niet als ik het geefquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent studentassistent van Jan Bransen? Cool
Maar toch ben ik blij dat ik filo vorig jaar al gehaald heb... wat een kutvak
Awww...kusje erop? Ik ben twee keer gezakt voor dat vakquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
godver; heeft iedereen die ik zo'n beetje ken een 7 of hoger voor tentamen Strafprocesrecht, heb ik een mooie 4,5
Gaat echt lekker zo, deze tentamenperiode![]()
Ik had een 5,0 , totaal onverwacht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
godver; heeft iedereen die ik zo'n beetje ken een 7 of hoger voor tentamen Strafprocesrecht, heb ik een mooie 4,5
Bij strafprocesrecht moet je helemaal uitredeneren. Sla je een stuk over dan wordt het antwoord niet goed gerekendquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik had een 5,0 , totaal onverwacht.Ach bestuurd en geschiedenis heb ik wel..
Volgende keer beter, vind het toch maar een prutsvak..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bij strafprocesrecht moet je helemaal uitredeneren. Sla je een stuk over dan wordt het antwoord niet goed gerekend![]()
it's all about inspirationquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van. Maar dat zal ik binnenkort dan wel eens inspecteren
Maarreuh... wat hebben grote tieten te maken met de filosofische intelligentie van jouw eerstejaars?
das niet zo mooi dan steef, de rest ging ook niet zo lekker dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef DonStefano het volgende:
kan ik dat vak ook volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Gutnre het volgende:
[..]
niet als ik het geef
ik heb grote tieten
Zoals?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Ik had van jou wel iets beters verwacht.
Schotland here we comequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat onderonsje kunnen we altijd nog een andere keer doen.Ik vind 't zo via een publiekelijk forum toch wat te euh... openbaar.
We hebben een studiereisdatequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Thisbe het volgende:
Schotland? Ik zou liever naar de overkant gaan![]()
Weet jij ergens een overzicht van de temperaturen in schotland rond die tijd? Moet wel weten of het warm genoeg is voor mijn spannende pakjequote:
Naja, heb verder nog niks terug (behalve een 7 voor sociaal recht dan, een paar weken terug alweer), maar naar mijn gevoel ging dit tentamen het beste van allemaal. Dus als ik hier al een 4,5 voor heb zie ik de rest van de uistlagen met angst en beven tegemoet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
das niet zo mooi dan steef, de rest ging ook niet zo lekker dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |