abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34800081
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef yozd het volgende:
Pssst... vandaag schijnt de Mark weer "normaal" open te zijn... Spread the word!
Hebben ze de inrichting weer op orde?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_34801834
Hé Mr._T-Rex, in de brief die ik kreeg van SSHN stond dat ze nog ongeveer 40 studenten met reisurgentie moesten plaatsen voordat ze zouden beginnen met de mensen zonder urgentie (waar ik dus bij hoor). Ik neem aan dat ik vrij snel al aan de beurt ben, aangezien ik al sinds november 2004 op de lijst sta. Dus kan ik een keer langskomen, eind van een middag ofzo? Stuur maar een voorstel naar bram_geenen(AT)hotmail(PUNT)com als je wil. Dank je wel
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 6 februari 2006 @ 18:32:56 #205
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34802222
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:

Hebben ze de inrichting weer op orde?
Dat weet ik niet . Ik heb alleen ff http://www.de-mark.com gechecked en op die "roddelpagina" (funstuff) hadden ze 't erover dat de Mark vandaag weer normaal open is (en nu ook de hele week).
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_34806483
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Mr._T-Rex, in de brief die ik kreeg van SSHN stond dat ze nog ongeveer 40 studenten met reisurgentie moesten plaatsen voordat ze zouden beginnen met de mensen zonder urgentie (waar ik dus bij hoor). Ik neem aan dat ik vrij snel al aan de beurt ben, aangezien ik al sinds november 2004 op de lijst sta. Dus kan ik een keer langskomen, eind van een middag ofzo? Stuur maar een voorstel naar bram_geenen(AT)hotmail(PUNT)com als je wil. Dank je wel
heb je helemaal geen reisurgentie of 2e? want zonder reisurgentie kom je er volgens mij echt niet in. Tegen de tijd dat die met reisurgentie geweest zijn, komen de volgende alweer denk ik...
mail komt eraan.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 6 februari 2006 @ 20:59:30 #207
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34807408
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:18 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34807542
Ik wil ook zo'n SSHN-appartementje! Die dingen van Swibas/Wibeco zijn veel te duur in verhouding met wat je er voor krijgt
pi_34807568
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de SSHN door het bouwen van al die nieuwe flats en appartementjes enzo probeert die enorme wachtlijst weg te werken? Waardoor je binnenkort nog maar een jaar op de lijst hoeft te staan, ipv 3,5 jaar?
Want in dat geval wordt die urgentie ook minder belangrijk...
zou best wel kunnen. Voor die nieuwe flats hoef je volgens mij geen 3,5 jaar te hebben hoor. Als ik nu reageer krijg ik er volgens mij zeker 1, want ik heb nu bijna 3 jaar wachttijd. Ik ken iig mensen die met minder wachttijd daar nu een kamer hebben gekregen. Als ik nu 75 euro extra in de maand kon missen dan wist ik het wel.... Maarja, stufi is ook op in september, dan word het wel erg duur
pi_34807625
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef DonStefano het volgende:
Ik wil ook zo'n SSHN-appartementje! Die dingen van Swibas/Wibeco zijn veel te duur in verhouding met wat je er voor krijgt
OMG OMG OMG

je usericon doet het weer
vrijdag party @ buffon?
pi_34807716
Mijn held Niedzielan die reclameborden sloopt

En ik ben er vrijdagavond ook ja heb alleen geen idee wat ik voor 'n cadeau ik moet meenemen; als er iemand is die alles al heeft is Daan 't wel!
  maandag 6 februari 2006 @ 21:09:42 #212
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34807885

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:18 ]
Zerg schreef:
pi_34808204
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef DonStefano het volgende:

En ik ben er vrijdagavond ook ja heb alleen geen idee wat ik voor 'n cadeau ik moet meenemen; als er iemand is die alles al heeft is Daan 't wel!
Ja, iets van drank leek me wel een goeie... samen iets halen? (weet nog niet 100% zeker of ik kom, maar wel 99%)
pi_34808302
prima plan
pi_34808774
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

heb je helemaal geen reisurgentie of 2e? want zonder reisurgentie kom je er volgens mij echt niet in. Tegen de tijd dat die met reisurgentie geweest zijn, komen de volgende alweer denk ik...
mail komt eraan.
ik heb helemaal geen reisurgentie, maar in de brief stond:
quote:
Op dit moment wchten nog +/- 40 studenten met reisurgentie op een toewijzing voor een kamer in Hoogeveldt of Vosseveld. Als deze ingeschrevenen een toewijzing hebben ontvangen komen de ingeschrevenen zonder reisurgentie aan de beurt.
pi_34808950
trouwens, in die flats die gebouwd worden naast de bètafaculteit komen dus kamers van 36 vierkante meter met aparte slaapkamer. Lees: niet te betalen door een gewone student (denk aan >375 euro per maand)
pi_34809334
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef Brammie1 het volgende:
trouwens, in die flats die gebouwd worden naast de bètafaculteit komen dus kamers van 36 vierkante meter met aparte slaapkamer. Lees: niet te betalen door een gewone student (denk aan >375 euro per maand)
296 incl worden ze dus.... als ik 75 euro extra kon missen dan wist ik het wel
  maandag 6 februari 2006 @ 22:08:04 #218
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34810545
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef DonStefano het volgende:
Woensdag a.s. sloopt die ze uit frustratie!

Volgens mij gaat het wel gezellig worden. Overal Feyenoorders in het stadion!
Ikzelf zal in Vak Z zitten .
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  maandag 6 februari 2006 @ 22:43:45 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34812170

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:18 ]
Zerg schreef:
pi_34814358
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als ik nou een langere inschrijftijd had gehad...

296 is nog wel te doen toch (met eventueel een kleine IBG-lening)?
als in september niet de stufi op was, vond ik het wel te doen. Ik ga het nog allemaal eens goed bekijken of het me het geld waard is. Maar op zich woon ik nu ook op een leuke gang enz, dus het is alleen een stuk groter, verder is het maar afwachten of het wonen daar leuk is. Ga iig binnenkort bij iemand kijken die er dan al woont.
pi_34815705
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef DonStefano het volgende:
Dan kom je toch bij mij wonen pop?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_34830126
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dan kom je toch bij mij wonen pop?

Alleen als je dan opmerkingen over m'n ghetto-muts achterwege laat
pi_34843385
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Alleen als je dan opmerkingen over m'n ghetto-muts achterwege laat
Alleen als ik dan een biertje van je krijg!
pi_34862941
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:53 schreef Brammie1 het volgende:
hé mensen ik kreeg vandaag een brief van de SSHN waarin ze vroegen of ik nog steeds op de wachtlijst wil staan voor Hoogeveldt/Vosseveld. Op dit moment heb ik een kamer in Beek (16m2 voor ¤240). Vosseveldt is voor mij dus niet interessant, omdat dit vanaf de uni maar net iets korter fietsen is dan naar Beek. Hoogeveldt klinkt leuk, maar de kamers zijn een stuk kleiner (ongeveer 12m2 toch?).

Maar daarintegen is de huur ook maar ¤213.
Kan iemand mij aan antwoorden op de volgende vragen helpen?
- Kan je in zo\'n kleine kamer wel goed leven?
- Zijn alle kamers op Hoogeveldt hetzelfde?
- Is in dit pand ook dat supersnelle internet?
- Hoe lang heb ik beslistijd als ik een aanbod van SSHN ontvang?
- Kan ik de kamer eerst bezichtigen voordat ik beslis?
- Zo nee, kan ik dan een keer bij een FOK!ker in die in Hoogeveldt woont komen kijken?
- Hebben de gangen ook een redelijk grote keuken met eettafel?

Alvast bedankt!
Hoe goed je het kan houden op Hoogeveldt hangt af van op welke gang je terecht komt denk ik. Ik heb een megagezellige gang dus ik wil absoluut niet weg.
De kamertjes zijn klein maar wat mij betreft goed te doen.
Het is wel eens passen en meten maar zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee, niet zeiken, je bent een student, later kun je die prachtige driezits hoekbank wel kwijt.

Maar als jij iemand bent die heel graag een prachtige design-kamer inricht met allerlei bij elkaar passende spullen waar telkens minimaal een halve meter tussenstaat: Ja, dan lukt het niet.

Als je een gezellige gang hebt zit je ook niet in je eentje op je kamer tv te kijken, dan zit je dat in de woonkamer te doen.
Ik leer in mijn kamer en slaap er (soms) verder doe ik alles in de woonkamer.

Ik kan op zich best veel kwijt: Een heel groot bureau, een grote kast met dri edeuren, een koelkast, zo'n standaard ikea boekenkast, een langoortafeltje, een bed, een nachtkastje en nog een kleiner kastje.
Dus dat valt wel mee. Je mag wel komen kijken.

Oja, en misschien zijn de douches / wc's wat minder fris dan waar je nu zit, maar echt ranzig is het nooit. Behalve na een gangfeest ofzo.

Er zijn trouwens wel een paar kamers die iets hoger zijn of die een halve meter missen omdat ze in een hoek zitten ofzo.

Je kan misschien officieel niet kijken in die kamers, als ze jou een kamer aanbieden houdt niks je tegen om daar een keertje 's avonds langs te gaan natuurlijk!

Ik vind Hoogeveldt echt ideaal, dicht bij de uni, dicht bij de stad, dicht bij een frietkot, supersnel internet en veel feestjes enzo!

Maar goed, als je wil kun je dus wle eens komen kijken.
pi_34863809
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:56 schreef Gutnre het volgende:

[..]

Hoe goed je het kan houden op Hoogeveldt hangt af van op welke gang je terecht komt denk ik. Ik heb een megagezellige gang dus ik wil absoluut niet weg.
De kamertjes zijn klein maar wat mij betreft goed te doen.
Het is wel eens passen en meten maar zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee, niet zeiken, je bent een student, later kun je die prachtige driezits hoekbank wel kwijt.

Maar als jij iemand bent die heel graag een prachtige design-kamer inricht met allerlei bij elkaar passende spullen waar telkens minimaal een halve meter tussenstaat: Ja, dan lukt het niet.

Als je een gezellige gang hebt zit je ook niet in je eentje op je kamer tv te kijken, dan zit je dat in de woonkamer te doen.

Ik kan op zich best veel kwijt: Een heel groot bureau, een grote kast met dri edeuren, een koelkast, zo'n standaard ikea boekenkast, een langoortafeltje, een bed, een nachtkastje en nog een kleiner kastje.
Dus dat valt wel mee. Je mag wel komen kijken.

Oja, en misschien zijn de douches / wc's wat minder fris dan waar je nu zit, maar echt ranzig is het nooit. Behalve na een gangfeest ofzo.

Er zijn trouwens wel een paar kamers die iets hoger zijn of die een halve meter missen omdat ze in een hoek zitten ofzo.

Je kan misschien officieel niet kijken in die kamers, als ze jou een kamer aanbieden houdt niks je tegen om daar een keertje 's avonds langs te gaan natuurlijk!

Ik vind Hoogeveldt echt ideaal, dicht bij de uni, dicht bij de stad, dicht bij een frietkot, supersnel internet en veel feestjes enzo!

Maar goed, als je wil kun je dus wle eens komen kijken.
Ik ben vanmiddag al bij Mr. T-rex wezen kijken. Zo'n kamer bevalt me wel Ik zal misschien niet alle meubilair wat ik nu op m'n kamer heb staan mee kunnen nemen, maar dat komt wel goed. Nu alleen hopen dat ik voor juni een kamer aangeboden krijg, anders moet ik nog weer 3kwart jaar wachten.
pi_34864192
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag al bij Mr. T-rex wezen kijken. Zo'n kamer bevalt me wel Ik zal misschien niet alle meubilair wat ik nu op m'n kamer heb staan mee kunnen nemen, maar dat komt wel goed. Nu alleen hopen dat ik voor juni een kamer aangeboden krijg, anders moet ik nog weer 3kwart jaar wachten.
Ik zou als ik jou was wel even gaan kijken in de gang waar je eventueel een kamer zou krijgen. Als het een dooie boel is is hoogeveldt misschien wel minder geschikt, afgezien van de voordelen van snel internet en afstand tot bv de uni.
pi_34864662
hoe kan ik nou weten in welke gang ik terecht zou komen? Ik heb nog geen aanbod ontvangen hoor
pi_34864852
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Alleen als ik dan een biertje van je krijg!
Lijkt me een goede deal!
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:00:56 #229
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34865003
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:56 schreef Gutnre het volgende:

Dat lijkt me inderdaad een megagezellige gang!
pi_34865221
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:51 schreef Brammie1 het volgende:
hoe kan ik nou weten in welke gang ik terecht zou komen? Ik heb nog geen aanbod ontvangen hoor
Als je een aanbod ontvangt zeg ik ook.
Dan staat er wel welke gang/kamer toch?

En Yozd: Je weet nog niet de helft
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:42:55 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34866607

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:19 ]
Zerg schreef:
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:13:31 #232
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34867767
Dat wordt een opwindend reisje dan!
pi_34880579
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef yozd het volgende:
Dat wordt een opwindend reisje dan!
like I said: je weet nog niet de helft
pi_34884011
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef yozd het volgende:

[..]

Woensdag a.s. sloopt die ze uit frustratie!

Volgens mij gaat het wel gezellig worden. Overal Feyenoorders in het stadion!
Ikzelf zal in Vak Z zitten .
kut feyenoord waarom kan een wedstrijd niet gewoon 83 minuten duren?
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:23:58 #235
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34887481
Hahaha ik hoop dat dit het geluk van een kampioen is!

Maar goed, Feyenoord heeft inderdaad slecht gespeeld. NEC verdiende het wel om te winnen..
Was overigens erg gezellig achter het goal (bij het uitvak); overal Feyenoorders!
pi_34907970
En weer een 4,5 terug, ditmaal voor bestuursrecht Het is dat ik m'n propedeuse al heb; anders zou ik toch serieus eens gaan overwegen of ik niet gewoon te dom ben voor al die wetboekjes

Nog mensen die naar gangfeest @Hoogeveld gaan vanavond?
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:27:07 #237
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_34908609
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:04 schreef DonStefano het volgende:

Nog mensen die naar gangfeest @Hoogeveld gaan vanavond?
Gang 61 toch?

Vanavond ook Beestfeest dacht ik, maar volgens mij is dat niet echt mijn muziek...
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:30:33 #238
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_34908712
Beestfeest
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_34918323
O god ja, het Beestfeest! Nu ben ik al te laat om mensen op te trommelen
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:34:54 #240
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_34934897
Jammer, het was weer eens erg gezellig!!

altijd weer jammer dat de dag erna het toch een beetje verpest
pi_34936669
Haha, wat zijn Duitse meisjes toch makkelijk als je ze wijsmaakt groot fan van Mando Diao te zijn verder was gangfeest geen ruk aan overigens
pi_34937209
beestfeest was weer vrij matig vond ik. Als je gaat met gezellige mensen is het goed te doen, maar de muziek is af en toe echt ruk

Verder maandag kijkavond in het SSHN gebouw Jacob Canisstraat
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:40:50 #243
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_34938411
Welke gang?
pi_34938662
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Welke gang?
6
pi_34940043
Vind het toch wel jammer dat ik het beestfeest weer gemist heb, vind het toch altijd weer een erg leuk feestje. Maarja, ik zit hier ook al zolang, dan ken je er een hoop mensen
pi_34940435
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vind het toch wel jammer dat ik het beestfeest weer gemist heb, vind het toch altijd weer een erg leuk feestje. Maarja, ik zit hier ook al zolang, dan ken je er een hoop mensen
edit: nevermind

[ Bericht 6% gewijzigd door DonStefano op 10-02-2006 16:45:41 ]
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:35:05 #247
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34940457

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:20 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:45:37 #248
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_34942768
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Dat Beestfeest hè...ik hoor iedereen er altijd over, dat 't zo leuk is, maar ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Wat voor muziek draaien ze er, hoe is de sfeer etc?

Volgens mij ga ik 't overigens zelf nooit meemaken... moet altijd werken op donderdagavond, waardoor ik niet op tijd daar ben om een fatsoenlijke doorgang mee te kunnen maken. En ik vertik het om anderhalf uur in de rij te gaan staan om die toko binnen te kunnen. Dan maar ergens anders feesten.
Ik weet niet, ik ben er 2 keer geweest en vond er geen fuck aan. Maar dat zal dan wel aan mij liggen
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_34942807
Het beestfeest was een optie gisteren. Toch ben ik blij dat ik niet ben gegaan. Had me weer een bedlegerige dag zonder studieactiviteiten opgeleverd.

De 4 biertjes in cafe Van Rijn waren erg bescheiden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_34942876
Het beestfeest is eigenlijk alleen leuk als je op de beta studeert of er veel mensen kent. Er is een grote zaal en een klein zaaltje. In het kleine zaaltje wordt alternatiever gedraaid. Denk hierbij aan drum 'n bass enz In de grote zaal komt eigenlijk alles voorbij, op r&b na denk ik nu eigenlijk. Ik let dan ook nooit op de muziek daar, want ben altijd druk aan het lullen met mensen die toch al vaak zie en mensen die ik alleen daar zie. Dus daarom vind ik het altijd leuk

Kerel van mijn studie ging vorige keer voor de 45e achtereenvolgende keer
Wel trouw publiek dus
pi_34999845
Pff... Dat gangfeest was echt slecht. Eerlijk toegeven: Ik ben zelf niet geweest, had ook niet gekund. Kon er wel precies op kijken van waar ik zat.
Het was zo druk dat ze zelfs mensen moesten weigeren. Maar ze schonken blikken aldi bier. Dan moet je dus gewoon 7,5 liter bier drinken eer je je geld eruit hebt. Slechte zaak.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:35:59 #252
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35013233

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:20 ]
Zerg schreef:
pi_35014300
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is wel vrij matig ja. Dat Aldi-bier is op zich wel te zuipen, maar ga dan geen vijf euro entree vragen .
Bij gangfeesten is altijd 5 euro entree en dat Aldi-pauper-bier is dus niet te zuipen, zeker niet als 't ook nog eens niet in de koeling staat
pi_35015013
Ik vind het echt iets voor 18-jarige eerstejaars, die gangfeesten op Hoogeveldt.

Maar dat is mijn mening.
  zondag 12 februari 2006 @ 21:59:29 #255
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_35016855
Wat moet ik me nu eigenlijk bij zo'n gangfeest voorstellen? Ik ben er 1x na een beestfeest met mijn bezopen hoofd terecht gekomen om half 5 's ochtends, maar ja, daar weet ik dus niet zo heel veel meer van
pi_35036448
Het is superrelaxed, en echt niet alleen voor de 18 jarige eerstjaars

Wat moet je je voorstellen? Voor 5 euro gratis drinken, een beetje kletsen met de mensen met wie je bent en andere leuke dronken studenten die je tegenkomt. Muziek, dansen, gewoon leuk!
En goedkoop!
Als je er eenmaal geweest bent weet je hoe gezellig het is en dan wordt het verslavend.
Met name aan het eind van de maand
pi_35039290
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
Ik vind het echt iets voor 18-jarige eerstejaars, die gangfeesten op Hoogeveldt.

Maar dat is mijn mening.
Ik heb er als 22 jarige 4e jaars toch vaak veel lol
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wat moet ik me nu eigenlijk bij zo'n gangfeest voorstellen? Ik ben er 1x na een beestfeest met mijn bezopen hoofd terecht gekomen om half 5 's ochtends, maar ja, daar weet ik dus niet zo heel veel meer van
Deze week is er geloof ik weer een, dus als je je verveelt dan kom je maar langs
staartje staat je trouwens best goed
  maandag 13 februari 2006 @ 17:02:27 #258
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_35042587
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Deze week is er geloof ik weer een, dus als je je verveelt dan kom je maar langs
staartje staat je trouwens best goed
Haha ik heb nog niets op de planning staan, dus wie weet
dankjewel, iedereen zat zo te zeuren dat ik mijn haar eens vast moest doen
  maandag 13 februari 2006 @ 18:57:31 #259
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35046949

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:21 ]
Zerg schreef:
pi_35048267
hé HetwasietsmeteenF, zit jij nou ook in de Jacob Canisstraat?
Vanavond kijkavond in gang 6
pi_35054220
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Mikkie het volgende:
@ Gutnre: goed initiatief op BB
thnx
  maandag 13 februari 2006 @ 22:20:58 #262
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_35057560
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Brammie1 het volgende:
hé HetwasietsmeteenF, zit jij nou ook in de Jacob Canisstraat?
Vanavond kijkavond in gang 6
Jep, op gang 11 Ertegenover dus, ms heb ik er wel uitzicht op
Ik zal voor je duimen
pi_35060421
ben 't niet geworden
  maandag 13 februari 2006 @ 23:19:15 #264
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_35060683
Ohhh jammer... was het wel een beetje een leuke gang?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:39:57 #265
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35063238

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:21 ]
Zerg schreef:
pi_35079193
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:39 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Nu nog mentormamma worden
tsss
pi_35086228
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ohhh jammer... was het wel een beetje een leuke gang?
zeker, maar ik heb alleen de helft van de bewoners ontmoet. De rest was werken, op vakantie, weg, Duits...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:27:57 #268
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35087828

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:21 ]
Zerg schreef:
pi_35092961
Wie gaat er donderdag naar het gangfeest trouwens (ook al was het vorige week nix) ?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:43:06 #270
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35093196

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:23 ]
Zerg schreef:
pi_35093350
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op een gangfeest geweest

Donderdag is er wel BaMyPo in de Inferno en G4 in de Matrixx...
Misschien dat ik om een uur of 2 nog richting inferno ga, als ik dan niet te gaar ben om te fietsen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:52:04 #272
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35093591

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:23 ]
Zerg schreef:
pi_35093641
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wie gaat er donderdag naar het gangfeest trouwens (ook al was het vorige week nix) ?
Ik ga, Paul en Daan ook. Heb wel eerst concert in Doornroosje, maar een gangfeest is sowieso niet boeiend voor 23.00 uur. En hoewel het volk dat op G4 feest komt wel erg okee is (Rechten Geneeskunde ) vind ik de Matrixx maar lam en ga daarvoor niet helemaal naar Dukenburg.
pi_35093712
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:52 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je woont op Hoogveldt man, mietje
Kom jij trouwens eigenlijk ook uit de ghetto's van Malden/Molenhoek??
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:00:42 #275
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35093996

[ Bericht 50% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:23 ]
Zerg schreef:
pi_35094304
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wel uit Molenhoek, maar da's geen ghetto (afgezien van de Toverdans dan )

Maar hoezo... "ook"?
Nou, mijn roots liggen ook aan het randje van Malden - bijna Molenhoek; en ik vroeg t me laatst af omdat jij 't altijd over lijn 83 hebt
pi_35107328
ik kom ook uit Molenhoek, maar dan niet de Molenhoek in Nijmegen
pi_35138453

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:24 ]
Zerg schreef:
pi_35139962
Nou volgens de topografische gegevens van het kadaster is er toch echt een Molenhoek in Brabant
  donderdag 16 februari 2006 @ 07:30:24 #280
36221 Kopstoot
pi_35142345
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef Thisbe het volgende:
Nou volgens de topografische gegevens van het kadaster is er toch echt een Molenhoek in Brabant
En in Zeeland en Overijssel ook nog zelfs!
pi_35151995
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef Thisbe het volgende:
pfff. poeptopgrafie!!!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:26:07 #282
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35195532

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:24 ]
Zerg schreef:
pi_35202343
inderdaad. relaxed. lekker films kijken. heerlijk dat ik geen baantje meer heb in zeeland
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:02:00 #284
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35204417

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:24 ]
Zerg schreef:
pi_35205670
Wie gaat me vertellen waarom het gisteren zo rustig was in Merleyn?

Je kon er werkelijk rondjes fietsen als je zou willen. De bevallige dames waren ook op 1 hand te tellen. Wat een fiasco!

Bijgevolg was het niet druk aan de bar, waardoor we ons in een redelijk vlot tempo onder de tafel hebben weten te zuipen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:58:45 #286
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_35206191
Het schijnt al het hele jaar zo te zijn... ik wilde er gister eigenlijk heen gaan, maar iedereen zei dat het er de laatste tijd zo rustig was, dus zijn we naar de ndrgrnd gegaan. Ik geloof dat het ook door de ndrgrnd komt dat de merleyn niet zo goed meer loopt. Erg jammer wel!
pi_35206628
Ah. De oude gonzo. Daar kwam ik vroeger wel eens. In de NDRGRND ben ik nooit geweest, maar ik neem aan dat het idee hetzelfde is?

Soms vind ik het jammer dat Dio ter ziele is.

Overigens is het op zaterdagavond nog altijd redelijk druk in Merleyn.
pi_35206686
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Heb je wel een baantje in Nijmegen dan?

En zo relaxed is mijn weekend niet... morgen gewoon de hele dag werken .
Ja heb wel een baantje hier, bij een heel klein marktonderzoek bureau. Wel leuk maar kan niet altijd projecten bieden dus ik zoek nog iets anders. Iets van een helpdesk of zo.

Wat doe jij dan?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:18:41 #289
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35206774

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:24 ]
Zerg schreef:
pi_35211890
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik werk in 't centrum in de horeca, koopavond en in 't weekend.

Ik zit alleen te overwegen om op vrijdag Lage Landen leaseauto's rondrijden erbij te gaan doen. Heb extra geld nodig. Alleen heb ik er nu nog geen tijd voor. Dan moet eerst m'n jaar studievertraging zeker zijn
Eeerste jaar he... oO<
  zaterdag 18 februari 2006 @ 07:59:36 #291
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_35214019
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef nozem het volgende:
Ah. De oude gonzo. Daar kwam ik vroeger wel eens. In de NDRGRND ben ik nooit geweest, maar ik neem aan dat het idee hetzelfde is?

Soms vind ik het jammer dat Dio ter ziele is.

Overigens is het op zaterdagavond nog altijd redelijk druk in Merleyn.
De ndrgrnd is een stuk drukker dan de gonzo. Maar ik ben daar alleen maar op het einde geweest, dus misschien dat het daar ooit ook wel heel druk was
Ik vind het vrijwel elke donderdag jammer dat de dio weg was, het was altijd wel relaxed om na het uitgaan nog even de dio binnen te wandelen
pi_35221094
Komt bij de ndrgrnd hetzelfde soort publiek als er toen bij de gonzo kwam?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:18:29 #293
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35227996
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:45 schreef spinor het volgende:
Komt bij de ndrgrnd hetzelfde soort publiek als er toen bij de gonzo kwam?
Nee. Ik kom er niet meer
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35228587
Ook hier maar proberen:

Ik studeer nu voor het derde jaar in nijmegen, maar heb nog maar sinds een maand mijn zaterdagbaantje in Zeeland opgezegd. Daarom ben ik in het weekend nu regelmatig hier.

In zeeland bezoek ik altijd de kerk bij ons op t dorp, dat is een PKN gemeente.
De preken daar vind ik over het algemeen goed, maar het is een beetje doods. Dat heeft er misschien ook mee te maken dat de gemiddelde leeftijd ongeveer 73 is, maar goed.

Ik heb een beetje bij andere kerken rondgekeken. In Goes, een plaats vlak bij mijn dorp heb je onder andere een artikel 31 kerk en de rafaelgemeente.
Positief an artikel 31 is dat er veel jongeren komen. Mijn zusje ging er ook erg lang naartoe, maar toen ik een keer meeging ging de preek over moslims en de conclusie was dat ze helaas allemaal naar de hel gingen en aangesloten waren bij de duivel.
Hoeveel jongeren er ook zitten, ik wil me niet aansluiten bij een kerk die zulke ideeen heeft.
De rafael gemeente vond ik leuker, de diensten waren 's middags, dat is natuurlijk erg prettig. Ze zongen veel, er was altijd een bandje bij de diensten.
Maar wat mij betreft werd ook daar iets teveel de nadruk gelegd op vrees en de duivel ipv de goede boodschap. Het was wat zeiig EO achtig, maar wel met een scherp randje, wat me beiden niet erg beviel.

Zijn er hier mensen die een kerk bezoeken in Nijmegen?
Ik ben dus protestant, en het lijkt me leuk om hier wat gemeenten te bezoeken.
Bij voorkeur dus een kerk waar veel jongeren (studenten) komen, waar veel gezongen wordt maar waar de preken wel richting PKN gaan. En als het dan ook nog 's middags dienst is is het helemaal geweldig

Ik ben een keer naar de studentenkerk geweest maar daar waren toch met name ouderen, niet erg veel jongeren.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
pi_35244526
Ik ben moe
pi_35275212
weet iemand de openingstijden van dreadlock / jetset?
  maandag 20 februari 2006 @ 11:03:11 #297
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35281509

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:43:25 ]
Zerg schreef:
pi_35331056
ik kom op Hoogeveldt wonen Gang nummer 1. Morgen contract tekenen, volgende week verhuizen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:13:48 #299
36221 Kopstoot
pi_35331235
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
godver; heeft iedereen die ik zo'n beetje ken een 7 of hoger voor tentamen Strafprocesrecht, heb ik een mooie 4,5

Gaat echt lekker zo, deze tentamenperiode
Ga je ook de extra herkansing maken op 10 Maart? Of kom je daarvoor niet in aanmerking? (ivm kwijtraken casus 2)
pi_35333627
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:09 schreef Brammie1 het volgende:
ik kom op Hoogeveldt wonen Gang nummer 1. Morgen contract tekenen, volgende week verhuizen
Gang 1 Leuk nummer Is het toch nog snel gegaan dan.
pi_35334833
Hé Mikkie open eens rap deel XXVI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')