Al jaaaaaaren niet meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef WarPuppy het volgende:
Heeft ze nogsteeds met die hommel van Skik?
Die gast is toch verongelukt..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef WarPuppy het volgende:
Heeft ze nogsteeds met die hommel van Skik?
Ja, laten we alles even doorelkaar halen ofzo.quote:
En daar tussenin nog wat met Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef static het volgende:
[..]
Ja, laten we alles even doorelkaar halen ofzo.
Nee, dat was iemand van Blöf.
Daphne doet het alweer een tijdje met Wessel van Diepen en had daarvoor een relatie met de zanger van Skik.
Dat was een scharrel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Ole het volgende:
[..]
En daar tussenin nog wat met Jeroen Pauw.
Wel even erbij blijven static!![]()
Van een jaartje of 3quote:
Dat begrijp ik !quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef tong80 het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat Daphne het niet goed doet.Ik heb liever Cruijff dan van Basten.Maar Marco was ook goed.
Ik was ook blij verrast met Floortje Dessing, Vind haar een leuke meid die Floortjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef Ole het volgende:
Vond Floortje Dessing gister overigens ook wel lekker fris. Stuk beter dan Irene van der Laar..
Denkje dat ze Fok lezenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert- moe? Nee hoor ik niet... Ik vind idd, Jeroen ook leuk doen.
Beau daar is niks mis meeOk, Daphne doet het ook goed op haar manier
![]()
Ja maargoed, Beau was dan ook Bram's 'Amice'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Bram is cool, al vond ik hem toffer samen met Beau.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef MiLalaa het volgende:
My god, heeft ze een vergroting achter de rug?
quote:Daphne weg bij RTL Boulevard?
Geplaatst: 16 januari 2006 (13:20)
Misschien moet je het met een korreltje zout nemen, want het is een nieuwtje uit de roddelbladen. Maar als we die mogen geloven, gaat Daphne Bunskoek RTL Boulevard verlaten. Ze zou grote moeite hebben met Albert Verlinde, die behoorlijk zijn mannetje staat in het programma.
Ook zou de charmante Daphne last hebben van een jaloerse Irene van der Laar, die als deskundige regelmatig haar opwachting in RTL Boulevard maakt. Irene is de ex van Wessel van Diepen die het nu met Daphne doet. Ook wordt al over een opvolger voor Daphne gespeculeerd. Mariska Hulscher lijkt namelijk een goede indruk te maken tijdens haar gastoptredens als deskundige en dus een waardige opvolger van Daphne.
Maar het kan natuurlijk allemaal roddel en achterklap zijn, maar zoals het gezegde zegt: waar rook is, is vuur.
Ondertussen babbelt Daphne er nu ook op los in de ochtendshow van Radio 538, als vervanger van Edwin Evers die van een welverdiende vakantie geniet, en is ze 's avonds nog gewoon bij RTL Boulevard te zien...
Bron: Radio.nl
Ik vind Daphne en Kwalbert juist wel leuk samenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef Chocolate-cake het volgende:
http://veronicababes.sbs.nl/modules.php?name=news&site=babesnieuws&sid=7059
[..]
[/b]
Ik hoop niet dat het waar is, krijg je weer dat gedoe met een nieuwe presentator. Mariska Hulscher vind ik een enorme doos, dus als zij het gaat presenteren blijft er imo van het programma niks meer over.![]()
Ik vind het wel een leuke gozer, maar wat heeft ie toch onder z'n neus zitten, had hij dat altijd al? Moet er steeds naar kijken.quote:
quote:Ten Brink in RTL Boulevard.
Robert ten Brink gaat in ieder geval een keer RTL Boulevard presenteren en mocht dat wederzijds bevallen dan bestaat de kans dat hij de vaste vervanger wordt van Daphne Bunskoek. Normaal gesproken is dat Jeroen Latijnhouwers, maar hij hoort eigenlijk EditieNL te presenteren. Met andere woorden: de man is te licht bevonden.
Robert ten Brink verhuisde onlangs na negen jaar trouwe dienst met 'zijn' Weekend Miljonairs van SBS 6 naar RTL 4. Fons van Westerloo zegde hem bij deze overgang ook een aantal grote programma's op RTL 4 toe. Gisteren maakte RTL Boulevard bekend dat hij het op de plek van Daphne Bunskoek mag proberen.
Dat het lastig is een waardig vervanger voor Beau van Erven Dorens te vinden, blijkt uit de enorme lijst presentatoren die achter de felbegeerde desk mocht plaatsnemen. Na onder andere John Williams, Winston Gerschtanowitz, Wilfred Genee, Martijn Krabbé en Cilly Dartell geprobeerd te hebben, werd het Daphe Bunskoek. Alleen zij bleek bestand tegen de retoriek van Albert Verlinde.
Sterker nog, zij waagt het nog wel eens een kritische vraag te stellen aan Verlinde als hij met een wereldschokkende primeur komt: "Wat, echt waar? Jeetje!" Wat dat betreft is er nog een lange weg te bewandelen voor Robert ten Brink.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Andromache het volgende:
Peter lijkt me een enorm sympathieke kerel. Mag hem graag zien op tv.
Dus zag ik het goedquote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef milagro het volgende:
Daphne ziet er vandaag uit als een van de duivel bezeten sloerie... ogen strak, haar slap en vettig langs haar gezicht...... ze breekt, ieder moment nu , groen braaksel, kom maar op![]()
en Jennifer Lopez?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert gaf een verslag vanuit los Angeles.
Over de oscars![]()
Amen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind Daphne een vreselijk irritant figuur.Die Albert begint me ook flink de keel uit te hangen.
Wat een theemutsenprogramma is dat geworden.
De helft van wat er gezegd word kan ik niet horen door dat domme boerinnenlachje van Bunskoek.
Ze lachen het hardst om hun eigen belachelijke grappen die helemaal niet grappig zijn.![]()
Geef mij Beau maar weer terug.Die wist tenminste wanneer hij op tijd een ander onderwerp moest aankondigen.
Bunskoek kakelt te lang door. En ze heeft een afgrijselijke rotkop.![]()
Als zij eens een keer voorgoed oprot dan ga ik wel weer kijken naar RTLBoulevard.
Now we're talkingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind Daphne een vreselijk irritant figuur.Die Albert begint me ook flink de keel uit te hangen.
Wat een theemutsenprogramma is dat geworden.
De helft van wat er gezegd word kan ik niet horen door dat domme boerinnenlachje van Bunskoek.
Ze lachen het hardst om hun eigen belachelijke grappen die helemaal niet grappig zijn.![]()
Geef mij Beau maar weer terug.Die wist tenminste wanneer hij op tijd een ander onderwerp moest aankondigen.
Bunskoek kakelt te lang door. En ze heeft een afgrijselijke rotkop.![]()
Als zij eens een keer voorgoed oprot dan ga ik wel weer kijken naar RTLBoulevard.
Bronquote:Aanstaande dinsdag is de duizendste aflevering van RTL Boulevard. De entertainmentrubriek startte op 3 september 2001, omdat RTL4 een 'wat meer gepeperde vooravond' wilde. In eerste instatie duurde het programma een half uur, later uitgebreid naar drie kwartier en een klein uur.
Lees verder >>
Naast het 'vaste gezicht' Albert Verlinde, startte Beau van Erven Dorens met de presentatie van RTL Boulevard. Enkele jaren later en na een korte presentatorenpoule van Wilfred Genee, John Williams, Winston Gerschtanowitz en Jeroen Latijnhouwers, nam Daphne Bunskoek het presentatie-stokje over.
De vaste vervanger van Albert Verlinde als showbizz-deskundige is Jeroen Kijk in de Vegte. Daarvoor zagen we onder meer Henkjan Smits in die rol.
De derde stoel in de studio wordt altijd ingenomen door een bonte stoet van deskundigen: Peter van der Vorst (royalty), Marc van der Linden (royalty), John van den Heuvel (crime), Bram Moszkowicz (crime), Irene van de Laar (lifestyle), Fiona Hering (lifestyle) en Leco van Zadelhoff (lifestyle).
Andere gastpresentatoren waren onder meer Paul de Leeuw, Peter R. de Vries, Jan Lenferink, Marc-Marie Huijbregts, Guus Meeuwis, Cornald Maas, Gordon en Katja Schuurman.
Dat is eenmalig a's vrijdag al !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
ik las vdweek dat robert ten brink hem ook nog ging doen?
Als het bevalt zal hij vaker mogen aanschuiven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is eenmalig a's vrijdag al !!
Nee, Robert is meegegaan naar RTL.!!! Toen Lotto weekend miljonair naar RTL verhuisde !!Ging hij ook daarna toe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben benieuwd
maar ik wist niet eens dat ten brink toch naar rtl ging? Ik dacht dat weekend millionairs alleen naar rtl ging en sbs robert wou houden?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert doet het wel aardig als presentator vind ik
Robert mag wel vaker gaan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Hij mag het wel vaker gaan doen van mij.
Hij heeft ongeveer hetzelfde effect als Daphne op sommige vrouwenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef BVO het volgende:Daphne, niemand anders
.
Leuk, lekker én geestig, dan doen die anderen haar niet na.
Voor jou welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef veldmuis het volgende:
Maar Daphne is vele malen aantrekkelijker om naar te kijken.
Jeroen doet het zeker goed !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:23 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik vind Jeroen Latijnhouwers anders ook niet onaardig![]()
Ik vind hem zo'n hork,alsof ie gewoon niet op z'n gemak is. Heeft ook geen humorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:23 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik vind Jeroen Latijnhouwers anders ook niet onaardig![]()
Albert geeft Daphne op het einde van het programma een kusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Pakte Albert Daphne nou op d'r bek op het eind?
Op d'r wang ja, niet d'r mondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert geeft Daphne op het einde van het programma een kus![]()
Dat was niet alleen vanavond, maar elke avond. Geeft Albert haar een kus !
Ik kijk elke avondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op d'r wang ja, niet d'r mond![]()
Maarja af en toe een flinke pakker moet natuurlijk kunnen![]()
Klopt, was mij ook al vaker opgevallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk elke avondEn ze geven wel vaker een kus op de mond
![]()
Oh okee het getuigt in ieder geval wel van een goede vertrouwensband tussen die tweequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk elke avondEn ze geven wel vaker een kus op de mond
![]()
Ja, zo kun je wel zeggen, dat er een goede vertrouwensband tussen die twee zitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh okee het getuigt in ieder geval wel van een goede vertrouwensband tussen die twee
Ja, ik had ook meer verwachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Natalie het volgende:
Zo heel bijzonder vond ik die 1000ste aflevering eigenlijk niet. Had er meer van verwacht.
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie er nog op Beau zit te wachten... Ik denk dat RTL4 'm nog niet eens terug zouden willen voor een kwart van de prijs.
Dat verzadigd toch na een tijdje. Na een tijdje kan je zelf dat cynisme nadoen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..
Ik wil ook liever Beauquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..
Vind ik niet, toen Beau wegging begon het me nog niet te vervelen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat verzadigd toch na een tijdje. Na een tijdje kan je zelf dat cynisme nadoen.
Ja, ik vond Daphne haar nieuwe kapsel mooi staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand toevallig plaatjes van Daphne d'r nieuwe kapsel vandaag? Haar nieuwe kapsel is wel leuk en zo wil ik het ook.
tja, het draait nu al nét iets langerquote:Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)
Ik geef het 2 maand, dit programma.
nu ja, iig extensionsquote:
Ben je nou gewoon scheel of heb je gewoon geen smaak?quote:
dit vind ik gewoon mooierquote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon scheel of heb je gewoon geen smaak?
[afbeelding]
Is natuurlijker wat ze eerst had.quote:
Ging over het mislukken van NSEquote:
Terwijl Daphne nooit naar NSE kijkt zei zequote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gister ook al. En dan Daphne "Ja, ikv ind het wel sneu voor Beau".
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Terwijl Daphne nooit naar NSE kijkt zei ze![]()
Nee, natuurlijk kan Daphne om 19.30 niet naar NSE kijken.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
gaat ook zo makkelijk als je ongeveer op hetzelfde moment je eigen programma moet presenteren!
Maar goed, ze zou de herhaling kunnen kijken of de video instellen natuurlijk. Maar om dat nu voor NSE te doen is ook weer veel moeite
Ik welquote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan Daphne om 19.30 niet naar NSE kijken.
