Ja, maar Albert moet blijven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:34 schreef mark_03 het volgende:
Gordon vond ik ook wel goedGrappig, snel, vals en weet er volgens mij ook best veel van
Leco Zadelhofquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:17 schreef Suko het volgende:
Kan die Leco van Zadelhoff niet weg?!Dacht ons te 'foppen' met de vooraankoniging dat Beyoncé er altijd fantastisch uitziet maar nu zat er toch een luchtje aan, en dat was zeker al niet gisteren uitvoerig aan bod geweest qua promo van haar geurtje, gaaaaaaaaap Leco. En dat geteut over het Amstel-terras, wat krijg je daarvoor?!
Had ik al gemeld dat ik Wilfred gewoon goed vind?? Ja Suko, ohw okee dan.
![]()
Niks van gezien.Of me herinner. Wat is er met hem dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef Wolter het volgende:
Weet er iemand toevallig of er al een stuk over Han Pekel is geweest?
gisteren, met zijn kleinzoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef Wolter het volgende:
Weet er iemand toevallig of er al een stuk over Han Pekel is geweest?
Heb ik gemistquote:
Spuit elfquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
En de Vries mag weer eens reclame maken voor z'n eigen programma
Oh mevrouw heeft het alleenrecht op een mening. Sorry hoor. Zal in het vervolg niks meer zeggen als ik een mening heb die anderen ook hebben.quote:
Het slaat toch nergens op om een opmerking twee keer te plaatsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh mevrouw heeft het alleenrecht op een mening. Sorry hoor. Zal in het vervolg niks meer zeggen als ik een mening heb die anderen ook hebben.
Get a life sucker.
Nee het is een grote schandequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het slaat toch nergens op om een opmerking twee keer te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |