschien officieel niet kijken in die kamers, als ze jou een kamer aanbieden houdt niks je tegen om daar een keertje 's avonds langs te gaan natuurlijk!

Ik vind Hoogeveldt echt ideaal, dicht bij de uni, dicht bij de stad, dicht bij een frietkot, supersnel internet en veel feestjes enzo!

Maar goed, als je wil kun je dus wle eens komen kijken.
Ik ben vanmiddag al bij Mr. T-rex wezen kijken. Zo'n kamer bevalt me wel Ik zal misschien niet alle meubilair wat ik nu op m'n kamer heb staan mee kunnen nemen, maar dat komt wel goed. Nu alleen hopen dat ik voor juni een kamer aangeboden krijg, anders moet ik nog weer 3kwart jaar wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')