Maar ik stond er niet bij stil hoor![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen schetst de blootfoto's van Bridget: goed ballenwerk, kale werkvloer![]()
![]()
![]()
Joh, misschien is het wel nepquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu had Daphne de haar niet zolangOf vergis ik me.?
Het is kunst natuurlijk ! Woensdag had ze het veel langer.![]()
Tja, da's op zijn beurt weer opvallend, aangezien de Telegraaf SBS-aandeeltjes heeft.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
het verbaast me dat juist Boulevard dit zo stelt omdat ze toch een meer dan vriendschappelijke band hebben met De Telegraaf
Het sarcasme...quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook nep.
Dat zul je toch wel gezien hebben ...Ik wel![]()
ze is af en toe erg grappig idd.quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Windsurfbart het volgende:
Daphne wordt steeds leuker. Beau? wie is dat!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Vandaag de freakshow.
Albert met z'n roze blouse en Daphne met een jaren 50 kapsel waar ze in Staphorst mee rondliepen.
VInd je het gek? Ze werkt alleen maar met homo'squote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne is uitgekozen tot homo moeder.
Zei ze in de uitzending.![]()
Vond het wel leukquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Daphne met een jaren 50 kapsel waar ze in Staphorst mee rondliepen.
oh sorryquote:
quote:Famke Janssen te gast in RTL Boulevard
Daphne Bunskoek en Albert Verlinde hebben aanstaande dinsdag weer een beroemdheid als deskundige te gast. Niemand minder dan Famke Janssen schuift die dag aan
Op 25 mei gaat X-Men 3 The Last Stand wereldwijd in première, de film waarvan verwacht wordt dat deze wereldwijd de bioscoop top 10 zal aanvoeren. Het moet wel raar lopen wil Famke die film niet pluggen aanstaande dinsdag.
Eens in de zoveel tijd nodigt Boulevard eenmalig een gast uit. Famke had bijvoorbeeld Robbie Williams, Floortje Dessing, Robert ten Brink en Mariska Hulscher als voorgangers.
En aan Famke valt ook genoeg te vragen. Naast de nieuwe X-Men film zal Famke namelijk ook een award uitreiken op de aanstaande MTV Movie Awards. Er zijn maar weinig Nederlanders die deze eer ten beurt is gevallen. Bovendien zijn we erg nieuwsgierig na wat Famke na X-Men gaat doen. Volgens de International Movie Database staat er nog maar één film op haar agenda: The Four Saints, een film die daar al sinds vorig jaar op staat. Opnames voor de film Bathory moest ze cancellen.
Bovendien heeft Famke het gerucht de wereld in geholpen dat er toch nog een vervolg komt in de reeks X-Men films. "De nieuwe film heet The Last Stand en ik denk dat de makers elke intentie hebben om dit de laatste X-Men film te maken. Maar ja, je weet maar nooit."
Niet dat ik weet ?! Ze was vanavond bij Boulevard, maar ik heb er niets over gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat fiona stopt??
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat Famke Jansen zou komen![]()
Ja, ik vind dat raar dat Albert niet vertelde waarom Famke Jansen niet in de studio aanwezig wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Misschien dat ze toch niet aanwezig kon zijn. Beetje laks dat ze dat dan niet hebben verteld.
Ja bij mij staat hij ook elke avond aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
Leuk programma. Ik kijk er bijna iedere avond na.
't Nieuws, Editie.nl en Boulevard.
quote:Albert Verlinde overweegt te stoppen met Boulevard
Albert Verlinde overweegt na komend seizoen te stoppen met RTL Boulevard. Verlinde: Ik heb het dan zes jaar gedaan, zo lang heb ik nog nooit ergens gewerkt. Bovendien loopt volgend jaar mijn contract af.
Al ik tegen die tijd zeg 'de ballen', dan weet ik dat er met Daphne Bunskoek en de rest van het team een programma overblijft dat staat.
Wat hij na het vertrek bij RTL Boulevard gaat doen, weet hij nog niet. Ik heb nog een jaar om daar over na te denken, aldus Verlinde in Spits. (Medialog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |