Ja, maar Albert moet blijven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:34 schreef mark_03 het volgende:
Gordon vond ik ook wel goedGrappig, snel, vals en weet er volgens mij ook best veel van
Leco Zadelhofquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:17 schreef Suko het volgende:
Kan die Leco van Zadelhoff niet weg?!Dacht ons te 'foppen' met de vooraankoniging dat Beyoncé er altijd fantastisch uitziet maar nu zat er toch een luchtje aan, en dat was zeker al niet gisteren uitvoerig aan bod geweest qua promo van haar geurtje, gaaaaaaaaap Leco. En dat geteut over het Amstel-terras, wat krijg je daarvoor?!
Had ik al gemeld dat ik Wilfred gewoon goed vind?? Ja Suko, ohw okee dan.
![]()
Niks van gezien.Of me herinner. Wat is er met hem dan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef Wolter het volgende:
Weet er iemand toevallig of er al een stuk over Han Pekel is geweest?
gisteren, met zijn kleinzoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:17 schreef Wolter het volgende:
Weet er iemand toevallig of er al een stuk over Han Pekel is geweest?
Heb ik gemistquote:
Spuit elfquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
En de Vries mag weer eens reclame maken voor z'n eigen programma
Oh mevrouw heeft het alleenrecht op een mening. Sorry hoor. Zal in het vervolg niks meer zeggen als ik een mening heb die anderen ook hebben.quote:
Het slaat toch nergens op om een opmerking twee keer te plaatsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh mevrouw heeft het alleenrecht op een mening. Sorry hoor. Zal in het vervolg niks meer zeggen als ik een mening heb die anderen ook hebben.
Get a life sucker.
Nee het is een grote schandequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het slaat toch nergens op om een opmerking twee keer te plaatsen
Jeetje je hebt er zelfs eigen smilies voor gemaakt.quote:
Meer smeu krijgt u niet. Kwalbert Verlinde heeft de macht gegrepen. Wat rest is het prolongeren van zijn produkties/produktiemaatschappij en alles wat zijn famililie hoes/kamerlingh betreft.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef Suko het volgende:
Beetje kwamkwammernieuws, wordt tijd voor een zomerstop, dat geteut over die Annies.Soms vind ik Shownieuws qua inhoud iets beter, maw iets meer smeu.
![]()
quote:
Of John, rot opquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, Boulevard is niet meer wat het geweest is.
Beau, kom terug![]()
Zal ook wel naar NSE gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef Suko het volgende:
Ik hoorde net op Shownieuws dat Winston Gersto-dinges zeker naar Tien gaat, dus straks niet meer in Boulevard te zien.
Winston weg, John weg en Wilfred weg ... whahah Boulevard ook weg ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef shredder het volgende:
Die excuusneger stopt ermee, das ook snel.
Is dat zo? Lijkt me niet (Noordzee enzo)quote:
Noordzee fm deejay Gordon is overigens inmiddels bekend geworden dat hij mee gaat naar John de Molquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me niet (Noordzee enzo)
De geruchten gaan dan ook dat hij naar 538 gaat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me niet (Noordzee enzo)
http://frontpage.fok.nl/nieuws/54672quote:"Hij heeft niet het gevoel dat hij in het programma honderd procent John Williams kan zijn", aldus een woordvoerder van RTL vandaag.
Williams heeft er zo'n genoeg van, dat hij niet eens wacht tot de zomerstop van het programma op 17 juni. In de laatste uitzendingen zal hij dus niet meer te zien zijn. Wel zijn hem andere programma's bij RTL in het vooruitzicht gesteld. Zo presenteert hij onder andere al House Vision bij RTL4."
quote:Ook Gerschtanowitz weg bij Boulevard
door Wilma Nanninga
HILVERSUM, zaterdag
RTL Boulevard heeft een nieuwe klap te verwerken gekregen. Na Wilfred Genee en John Williams heeft gisteren ook presentator Winston Gerschtanowitz opgezegd om over te stappen naar Talpa.
RTL had hem gevraagd de vaste opvolger te worden van Beau van Erven Dorens, maar Winston heeft het zeer lucratieve vaste contract afgeslagen. „Ik vond het zelf ook moeilijk. Want ik heb jaren van een tv-contract bij RTL gedroomd. Ik kies echter voor John de Mol. Ik heb net voor drie jaar getekend bij Talpa.”
Winston gaat, zo weet Hilversum, samen met Gordon een dagelijks vroeg avondprogramma op De Mols zender verzorgen. De werktitel van de show, die tussen 6 en 7 zou worden uitgezonden, is Happy Hour. Voor Winstons radiowerk op Noordzee FM heeft de beslissing vermoedelijk geen gevolgen.
Beau
RTL Boulevard is door de keuze van Winston in een moeilijk parket gekomen.
Na het vertrek van Wilfred Genee, John Williams en Winston zijn er geen andere vervangers meer voor Beau van Erven Dorens. Winston: „Als ze me een paar weken geleden hadden gevraagd had ik ja gezegd, maar ze kozen toen voor een soort Idols voor presentatoren. Nu ik ben uitverkoren ben ik net bezet.”
Albert Verlinde heeft toegezegd wel bij RTL Boulevard te willen blijven, „mits er een goede oplossing wordt gezocht”. Het succesprogramma wordt tot de zomerstop over twee weken overigens nog wel zoveel mogelijk door Winston Gerschtanowitz gepresenteerd.
Die gaat waarschijnlijk naar Talpa naar NSE, dat programma van Beau. De concurrent van Boulevard dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Hij was net als Genee wel zo'n mannetje hiervoor. Ze zullen nu wel met Jeroen Kijk in de Vegte komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |